C&C Generals 2 är exklusivt för PC, drivs av Frostbite 2

Permalänk
Medlem

Någon som vet något bra hamachi nätverk till Generals Zero Hour?

Permalänk
Skrivet av Belzzz:

Varför ser jag Orcas...! det ska inte finnas orcas i generals... jag kommer gå sönder om dom får för sig att göra generals till nån prequel till tiberium wars...

Visst, det ser lite för mycket ut som orcas, men varför får de inte finnas i Generals? En V22 Osprey som den antagligen baseras på är ju knappast science fiction.

Permalänk
Medlem

Retar mig som fan

Något som retar mig som fan är att dom alltid skall visa videos av spelen som en film och inte hur det ser ut när det spelas, jävla fake är vad det är.
Det stör mig redigt, och får oftast mig att avstå köp.

Permalänk
Medlem

Då är det definitivt
Bioware är bara ett namn
Borg(EA) assimilation complete.

OnT
Spelet i sig kan säkert bli bra, men B-wares varumärke riskerar att bli ännu mer urvattnat.

C

Permalänk
Skrivet av Jersey:

Något som retar mig som fan är att dom alltid skall visa videos av spelen som en film och inte hur det ser ut när det spelas, jävla fake är vad det är.
Det stör mig redigt, och får oftast mig att avstå köp.

Skojar du eller? Det står ju tydligt att det är "in-game footage" i början av klippet...

OnT: Fyfan vad taggad jag blir när jag ser videon! Det kommer att bli en fet release!

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk

Soft!

Visa signatur

specc.
i7 920, 570, intel ssd. fulltower FD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Alltså. Storyn ja, det är väl trevligt att de har "olika tidsperioder" men det gör ingen praktiskt skillnad, inget som man inte kunnat fixat på annat sätt.

Nej, men det är en trevlig berättelse med ett relativt nytt grepp där man låter en karaktär återberätta vad som hänt.

Skrivet av Flamso:

Det är ett intressant koncept som föll extremt platt, det fyller liksom ingen större funktion.

Det fyller massa funktioner, utveckling av politiska lägen går inte på några dagar, olika fraktioner och friktioner utvecklas under tid.
Men framförallt så är det en berättelse som är sådan, det behöver inte fylla någon funktion.
Även Hawkes plats i samhället kräver liksom några år, så, att du tycker det är platt är din åsikt.
När du påstår att det inte fyller någon funktion så har du fel.

Skrivet av Flamso:

Och spelets karaktärer är så skrattretande dåligt gjorda att det finns inte, tjejerna är antingen irriterande som fan eller väldigt manliga, inget fel med det men det blir lite tjatigt.

Jag gillade de flesta karaktärerna, jag har inte spelat med alla men jag gillar dom.
När du säger att dom "är irriterande" så menar du "jag tyckte dom var irriterande" och det säger ingenting om hur dom faktiskt är.
Och det är det jag irriterar mig på när sådana som dig pratar om film, musik, spel eller vad som helst, ni pratar om er upplevelse som om det vore så det är.
Vilken kvinnlig karaktär tycker du är manlig?

Skrivet av Flamso:

Sen har alla tjejer galet stora bröst (ja, det stör mig som fan) och exakt samma kroppformer,

Ja, det var jävligt kasst gjort. Både utifrån att det är så jävla slappt att inte göra fler modeller och att bystdrottningsidealet känns helt absurt, framförallt på ens gamla mamma...

Skrivet av Flamso:

Angående storyn i det stora hela så vill jag inte spoila så mycket då det involverar massa annat, men den är ju så löjligt Transformers att jag skrattade så jag grät, åt spelet och utvecklarna.

Du skrattade så du grät åt vad?
Använd spoiler-taggar om du inte vill spoila.
Jag har svårt att se liknelsen med Transformers.

Skrivet av Flamso:

Men jag vet inte, alla gillar ju olika, jag saknar ett djupt RPG i dagens blandning av "RPG".

Det karaktärsdjup, mångfacetterad handling och olika vägar att gå tycker jag är betydligt djupare i DA2 än i alla andra nyare spel jag kan komma och tänka på.
Det finns mycket som hade kunnat gjorts bättre men jag älskade det och jag vet inget annat spel som kommer i närheten, som kommit det senaste året eller så.

