Första avsnittet av SweClockers julkalender

Permalänk
Skrivet av Scalem:

Filma först, dricka sen kanske?

Och gå ut och köp lite julpynt så ska vi troget följa resten av kalendern.

Haters gonna hate.

Moralkärring much?

Permalänk
Medlem

Snälla ni kan ni inte lägga den någon annanstans än på Facebook så att det åtminstone blir lättare att hitta.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

kvallen var ju inte på topp:/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 || Moderkort: MSI P67A-C45 B3 || GPU: R9 280x ||
CPU: Intel Core i5 2500K@ 4Ghz || CPU kylare: Antec kühler 620 PnP Gentle Typhoon ||
Nätagg: Fractal Design Tesla 650W || Hårddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB || Ram: CORSAIR 4x2GB DDR3 XMS3 || 3DMark 11

Permalänk

Ser ut som Emil har fått en smäll på ena ögat nästa, säkert varit slagsmål om vem som ska ta vilken lussebulle

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

Puss o kram på er me
btw.. är det kaffemaskinen jag ser i bakgrunden!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Tack för skrattet, det är bra att skratta har ja hört

Permalänk
Medlem

Varför går denna julkalender ej på SVT?

Citat:

Denna julkalender ska följas lika troget som när man följde "Mysteriet på Greveholm" för x antal år sedan.

Ja Mysteriet på Greveholm var riktigt bra, men bäst var nog Sunes jul, dock var man lite för lite när det sänder så man fick köpa det på VHS något år senare.

Permalänk
Medlem

-Ska du ha ett fikon!?

Om nu systemklockan på moderkortet går ~0.7x realtime, så skulle väl folk bli tvungna att kalibrera om klockan rätt så ofta.
(typ var fjärde dag för att datumet inte längre stämmer

Man kan ju hoppas att någon stackare inte gjort sitt jobb, annars vore det riktigt-riktigt illa..

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem

Roligt med videor från SWEC

Permalänk
Medlem

Ni kan allt förgylla 5 minuter
Är det MSI som basat över detta fusket så borde de få sig en rejäl bojkott!

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra om den fanns någon annanstans än facebook, börja grunna på vad då för video, ser ingen video, upptäckte den först när jag slog av adds och skräp blockern som jag anser facebook tillhör, spyr på alla små käcka tummen upp gilla knappar och allt annat som har med facebook att göra, sånt ska blockas,

Men annars trevlig video, och ja borde vara olagligt att blanda russin i hela degen

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

Supa på jobbet och testa hårdvara hela dagarna. Ja, ni har nog drömjobbet trots allt

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Trevligt! God jul!

Förresten, hur går det för er med kylartestet?

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem
Skrivet av walp:

-Ska du ha ett fikon!?

Om nu systemklockan på moderkortet går ~0.7x realtime, så skulle väl folk bli tvungna att kalibrera om klockan rätt så ofta.
(typ var fjärde dag för att datumet inte längre stämmer

Man kan ju hoppas att någon stackare inte gjort sitt jobb, annars vore det riktigt-riktigt illa..

tänkte samma, klocka kommer ju gå ur takt rätt så fort om det är sådär illa.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

släng upp en sida/forum där ni samlar hela kalendern istället.. smidigare så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

puss o kram, hahaha xD

Permalänk
Medlem

Upp med det på YouTube, jag vägrar se på något facebook skräp.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Klart det ska vara russin!

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Instämmer med Nerus... De ska vara russin!

Trevligt att vi åter får julkalender här på SweC

Permalänk
Medlem

Första advent är passerat, och julkalendrarna drar igång, men var är Swecs jul-smilies?

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk

när får ni på sweclockers booth babes?

Permalänk
Medlem

Ni har fan världens bästa jobb!

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Satan Inside:

när får ni på sweclockers booth babes?

HAHAHA fick mig ju självklart att tänka på..
http://www.youtube.com/watch?v=k69Z92XqRNE

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk

Sätt tomteluva på hundarna, kommer inte ihåg vad era gosedjur heter men det kan ju bidraga till julstämning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexio:

Tummen upp!

Skulle även vara riktigt kul och se en SweClockers Cribs Edition, att ni visar runt i erat "nya" kontor

Dom har sagt tidigare att dom inte kan visa upp deras nuvarande kontor pga. Säkerhetsskäl.

Dock hade man gärna velat se men ja kommer alltid tycka källaren var bättre!

Visa signatur
Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Scalem:

Filma först, dricka sen kanske?

Och gå ut och köp lite julpynt så ska vi troget följa resten av kalendern.

No way! Dricka först filma sedan.

För oss gamlingar som kommer ihåg Nattsuddarna så var det ett givet koncept med sprit och "bra" TV

Ös på med raka och ärliga (minnes)luckor i kalendern!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

även fast det inte finns snö så är det här vad som ger en julkänsla!

ni är så söta!

Permalänk
Medlem

Inte kollat än, tänkte göra det ikväll. På andras reaktioner kanske man själv ska dricka lite innan man kollar

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

20 sekunder intro, really?

Vilken klocka räknade du från? Den vanliga eller MSI? ;D

Permalänk
Medlem

För mig var videon rätt suddig är det så för alla?
Men det var helt ok.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb