Permalänk
Medlem

Sitter själv och klurar på det här.
Lutar mot ett MSI Z77A-GD65 om det inte hinner komma fram ny information innan jag köper.

Är det värt att köpa grejer när man är i USA?
Tänkte om det går att få service på grejerna utan att hålla på och skeppa över atlanten.

Permalänk
Medlem

Idag kom posten med ett "AsRock Z77 Extreme 6" 16GB minne och en H100 kylare.

Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle handla ett Asrock kort efter varit ett asus fan i hela mitt liv.

Men efter byggt en rigg till en vän med asrock moderkort för 14 dagar sen, blev jag rätt impad av deras bios
och en enkel och stilren design på moderkortet.

Så nu är det bara att invänta releasen av 3770k.

Permalänk
Medlem

Hej alla med NH-D14. Kylaren passar utmärkt till sabertooth z77 med lagom mycket utrymme till själva "armoren" (plats med pekfingret emellan). Själva skruvfästerna var det ca 2 mm tillgodo.

Själva armoren runt CPU sockeln är lika hög som vengeance LP 1600 mhz minnena.

Permalänk
Medlem

hur många fläktar kan jag installera på
Asus P8Z77-V PRO?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem
Skrivet av pr0:

Hej alla med NH-D14. Kylaren passar utmärkt till sabertooth z77 med lagom mycket utrymme till själva "armoren" (plats med pekfingret emellan). Själva skruvfästerna var det ca 2 mm tillgodo.

Själva armoren runt CPU sockeln är lika hög som vengeance LP 1600 mhz minnena.

Tack så mycket för den infon!