Skrivet av Flamso:

Edit: Eh, kom på att detta inte har något med nyheten att göra förutom EA och Bioware, och det är inte ens samma studio. Såatte. Kanske lite väl off topic. ;_;

Visst är det så, men den här tråden är redan utspårad ändå...

EDIT: Men men, min poäng är egentligen bara det att man kan uppskatta olika saker på olika sätt.
Din överlägsna retorik, "skrattade så jag grät", "fascinerande hur du kan tycka om det", osv gör bara att du framstår som otrevlig, trångsynt och osympatisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hazed:

Skojar du eller? Det står ju tydligt att det är "in-game footage" i början av klippet...

OnT: Fyfan vad taggad jag blir när jag ser videon! Det kommer att bli en fet release!

Det är garanterat inte in-game... Sånt här får man se i nästan varje teaser för nya spel.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Tekniskt sett är detta inte utvecklat av Bioware, Ea är på ett korståg att mjölka Bioware namnet genom att döpa om massor med studior till Bioware X Y och Z.

Det finns nu totalt 8 olika Bioware,
BioWare Austin
BioWare Montreal
BioWare Ireland
BioWare Victory
BioWare Mythic
BioWare San Francisco
BioWare Sacramento
och Bioware Edmonton som är det riktiga Bioware.

http://www.gamasutra.com/view/news/39073/Victory_Games_Latest...

Permalänk
Medlem

Kommer inte bygga ett spelbibliotek på Origin. BF3 är första och sista undantaget. Värdelöst att köpa en kod och en EULA som tillåter spioneri.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Skrivet av KKay:

Det är garanterat inte in-game... Sånt här får man se i nästan varje teaser för nya spel.

Ahh my bad! Jag trodde att det potentiellt skulle kunna vara in-game med tanke på att det är Frostbite 2 motorn.

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Tekniskt sett är detta inte utvecklat av Bioware, Ea är på ett korståg att mjölka Bioware namnet genom att döpa om massor med studior till Bioware X Y och Z.

Det finns nu totalt 8 olika Bioware,
BioWare Austin
BioWare Montreal
BioWare Ireland
BioWare Victory
BioWare Mythic
BioWare San Francisco
BioWare Sacramento
och Bioware Edmonton som är det riktiga Bioware.

http://www.gamasutra.com/view/news/39073/Victory_Games_Latest...

Intressant! Lite fult att rida på namnet från en bra studio. Trodde själv att det bara fanns ett BioWare. MEN förhoppningsvis blir det bra ändå

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det är garanterat inte in-game... Sånt här får man se i nästan varje teaser för nya spel.

Nej, det brukar inte stå "in game footage".
Och detta är Frostbite 2 motorn, utav det jag har sett av den motorn så är det inget särskilt jag tycker ser orealistiskt ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Kommer inte bygga ett spelbibliotek på Origin. BF3 är första och sista undantaget. Värdelöst att köpa en kod och en EULA som tillåter spioneri.

De har väl ändrat EULA? Blev ju en "rage-storm" emot det. Tycker faktiskt det är riktigt smidigt, men kan inte jämföra mot steam.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

och Bioware Edmonton som är det riktiga Bioware.

Vilket betyder att SWTOR inte är utvecklat av "riktiga" Bioware även om de hjälper till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av formerself:

Visst, det ser lite för mycket ut som orcas, men varför får de inte finnas i Generals? En V22 Osprey som den antagligen baseras på är ju knappast science fiction.

Hur stort steget från osprey till orca är kan ju diskuteras....

Well en av dom grejer jag uppskattade med generals var att det var precis lagom mycket scify och att kombinationen orca och "hemlig fraktion" gjorde mig orolig.

Don't change things that aren't broken...

Ge mig PLA och rostiga ryska stridsvagnar!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fredag:

Kommer inte bygga ett spelbibliotek på Origin. BF3 är första och sista undantaget. Värdelöst att köpa en kod och en EULA som tillåter spioneri.

Hur fungerar den typen av tjänster om de skulle stängas? Försvinner alla spel eller får man hem en isofil eller liknande så man kan köra ändå? Man vill ju inte dumpa massa pengar i något som kan försvinna över natten.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

JA! Äntligen ett spel som inte förstörs av all konsoloptimering.

