BMW Designworks gör gamingmus för Thermaltake

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaa_kola:

snygg från sidan. men ovanifrån va den inte så vacker

precis vad jag med tänkte

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Vars får du 2000 ifrån mannen ? ser ej någon pris i artikeln! men mina ögon litar ja ej på så ja kan ha fel

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Det känns som att den kommer att passa personer med precis rätt händer, alla andra kommer att störa sig på att delar av fingrarna åker in i musen.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Vart ser du att den kostar 2000:-?

Han tror väll att det är det där priset som står under artikeln, eller?

Visa signatur

I think there is a world market for maybe five computers.

Permalänk
Medlem

Dom här håligheterna ser ut att vara dess nackdel också, som gjort för fingrar att leta sig in och göra det hela till en plåga att använda den, men man måste nog testa den om den är ok eller inte.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Skrivet av helmius:

, alla andra kommer att störa sig på att delar av fingrarna åker in i musen.

That's what she said!

Visa signatur

Antec 300 | AMD Phenom II 955BE @3.4 GHz | XFX Radeon 4890 XXX 1GB | 4GB DDR3 1333MHz |Corsair 650 Watt | Asus M4A78T-E AM3 | WD 640GB | Win 7, 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoparPerformance:

That's what she said!

Smashläge!

OT: Nästan lite intresserad att prova denna, dock ganska skeptisk mot allt "tomrum" på den, kommer ju bli en smuts-samlare utan dess like!

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MoparPerformance:

That's what she said!

hahaha

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Skrivet av SideWinder86:

Classic

OT: Kan inte se denna produkt nå långt, skulle hellre köpa en kinesisk kopia av någon sorts Razer/Qpad/Mionix mus. Själv använder jag en Mionix Naos 5000, den har redan en bra form som funkar. Varför skulle man vela köpa en mus som kan anta en annan form än en man alltid är nöjd med? Anpassningsbara produkter brukar inte funka så väl.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna pröva den.

Permalänk
Medlem

Way för kantig för min smak, stannar kvar hos Logitech, 518 -->G5 -->G500

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem

Vilken är det som gäller, den i bildspelet eller den i artikeln? Skulle gärna ta den första...

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av kabex:

Vilken är det som gäller, den i bildspelet eller den i artikeln? Skulle gärna ta den första...

Bra fråga, ska höra med Thermaltake imorgon. Bilderna i bildspelet är från BMW och bilden i brödtexten kommer från TT, ska föreställa samma mus men uppenbarligen finns det skillnader.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

Kommer nog aldrig förstå poängen med sånna här möss, räcker det inte med att kunna klicka och scrolla?

Det är skillnad på vanliga möss och spelmöss! Oftast brukar det vara att du kan välja vilken dpi (in game) du vill ha, och att det nästan alltid är en sladd på en spelmus!
Så det är rätt stor skillnad på "en vanlig mus" och spelmus. I denna tråden som heter "Vilken musmodell är den skönaste du haft?" handlar det om uteslutande spelmöss! Och där kan du få en rätt bra uppfattning vilka möss som är skönast!
Men det är väldigt personligt.....

Skrivet av Ultra94:

den där musen var då inte fin

Jag tycker den är riktigt sexig!!

Skrivet av Mnemozyne13:

Skulle gärna pröva den.

Jag med!

Ontopic/

Som vanligt så kan man inte få sig en uppfattning när det gäller "en mus" utan man måste testa den först! Rekommenderar alltid "frågare" att gå till en affär o prova, då det är så mycket som spelar in! Hur stora händer man har, vad man vill ha för knappar, vilket spel man spelar etc etc!

En mus kan se riktigt motbjudande ut, men är himmelriket att föra sig med, eller tvärtom, den kan se riktigt fantastiskt ut, men är värdelös!

Möss är verkligen en högst personlig känsla, bara för att den passar din vän, så passar den kanske inte dig alls!!!!!!! !!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

känns den lika skön som den ser snygg ut så är jag intresserad

Visa signatur

NZXT H2|i5 2500k @ 4.2GHz|Asus GTX 580 DirectCUII|Asus P8Z68-V Pro|Corsair Vengeance 2x4gb CL-8 1600MHz|Corsair Force GT 120gb|Corsair AX 850W|Western Digital Caviar® Black 1TB|Corsair H80|Windows 7 Ultimate 64-bit|

Permalänk
Medlem

BMW bör hålla sig till att designa bilar, det behärskar dom iaf för den musen var inte vacker.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Ultra94:

den där musen var då inte fin

Sant, men den ser faktiskt ganska skön ut

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Kunde inte se vad det var för något föräns jag läste rubriken. High tech/transformer stil i den musen.

Permalänk
Skrivet av emilracerbil:

känns den lika skön som den ser snygg ut så är jag intresserad

and thats what she said!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Snygg, men förmodligen inget jag skulle vilja använda. Har svårt att tänka mig att den det skulle vara skön att hålla i.

Permalänk
Medlem

Ser både ful ock äcklig ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebrra3:

CSmästarN1337: den ser ball ut. Uppfyller säkert den exakta känslan som jag måste ha.

Är väll den marknaden den är riktad till..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Wow, det är en Saitek. Grattis. Säkert sämst.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Avstängd

Ganska smart att ha ventilation på ovansidan, eller? Jag blir personligen ganska varm om händerna efter ett tags spelande. Tror ventilation med en lågvarvig fläkt (läs: tyst som en mus, pun intended) innuti musen hade kunnat gå hem också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

and thats what she said!

räckte väl ganska bra med att nån sade det EN gång, i en sån här tråd, eller?

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

BMW brushäääään..

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Ergonomisk?

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Meisam:

Ergonomisk?

Ja?

Ser grym ut förövrigt, hoppas går testa nånstans inom en snar framtid bara. Min G5 får annars tuffa på tills vidare.

Permalänk
Medlem

För all del, gillar rejält påkostade möss, men den där ser inte skön ut för fem öre.
Ser ut som en rejäl tillbakagång vad gäller ergonomin, men den har väl antagligen andra fördelar.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av JesperT:

För all del, gillar rejält påkostade möss, men den där ser inte skön ut för fem öre.
Ser ut som en rejäl tillbakagång vad gäller ergonomin, men den har väl antagligen andra fördelar.

Och ändå så säljer den där Logitech G9 och Cyborg R A T 7 skiten.

G518 -> G5- > G500 -> ?
Undra vilken nästa mus blir för mig?

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB