Permalänk

Vatten block till GF4, vart?

Jag undrar var man hittar ett billigt vattenblock till GF4.
Har tittat på Overclockers.se, Gtek.net och Kylning.com, men bara overclockers.se hadde 1/2 anslutningar på ett block som dock kostade 590:- som är tokmycket för min plånbok.

Finns det några andra alternativ?

OBS Måste vara 1/2 anslutningar.

Visa signatur

You can't fix stupid.

Permalänk
Medlem

Men vänta en månad och köp blocket på overclockers.se eller så skaffar du ett block med 3/8 och byter nipplar till 1/2

-offt-
haha fan va äg din signatur är, Any Key saken
-/offt-

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk

Fan va ball me "any key",o seröst me....
Det är ju sånt man brukar skoja om.... lol

om man e så jävla blåst tror ja inte man hittar till deras FAQ hehe

Visa signatur

And on the seventh day, god stepped back and said: "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans." - Bill Hicks

Permalänk

Jo jag får antagligen ta och vänta en månad, kanske att man får pengar till jul. Hoppas priser går ner en bit då och att fler än overclockers tar in den.

Oft: Den är ju så skön, det finns folk som frågar just den frågan på telesupporten. Har en kompis som jobbade på support hoss dem, han slutade efter 3 månader för att han var så trött på dumma frågor.

Visa signatur

You can't fix stupid.

Permalänk
Medlem

www.jimmspc-store.fi

tryck på "vesijäähdytys" i menyn och på "piirisarjablokit" som dyker upp under vesijäähdytys.

Kolla artikel nr 1717 - XCC Chipper I-Cu GPU-blokki hopeoitu. Förslivrat (leder bort värmen bättre) grafikkortsblock för geforce korten. Kostar 31 euro (ungefär 300 kronor).

Har hört att det är bra!

Visa signatur

www.tomodomo.org - indie spelstudio i Helsinfors
www.fatcatrush.com - en 3D runner för iPhone som vi gjort på Tomodomo

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag har bestämt mig att vänta, presenter suger ut de sista pengarna jag har.

Men tack så mycket endå.

Visa signatur

You can't fix stupid.