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av celerity:

JA! Äntligen ett spel som inte förstörs av all konsoloptimering.

Hehe ja undrar om det inte var Red Alert 2 eller så som jag försökte spela med handkontroll på Playstation.. Never again.

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Fan vad skönt med ett icke "konsolifierat" C&C spel igen, det var ett tag sen sist. Blev riktigt hypad, tills jag såg 2013.......palla orka vänta lixom

Permalänk
Medlem

Har EA äntligen fattat? Det här kan bli bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av formerself:

Visst, det ser lite för mycket ut som orcas, men varför får de inte finnas i Generals? En V22 Osprey som den antagligen baseras på är ju knappast science fiction.

Av samma anledning som att Tiberium inte får finnas.

Visst det är inspirerat av uran. Uran är ju knappast science fiction heller?

Skrivet av KKay:

Det är garanterat inte in-game... Sånt här får man se i nästan varje teaser för nya spel.

Jepp så även i Battlefield 3... fast i battlefield 3 VAR det ingame
Frostbite 2 <3

Permalänk
Medlem

Ser läckert ut, något man måste fortsätta hålla koll på känns det som. Stor sannolikhet att jag köper detta, är ett stort C&C fan och måste såklart testa detta.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

Kul att se!
Men det syns tydligt att det är Frostbite 2 (Svartvitt med inslag av blek gul/grönt)
Hoppas fler färger kommer snart det behövs verkligen till c&c spelen tycker jag.

Annars härligt att de satsas mer på pc och att folk äntligen börjar köpa det också, Får se om jag kan slita sig från SC2 ett tag när detta släpps.

Permalänk
Skrivet av Ixos:

Av samma anledning som att Tiberium inte får finnas.

Visst det är inspirerat av uran. Uran är ju knappast science fiction heller?

Generals har Conld fusion reactor, Particle cannon (ION beam?), Battle/repair drones och i Zero Hour en Microwave tank. Jag skulle inte klaga på att en något futuristisk VTOL är med i tvåan. Nu när jag tänker på det så är typ Generals = Tiberian Dawn - tiberium - futuristisk arkitektur + Kina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Varför? Föredrar du rushade titlar före polerade?

Nej men de kunde hålla projektet hemligt till närmare release så gör det väntan lättare. Vem bryr sig om spel som kommer om 2år liksom, jag lever för dagen och vill inte sitta och hypa upp mig för något jag ändå inte kan spela just nu.

Permalänk
Avstängd

jaha 2013 kommer den, jag blev ju nästan glad...

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem
Skrivet av BizzY:

Fan vad skönt med ett icke "konsolifierat" C&C spel igen, det var ett tag sen sist. Blev riktigt hypad, tills jag såg 2013.......palla orka vänta lixom

Precis, inte alls så att Red Alert 3 var utvecklat för PC men ändå sög totalt, eller Command and Conquer 4 som var PC exklusivt...

Ser ett par uppenbara problem:
1. Frostbyte 2, visst det 'r "inne" att vara nationalist (i spelsammanhang) men tyvärr SD och svenskar i övrigt, jag är inte hypad av Frostbyte 2, allt den gör kan UE eller Cryengine göra bättre och smidigare imo. Frostbyte är utvecklad av Dice (FPS utvecklare) för FPS spel, FPS (ej RTS). Den har visserligen använts till annat men resultatet var allt annat än smickrnade, det enda FB2 levererar är snygg grafik, inte mer (se The Run).
Att använda den till C&C Genreals 2 är logiskt för EA då de vill tjäna in utvecklingskostnaden, men en ny (buggig) motor som inte ens är gjord för RTs, det blir ju värre än en konsolport av en bra RTS motor!
Det blir väl inget problem i sig då dagens spelare är casuals som älskar förenkling och snygg grafik, fotorealism men unitcap på 30 enheter framför något sämre grafik och djup strategi utan unitcap (suck). Grafiken lär vara bra, om än rejält buggigt och "ooptimerat", kommer kännas "off".

