League of legends, fler svenskar på West?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Finns inget som heter ELO Hell

Vem kör du som support? Du kan lätt carrya game om du är grym med Janna.

säger du det så. Men det finns gott om idioter där ute

kör för det mesta: taric, soraka, sona och alistar

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zatzy:

säger du det så. Men det finns gott om idioter där ute

kör för det mesta: taric, soraka, sona och alistar

Idioterna finns på 2000+ ELO också

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Pantademunkar

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

sanfaction

Visa signatur

Stationär 1Haf 912+ | Gigabyte Gtx 560 Ti | Intel I5 3570k 3.4 ghz | Antec Kühler 620| ASRock z77 pro4 | Corsair 8 gb Vengeance 1600MHz | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Bärbar Macbook Pro, i5 dual core | Integrerat AMD | 4 gb ram

Permalänk
Medlem

MuddyVaines
Spelar typ... skulle nog säga 70% solotop och 30% jungle!

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

jag har funderat på att börja LoL men jag vet inte om min dator klarar det, 1.50 gHz 2gb ram 3.5 prestandakvalificering 32 bitars operativsystem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tro11z:

jag har funderat på att börja LoL men jag vet inte om min dator klarar det, 1.50 gHz 2gb ram 3.5 prestandakvalificering 32 bitars operativsystem?

funkar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Bra idé! Har inte träffat så många svenskar sedan server-splitten.

Namn: Muminski

Spelar vanligtvis support eller jungler (tycker om flexibiliteten) men kan hantera de andra rollerna också.

Jag har spelat LoL i lite mer än ett år. På grund av högskolestudier och jourarbete befinner jag mig ofta långt hemifrån med min laptop, så det är ett perfekt spel för mig. Är mer åt casual-hållet, men har ingenting emot en rankad match då och då.

Favoriter: Maokai, Jarvan, Xin Zhao, Kayle.

Permalänk
Medlem

OM det är någon som vill spela lite casual med en lvl6:a så är det bara att adda AkkeK. Har ett 30 på nordic och hade tänkt fixa ett på west också. Spelar väl egt allt, vad jag känner för för tillfället. Helst ca 18+

Permalänk
Medlem

Tja, HanShoo här och brukar ta Mid eller support spoten som finns i laget fast kan ju alltid anpassa mig ( fast varnar er )

Permalänk
Medlem

adda Maddazz
Finns på EU-West, gillar att spela support!

Permalänk

Namn: LoLPottan
Spelat sedan: Beta
Hur mycket per dag: beror på vilket spel ja spelar men iaf 1-2games/dag och gamear kanske 5-6h
Main: APcarry: (Vlad, Lux, Tf Veigar och Kennen) Jungle (twitch, maokai, Kayle, ww, nasus och udyr) Top: (GP,Graves,vlad,kennen (ad and ap) och Sion) ADcarry: (Kennen,ashe,sivir och graves) Support (janna, soraka, maokai, leona och taric)
Föredragen roll: kan spela alla roller helt oikej. Men är bättre med APcarry/top/jungler/Adcarry/support i den ordningen
Server: EUW
Antal Champions: ALLA
Antal wins: 1000+

Permalänk
Medlem

Ser gärna att köra med lite fler svenskar eftersom jag nyss bytt till west.
EU-NE: HumperE3 (1500-1600ish elo)
EU-W: PropagandaP4nda (Level 9 men går uppåt)

Just nu kör jag väldigt blandat eftersom jag levlar upp, men vanligt vis kör jag jungle
med väldigt bra successrate på ca 70-80win% på mina top junglers.

Så bara att adda mig om ni är sugna på att köra, kör för tillfället bara på west men
adda mig på skype (HumperE3) så kör jag på EUNE med er Casual eller hardcore spelar ingen roll för min del då jag passa lite in på båda numera.

Permalänk

Jag heter: Torrentkungen kör på west med miss fortune lägg gärna till!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk

Skapade en ny tråd för detta ändamål som är uppdaterad till senaste posten och även med dom som har skrivit upp roller så finns dom med även skype namn till dom som angivit detta.

så om ni vill att ja skall editera eran info skicka mig ett PM eller skriv i tråden: #12419499

Permalänk
Medlem

Lägga till "Roosvall" kan ni göra! Skype: Rosvaell1.

Permalänk
Medlem

Adda mig, iSw3de
Jag spelar enbart support Nidalie och Mao Kai, tycker jag har blivit ganska skicklig på båda

Permalänk

Snälla skriv era inlägg i den andra tråden från och me nu är ni snälla slipper ja hoppa mellan trådarna när ja skall lägga till folk på listan.

Här är en länk till Posten ja vill ha infon i: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1123748-l...

Tack på förhand;)

Permalänk
Medlem

m0diii @ West det är bara att adda
Spelar allt men helst Mid ,jungle eller support

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem

Hej! Jag spelar på EUW och har i skrivande stund 1120 Normal Wins, Jag har ingenting emot att spela support om det behövs, är inte heller blyg.

@Skype - MaxxGustafsson
@LoL - Maxtish