Permalänk
Medlem

^^ Får väl sitta här och vänta ett tag till på en invite då.. Fastän att man hade rätt svar så skulle det vara lite försent!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

Fniss. Sry guys.
Jag ska installera steam nu.

Har du inte ens steam? ;D

Hoppas du inte slösar bort en bra beta key!

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

Har du inte ens steam? ;D

Hoppas du inte slösar bort en bra beta key!

Jorå jag har massa spel. Det är bara min ssd som är för liten.

Jag ändrade mig till att ansöka om en egen key istället. Då kan jag med gott samvete tacka ja till min nästa invite ^^

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk

På begäran ges keyn till nästa man istället! Vilket var xelente som skickade in rätt svar bara en minut senare!

Grattis!

Visa signatur

"He was a soldier of Rome. Honour him."

Chassi: NZXT H2 Svart Mobo: Gigabyte GA-Z68AP-D3 CPU: i5 2500K Heatsink: Xigmatek Gaia Fans: ZM-F3/Sickle Flow RAM: Corsair Vengeance 8 GB GPU: Gigabyte GTX 560Ti OC PSU: FSP 650W 80+ Gold SSD: Crucial M4 64 GB

Permalänk

Svart själ (kan målas vit) bytes mot dota 2 key
Fasen hoppades verkligen att jag skulle få denna gången, men det är bara att gratulera till alla som fått invites.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Konsolgrävare

Grattis för key! Xelente

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Får väl ta och säga grattis till båda! Även om jag helst skulle vilja haft en till tävling eller gåta

Permalänk
Medlem

Den som får en key måste ha en tävling här i forumet!

Permalänk

Fick en invite av en kompis idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Fick en invite av en kompis idag!

Avundsjuk *.* Får hoppas att någon av mina vänner får en nyckel Vad tycker du om spelet just nu?

Permalänk
Skrivet av Yukki:

Avundsjuk *.* Får hoppas att någon av mina vänner får en nyckel Vad tycker du om spelet just nu?

Riktigt bra, känns mycket bättre än HoN.

Permalänk
Medlem

Om nån mer får invite så gief en tävling i denna thread igen,

Permalänk
Medlem

Grattis grabbar! Langa över en key till en trogen DotA supporter om ni har någon över.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Ja, gör en tävling!

Eller sälj den

Permalänk
Avstängd

Håller på att samla på mig en del nycklar, och sen kanske jag också gör en tävling av det istället för att byta/sälja dem.

Så stay tuned!

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Det skulle vara jätte trevligt!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BareHipster:

Håller på att samla på mig en del nycklar, och sen kanske jag också gör en tävling av det istället för att byta/sälja dem.

Så stay tuned!

Bra initiativ av er grabbar som faktiskt delar ut nycklar här på sweclock! Cred till er.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Håller på att samla på mig en del nycklar, och sen kanske jag också gör en tävling av det istället för att byta/sälja dem.

Så stay tuned!

Bra! Då håller jag hoppet uppe och hoppas att jag kanske vinner

Permalänk

nu ska jag sitta och trycka F5 hela tiden tills någon postar en ny gåta/tävling

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 Pro rev B3 | CPU: Intel 2600k @4,2 GHz | CPU-kylare: Thermalright MUX-120 Black PnP | GPU: KFA2 580 Anarchy | Ram: Corsair 8GB (2x4096MB) 1600Mhz VENGEANCE | PSU: Corsair AX 850W | SSD: Intel SSD 320 40GB | HDD: 1TB Western Digital Caviar Black | Chassi: Fractal Design Define R3 | Dell u2311h | Logitech G700

Permalänk
Avstängd

När jag har 10 nycklar totalt, så delar jag ut dem här.

Har 4 säkra, och 2 som borde komma imorgon.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

När jag har 10 nycklar totalt, så delar jag ut dem här.

Har 4 säkra, och 2 som borde komma imorgon.

Och jag ska F5:a fram tills dess så¨att jag säkert får en!

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 Pro rev B3 | CPU: Intel 2600k @4,2 GHz | CPU-kylare: Thermalright MUX-120 Black PnP | GPU: KFA2 580 Anarchy | Ram: Corsair 8GB (2x4096MB) 1600Mhz VENGEANCE | PSU: Corsair AX 850W | SSD: Intel SSD 320 40GB | HDD: 1TB Western Digital Caviar Black | Chassi: Fractal Design Define R3 | Dell u2311h | Logitech G700

Permalänk
Medlem
Skrivet av TityBlazter:

Och jag ska F5:a fram tills dess så¨att jag säkert får en!

Same dedication as me

Permalänk
Medlem

Hur ska du dela ut dem? Jag sitter taggad nu med f5 knappen i högsta hugg

Permalänk
Avstängd

Haha, jag delar inte ut dem just nu.
Väntar tills jag har 10 totalt, som sagt.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av Anilusion:

Riktigt bra, känns mycket bättre än HoN.

Jag måste fråga, varför känns det bättre? Kan visserligen förstå att det känns bättre med DotA då man slipper items som "Striders" och hjältar som är allmänt hjärndöda a la EW och Ra.

Har sett att det är en hemskt mycket högre delay i DotA2 än var det är i HoN. Kan hoppas att kanske detta blir fixat tillslut? Spelat DotA sedan 2004 och har sedan jag börjat med HoN verkligen blivit van med en responstid på under 150ms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Haha, jag delar inte ut dem just nu.
Väntar tills jag har 10 totalt, som sagt.

Hur har du fått så många keys och vart har du fått dem ifrån? Kan man inte ställa upp sig i någon kö av något slag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Satsujinki:

Jag måste fråga, varför känns det bättre? Kan visserligen förstå att det känns bättre med DotA då man slipper items som "Striders" och hjältar som är allmänt hjärndöda a la EW och Ra.

Har sett att det är en hemskt mycket högre delay i DotA2 än var det är i HoN. Kan hoppas att kanske detta blir fixat tillslut? Spelat DotA sedan 2004 och har sedan jag börjat med HoN verkligen blivit van med en responstid på under 150ms.

Tycker inte delayen är så farlig, ja det är delay jämfört med hon men inte så mycket, helt klart spelbart. Dock byter man ut EW och RA mot typ Doom och Furion

Permalänk
Avstängd
Skrivet av acckee:

Hur har du fått så många keys och vart har du fått dem ifrån? Kan man inte ställa upp sig i någon kö av något slag?

Vänner, jobbkamrater, osv.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Vänner, jobbkamrater, osv.

Fuskigt

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Skrivet av bzkit:

Tycker inte delayen är så farlig, ja det är delay jämfört med hon men inte så mycket, helt klart spelbart. Dock byter man ut EW och RA mot typ Doom och Furion

Sant, Doom är förjävlig men Furion är inte hälften så irriterande som nya Roof i HoN(halvt omöjlig att ganka i skogen + en gamechanging ulti med kort CD, wat?). Ser fram emot att komma in i betan men mina favoriter(Lanaya, Azwraith bl.a) är inte med än.