2. "Bioware", lägg märket till hartassarna, då det inte är Mass Effect/Dragon Age utvecklarna utan en helt ny studio av randoms som EA "förflyttat" från andra mindre lyckade projekr (säkert någon ny talang också), som fick "ärva" namnet Bioware då det har gott anseende från många.
Det fungerar bevisligen då många tycks tro att "riktiga" Bioware skulle sadla om från äventyr och RPG till RTS, när de egentligen får ett gäng randoms med låg erfrarenhet och som inte ens anses vara värda ett eget namn. "Sälj på namnet, inte innehållet", kombinera med bra grafik och Facebook-stöd (samt simpelt gameplay) och dagens casual PC spelare lär rusa till hyllorna. (suck).

3. Ea och C&C/Red Alert "Westwoods fall".
Okej pojkar och flickor, nu ska vi träna de där små grå. Inte de som säger "snygg grafik = bra spel" eller "känd utvecklare = bra spel" utan de där som inte reflexmässigt kopplar bort högre hjärnfunktioner, vi talar om att dra slutsatser och tänka logiskt, själva. Först, räkna upp hur många bra spel EA har gjort i denna serie som håller samma klass som Westwoods eller bättre.
Tänk sedan på hur många av dessa som släppts på senare tid.
Lägg den siffran i en 10-gradig skala så ser du sannolikheten att detta blir bra. 1/10, Generals (1) är det enda spel i serien som på något sätt innehåller dugligt djup, lite RTS och lite old school känsla, tyvärr är det gammalt och begravt. Nyare spel ser vi Red Alert 3, horribelt obalanserat, väldigt få enheter varav de flesta återanvända, förenklat spelande, mer casual mindre RTS. C&C 4 var en skam, Pc exklusivt och snyggt nog, men spelmässigt passar mer på Facebook än på spelhyllan. Unitcap (aldrig funnits i serien), ännu mer förenklat gameplay ner på "sten sax påse" nivå med extra light, få enheter, inget basbyggande att tala om och ytterst lite kartkontroll eller resursamlande, RTS för de som tycker Farmville är svårt.

Vad kan vi dra för slutsats då?
Att en utgivare som konsekvent förenklat, fördummat och misshandlat serien och som riktar sig öppet till casuals nu ska börja satsa på old school HC RTS? (skrattar)
Att en spelmotor som inte ens är tänkt att användas för RTS ska göra ett bättre jobb än en dedikerad motor? (skrattar högre)
Att en utvecklare som inte ens har ett eget namn, en studio vars främsta merit är att vara döpt efter än känd äventyrsutvecklare, ska ha makt/inflytande nog att få EA att ge dem budget och möjlighet att göra ett bra spel, samt att de har erfarenhet nog att vända en nedåtgående trend som började när Westwood köptes av EA? (skrattar hysteriskt)
Detta i en tid då de få RTS som ännu finns blir allt simplare och enklare för att desperat locka kunder, medan de försöker sälja på kända namn och inte gameplay. Total Commander, AoE, SC, många fina serier som idag är mindre än de var för bara några år sedan, men C&C/Red Alert har med bravur misshandlats värst. Så därför låter jag mig (till skillnad från många andra) inte bändas av "bra grafik", "kända namn", "efterlängtad uppföljare".
Det jag bryr mig om är "bra gameplay", "taktik och djup", "RTS värt namnet utan facebook fokus".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

En hel del skit

Grumbledock, då. Är du verkligen så bitter att du måste försöka trycka ner och förnedra bara för folk lirar på PC? Tror du bör söka hjälp, du har nog behov av det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Precis, inte alls så att Red Alert 3 var utvecklat för PC men ändå sög totalt, eller Command and Conquer 4 som var PC exklusivt...

Ser ett par uppenbara problem:
1. Frostbyte 2, visst det 'r "inne" att vara nationalist (i spelsammanhang) men tyvärr SD och svenskar i övrigt, jag är inte hypad av Frostbyte 2, allt den gör kan UE eller Cryengine göra bättre och smidigare imo. Frostbyte är utvecklad av Dice (FPS utvecklare) för FPS spel, FPS (ej RTS). Den har visserligen använts till annat men resultatet var allt annat än smickrnade, det enda FB2 levererar är snygg grafik, inte mer (se The Run).
Att använda den till C&C Genreals 2 är logiskt för EA då de vill tjäna in utvecklingskostnaden, men en ny (buggig) motor som inte ens är gjord för RTs, det blir ju värre än en konsolport av en bra RTS motor!
Det blir väl inget problem i sig då dagens spelare är casuals som älskar förenkling och snygg grafik, fotorealism men unitcap på 30 enheter framför något sämre grafik och djup strategi utan unitcap (suck). Grafiken lär vara bra, om än rejält buggigt och "ooptimerat", kommer kännas "off".

