BMW Designworks gör gamingmus för Thermaltake

Permalänk
Melding Plague

BMW Designworks gör gamingmus för Thermaltake

En ihålig konstruktion med ventilation och justerbar form är resultatet när BMW Designworks tar fram en ny gamingmus för Thermaltake.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hade nog inte vetat att det var en mus om jag inte läst titeln xD.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Kommer nog aldrig förstå poängen med sånna här möss, räcker det inte med att kunna klicka och scrolla?

Permalänk
Medlem

den där musen var då inte fin

Permalänk
Medlem

BMW! Hoppas att den inte kostar för mycket :S

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Varför behöver man ventilation i musen. Jag fryser alltid om högerhanden när jag spelar...

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

Lär väl kosta 1500+ också -.-

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Är vanligtvis inte ett fan av high-tech-space-ship grejer, men denna var rätt cool faktiskt, om än ganska överflödig.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Jobba på BMW Designworks måste vara drömjobbet

Permalänk

BMW Designworks = Alien Designworks?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om det är samma körkänsla som i en bmw så köper jag den direkt

Permalänk
Skrivet av enzity:

Kommer nog aldrig förstå poängen med sånna här möss, räcker det inte med att kunna klicka och scrolla?

Skrivet av Ellehbg:

Varför behöver man ventilation i musen. Jag fryser alltid om högerhanden när jag spelar...

Kan ju vara bra med en luftig mus med ventilationshål om man har varma händer, eller har lätt att svettas i händerna.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Om denna mus kommer vara lättviktad och välkyld då jag har svettiga ramar så kan det helt klart bli ett köp om den är väl anpassningsbar

Visa signatur

Citera för svar!
Stationär: AMD Ryzen 5600x | 32GB G.Skill 3600Mhz | AMD Radeon 5700xt
Laptop:MacBook Pro 13" 2016 TB 16gb 512gb

Permalänk
Medlem

Min handsvett kommer att rinna ner i hålen och kortsluta den tror jag!

Permalänk
Medlem

Skaffa gärna passande snabba glasögon för att matcha.

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Medlem

Fasen vad häftig! Haha

Permalänk
Medlem

CSmästarN1337: den ser ball ut. Uppfyller säkert den exakta känslan som jag måste ha.

Permalänk
Inaktiv

Ser kul ut men först vill jag se tester. rat såg bra ut med men sedan visade den sig vara skit pga. sensorn.

Permalänk
Medlem

Jag gillar den....

Bra att designvärlden inom datorer med tillbehör får lite bredd (mao mer galenskap).

Tillslut dyker det upp någon pryl som man bara älskar utseendet på. Har inte gjort det än dock.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

snygg från sidan. men ovanifrån va den inte så vacker

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Keeper of Traditions

Den såg verkligen inte skön... Skulle bara sitta och störa mig på alla kanter överallt, usch.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lankus:

Skaffa gärna passande snabba glasögon för att matcha.

http://s5.thisnext.com/media/largest_dimension/129F38EA.jpg

Hahaha, sådana hade jag förut. Riktigt snygga är dom

Permalänk
Medlem

Kommer säkert med ett saftigt pris åxå, står ju ut utseendemässigt iaf, men inget som faller mig i smaken.
Har provat en uppsjö av olika möss genom åren, de flesta i den högre prisklassen, men tycker ingen har kunnat mäta sig mot den billiga Logitech G400 i vad man får för pengarna, givetvis min högst personliga uppfattning.
Köpte 6st för ett tag sedan då jag gillar den så pass mycket, ska väl räcka en tid.

Permalänk
Medlem

Porshce Design & Lacie och nu då BMW Designworks & Thermaltake av alla tillverkare? Nej tack till båda, även om vissa av Lacie´s porsche externa HDs är riktigt snygga, dock dyra

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

hm, musen fick en extra knapp på nedersta bilden

Permalänk
Medlem

Varför är det två olika möss som visas ?

Visa signatur

Thomas.

Permalänk

Tyckte den var riktigt ball, men aldrig något jag skulle tänka mig ha på min musmatta.

Visa signatur

...

Permalänk

Snygg som stryk! men varför måste den kosta 2000:-?

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Skrivet av kvicksilv3r:

Snygg som stryk! men varför måste den kosta 2000:-?

Det finns inget pris på den än så prisen du ser under är på ett chassi

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilv3r:

Snygg som stryk! men varför måste den kosta 2000:-?

Vart ser du att den kostar 2000:-?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X