Permalänk
Avstängd

Måste det vara "video" det skulle väl gå lika bra om du la upp bilder?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Skrivet av XrOo:

Ni får tycka att jag är en jubelidiot.
Finns det någon i Stockholm på stabil lina som kan tänka sig att mot mindre betalning mötas upp och ta ett usb minne med filmen och ladda upp?
Meriterande om du/ni inte har sambo som vill ladda ner 10 torrents via wifi och crasha modemet

Jag har en stabil lina i Södertälje; kanske lite långt bort då jag inte har några planer att ta mig in mot stan närmsta tiden. Är du på södra sidan av stan kan du skicka ett PM.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Skrivet av XrOo:

Ni får tycka att jag är en jubelidiot.
Finns det någon i Stockholm på stabil lina som kan tänka sig att mot mindre betalning mötas upp och ta ett usb minne med filmen och ladda upp?
Meriterande om du/ni inte har sambo som vill ladda ner 10 torrents via wifi och crasha modemet

Har 100mbit mitt i smeten

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Har Guiden lyckats hitta ut till tuben? ;D

Permalänk
Hedersmedlem

har du någon update på hur de har gått?

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Hur går det?

Visa signatur

Gamestation: ASUS P8Z68-v Pro gen3 <> i5 2500k@4.7gHz + Silver Arrow <> Vengeance LP 16GB <> Radeon HD7970@1125/1575 <> Crucial m4 128GB <> P280 + GT 1450 x2 <> Corsair AX750 <> Dell u2412m

Workstation: MacBook Pro 15" 2010 edition

Permalänk
Medlem

Ja vad händer egentligen ???

Visa signatur
Permalänk
Medlem

USB stickan var för liten! En 8GB sticka kommer imorn.
Samt möta upp en medlem Så blir det någon ordning på detta.
Då för enkelhetens skull så blir det en ny tråd.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

hehe, varför komprimerade du inte filmen bara? 4gig låter lite stort så länge den inte är på 2h och 4k upplösning

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasfer:

hehe, varför komprimerade du inte filmen bara? 4gig låter lite stort så länge den inte är på 2h och 4k upplösning

Har använt en Galaxy s2 med 1080P inspelning.
Kan inte komprimera utan dator

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Har använt en Galaxy s2 med 1080P inspelning.
Kan inte komprimera utan dator

Mjo, det förklarar ju en del, men skulle nog hjälpa mycket om du kunde komprimera filen, men men får hoppas filmen dyker upp förr eller senare!

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasfer:

Mjo, det förklarar ju en del, men skulle nog hjälpa mycket om du kunde komprimera filen, men men får hoppas filmen dyker upp förr eller senare!

Under tiden byggs det på min 24/7 rigg. Så nååågot blir klart iaf

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av XrOo:

USB stickan var för liten! En 8GB sticka kommer imorn.
Samt möta upp en medlem Så blir det någon ordning på detta.
Då för enkelhetens skull så blir det en ny tråd.

Länka här bara

Permalänk
Medlem

En mod kanske isf kan editera första inlägget bara
Ja äsch det löser sig på någe vis.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Guiden kommer iaf imorn.

21 december liksom.

Permalänk
Skrivet av Yorgo_:

21 december liksom.

Det är inte samma projekt längre heller, annat moderkort och processor.
Får hoppas att någon annan kunnig gör en guide för våra kära I5:or

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

Sluta gnäll nu ffs!!! Killen gör ett hästjobb som ingen annan har "orkat" göra. Den kommer när den den kommer, inte mer med det

Creds till dig från mig iallafall

Visa signatur

[Obsidian 650d] [Intel core i7 2600k] [P8Z68 V-PRO] [Radeon HD6970*2 CF] [Corsair Vengeance 4*4 GB]
[Intel h20 cpu-cooler] [Cooler Master Silent Pro 1000w] [Corsair Force GT SSD *2 120 GB, 90 GB]
[Samsung Bluray] [BenQ 24 "LED XL2410T 120 hz]

Permalänk
Skrivet av moajken:

Sluta gnäll nu ffs!!! Killen gör ett hästjobb som ingen annan har "orkat" göra. Den kommer när den den kommer, inte mer med det

Creds till dig från mig iallafall

Vill bara säga att det var verkligen inte meningen att "gnälla", om mitt inlägg uppfattades som gnäll då ber jag om ursäkt.
jag svarade bara till Yorgo att det inte är samma projekt längre och det har säkert också bidragit till att detta har blivit försenat
All creds till XrOo för detta. uppskattar detta som fan!

jag tycker bara det är tråkigt att det inte blev som det var tänkt från början.

<3

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

Hur går det? Sitter och väntar intensivt på lite film ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3570K (4.5) - H80i - 560ti DC2 - M5Gene - Tj08e - Samsung 256 Pro - 8gb Vengeance LP - HX850

Permalänk

Ingen film uppe på tuben än?
E greenhorn på överklockning och sitter på en i5k o väntar med spänning på guiden.

Ser fram emot lite film

Permalänk
Inaktiv

Trolololololololololo trololololo trololololololololololo trololololo trolololo ay drayne svain trollo lollll

Mr troll hur går det?

Permalänk
Medlem

???

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bor i stockholm med 550mbit/s ner och 350mbit/s upp.

Om du kan packa ner filen i winrar så kan du ju försöka skicka den till mig:) Annars ska man väl till webhallen under nästa vecka;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Händer inget med denna filmen antar jag?

Permalänk
Medlem

mycket snack men liten verkstad.... skiter i det här nu

Visa signatur