2. "Bioware", lägg märket till hartassarna, då det inte är Mass Effect/Dragon Age utvecklarna utan en helt ny studio av randoms som EA "förflyttat" från andra mindre lyckade projekr (säkert någon ny talang också), som fick "ärva" namnet Bioware då det har gott anseende från många.
Det fungerar bevisligen då många tycks tro att "riktiga" Bioware skulle sadla om från äventyr och RPG till RTS, när de egentligen får ett gäng randoms med låg erfrarenhet och som inte ens anses vara värda ett eget namn. "Sälj på namnet, inte innehållet", kombinera med bra grafik och Facebook-stöd (samt simpelt gameplay) och dagens casual PC spelare lär rusa till hyllorna. (suck).

3. Ea och C&C/Red Alert "Westwoods fall".
Okej pojkar och flickor, nu ska vi träna de där små grå. Inte de som säger "snygg grafik = bra spel" eller "känd utvecklare = bra spel" utan de där som inte reflexmässigt kopplar bort högre hjärnfunktioner, vi talar om att dra slutsatser och tänka logiskt, själva. Först, räkna upp hur många bra spel EA har gjort i denna serie som håller samma klass som Westwoods eller bättre.
Tänk sedan på hur många av dessa som släppts på senare tid.
Lägg den siffran i en 10-gradig skala så ser du sannolikheten att detta blir bra. 1/10, Generals (1) är det enda spel i serien som på något sätt innehåller dugligt djup, lite RTS och lite old school känsla, tyvärr är det gammalt och begravt. Nyare spel ser vi Red Alert 3, horribelt obalanserat, väldigt få enheter varav de flesta återanvända, förenklat spelande, mer casual mindre RTS. C&C 4 var en skam, Pc exklusivt och snyggt nog, men spelmässigt passar mer på Facebook än på spelhyllan. Unitcap (aldrig funnits i serien), ännu mer förenklat gameplay ner på "sten sax påse" nivå med extra light, få enheter, inget basbyggande att tala om och ytterst lite kartkontroll eller resursamlande, RTS för de som tycker Farmville är svårt.

Vad kan vi dra för slutsats då?
Att en utgivare som konsekvent förenklat, fördummat och misshandlat serien och som riktar sig öppet till casuals nu ska börja satsa på old school HC RTS? (skrattar)
Att en spelmotor som inte ens är tänkt att användas för RTS ska göra ett bättre jobb än en dedikerad motor? (skrattar högre)
Att en utvecklare som inte ens har ett eget namn, en studio vars främsta merit är att vara döpt efter än känd äventyrsutvecklare, ska ha makt/inflytande nog att få EA att ge dem budget och möjlighet att göra ett bra spel, samt att de har erfarenhet nog att vända en nedåtgående trend som började när Westwood köptes av EA? (skrattar hysteriskt)
Detta i en tid då de få RTS som ännu finns blir allt simplare och enklare för att desperat locka kunder, medan de försöker sälja på kända namn och inte gameplay. Total Commander, AoE, SC, många fina serier som idag är mindre än de var för bara några år sedan, men C&C/Red Alert har med bravur misshandlats värst. Så därför låter jag mig (till skillnad från många andra) inte bändas av "bra grafik", "kända namn", "efterlängtad uppföljare".
Det jag bryr mig om är "bra gameplay", "taktik och djup", "RTS värt namnet utan facebook fokus".

Lite nyfiken bara, vad vet du om spelutveckling? Alla skriver saker som "Den motorn passar inte för det, den är gjord för FPS!"
Vaddå gjorde för FPS? Det är ju bara en massa rader kod, varför skulle det vara krångligare att göra ett RTS i den?
Varför skulle det inte fungera?
Låter ju helt ologiskt.

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA