Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Co-op har slutat att funka

Tjenare,

Som rubriken avslöjar så har Co-op slutat funka för mig och min polare. Funkade senast igår kväll och har inte gjort några ändringar i datorn sedan dess.

Jag kan bjuda in han för spel i Co-op men när han accepterar så står det "Waiting for host to start" och sen händer det ingenting mer. Vi har provat att han bjuder in mig istället men det resulterar i att ingenting händer alls, inbjudningen kommer inte ens fram.

Kontaktade Orgin via live chat och "agenten" som jag fick hjälp av sa åt mig att gå in i msconfig för att stänga av User Account Settings och sedan stänga av alla program utom windows programmen och sedan prova, men det hjälpte inte.

Har också provat att stänga av mitt virusskydd men det funkade inte heller.

Tacksam för svar/hjälp!

Permalänk
Medlem

Co-op verkar fucked up just nu. Uppdraget med helikoptrarna Tex, de egna gubbarna springer tillbaka till basen och man får mission failed. Ibland hänger dom uppe i luften osv, helskumt. Detta blev sen jag uppdaterade spelet med de där 48 megabytsen.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zniki:

Tjenare,

Som rubriken avslöjar så har Co-op slutat funka för mig och min polare. Funkade senast igår kväll och har inte gjort några ändringar i datorn sedan dess.

Jag kan bjuda in han för spel i Co-op men när han accepterar så står det "Waiting for host to start" och sen händer det ingenting mer. Vi har provat att han bjuder in mig istället men det resulterar i att ingenting händer alls, inbjudningen kommer inte ens fram.

Kontaktade Orgin via live chat och "agenten" som jag fick hjälp av sa åt mig att gå in i msconfig för att stänga av User Account Settings och sedan stänga av alla program utom windows programmen och sedan prova, men det hjälpte inte.

Har också provat att stänga av mitt virusskydd men det funkade inte heller.

Tacksam för svar/hjälp!

Har nästan exakt liknande problem, jag och en kompis kommer till laddningsskärmen, för att sedan komma tillbaka till skrivbordet.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Har haft problem jag me, varjegång hosten har connectat och man skall precis börja ladda banan, så disconnectar man. Även discat mängder av gånger i spelet då de funkat. Inte så kul då man får köra om hela lvlen.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-990FXA-UD3 || Sapphire Radeon R9 290 4GB || AMD FX8350 || CM 212 Plus || 16Gb Corsair XMS3 1600Mhz || Samsung 850 EVO 250GB || OCZ SSD Agility 3 120GB || 2TB Samsung Ecogreen || EVGA G2 750W || FD Define S||

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt irriterande när det har funkat problemfritt förut, men nu funkar det helt plötsligt inte alls utan att ha ändrat något i datorn.

EA/Dice/Origins kundsupport är väl inget att skryta om heller direkt.