Permalänk
Medlem

Någon ny info om detta företag?

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad. Blir det något av det här?

Mest intresserad av bruna switchar och vit el grön led.

Permalänk
Medlem

Ledsen för lack of updates , de har nu svarat och det hela verkar bli av priser osv kommer info om nästa vecka

Permalänk
Hedersmedlem

Skoj. Håll oss uppdaterade. Hoppas kunna förpassa mitt vidriga Sidewinder X4 till garderoben så fort som bara möjligt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Underbart.
Måste spara ihop pengar då!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Om det inte är för sent så är även jag intresserad av ett tangentbord! Blåa med Vit belysning.

Mvh

Visa signatur

Noctua har ju blivit lite av en mercedes eller bmw inom datorkylning. Men istället för att ha en karaktäristisk grill som bmw har man satsat på bajsbrun och laxrosa - olafett

Permalänk
Medlem

Är intresserad av ett med blåa switchar och blå led! Dock vill jag ha ett med engelsk layout om det går att fixa

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem

Finns det ett så kallat tenkeyless variant av denna?

Visa signatur

CM HAF 932 - i5 3570k @ 4.1GHz - MSI Z77A-GD65 - Nvidia ASUS GTX660 TOP - Razer Deathadder 2013 - Ducky G2PRO TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nehemja:

Finns det ett så kallat tenkeyless variant av denna?

- 4 Backlight modes (Gaming mode, Tenkeyless mode, Full mode and Pulse mode)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Than00b:

- 4 Backlight modes (Gaming mode, Tenkeyless mode, Full mode and Pulse mode)

Tror han menade ett tangentbord utan numpad helt och hållet. Om det finns är jag också intresserad (tenkeyless).

Permalänk
Medlem

kollade upp lite och det fanns ej ducky tenkyless med knapp belysning

Visa signatur

CM HAF 932 - i5 3570k @ 4.1GHz - MSI Z77A-GD65 - Nvidia ASUS GTX660 TOP - Razer Deathadder 2013 - Ducky G2PRO TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nehemja:

kollade upp lite och det fanns ej ducky tenkyless med knapp belysning

dang!
Tenkeyless med belysning verkar vara icke existerande

Permalänk
Medlem

Är det för sent att hoppa på tåget och vad blir priset, är det runt tusenlappen som gäller? Både jag och min bror skulle vara intresserade av tangentbord.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Är det för sent att hoppa på tåget och vad blir priset, är det runt tusenlappen som gäller? Både jag och min bror skulle vara intresserade av tangentbord.

Inte alls för sent, vi håller just i nuläget på att kolla upp hur mycket priset blir och när de kommer kunna finnas tillgängliga, dock tar det lite tid vilket jag ursäktar för, återkommer som sagt med info då allt är spikat

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Tänkte bara flika in lite och säga att jag tittat lite på det här tangentbordet och det verkar som det fått rätt bra kritik, sedan såg jag även att det har Cherrys egna stabilisatorer (som jag älskar).

Så detta tangentbord är Huttapproved! (Förutsatt att det inte är massvis med produktionsfel, men det tror jag inte).

På återseende!

Permalänk
Medlem

Något nytt?

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Japp, vi har kontaktat återförsäljarna och väntar nu ett svar via mail från dem !

Soon my friends soon

Permalänk
Medlem

Väntar med spänning!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Såg precis att Maxfps börjat sälja Ducky tangentbord, till salu 30 april och går att förboka nu.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5124

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shadowelock:

Såg precis att Maxfps börjat sälja Ducky tangentbord, till salu 30 april och går att förboka nu.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5124

Rätt saftigt pris. Dock är det exakt det tangentbordet jag är ute efter..

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadowelock:

Såg precis att Maxfps börjat sälja Ducky tangentbord, till salu 30 april och går att förboka nu.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5124

Fasen, blir man ju inte lite sugen!
Saftigt pris, men man får väl vad man betalar för.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stealthbomb:

dang!
Tenkeyless med belysning verkar vara icke existerande

men ack vad jag vill ha ett sånt, eller 2 QQ

Visa signatur

nörd

Permalänk
Medlem

Satan vad dyrt ! maxfps har nog tagit vatten över huvudet för jag tänker då fan inte ge 1400 när jag kan få det för ~900 :S

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Avstängd

Ja, hoppas priset blir förmånligare här

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Ja inte fan betalar jag nära på 1500.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle varit intresserad om den kom ihåg vilken inställning man hade på bakgrundsbelysningen så att man slipper slå på belysningen manuellt varje gång. Samt är det verkligen svensk layout ni ska fixa? För MaxFPS säljer ju med nordisk layout, och vete tusan om det finns något med tangentbord jag hatar mer än nordisk layout. :/

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Phukkitt:

Jag skulle varit intresserad om den kom ihåg vilken inställning man hade på bakgrundsbelysningen så att man slipper slå på belysningen manuellt varje gång. Samt är det verkligen svensk layout ni ska fixa? För MaxFPS säljer ju med nordisk layout, och vete tusan om det finns något med tangentbord jag hatar mer än nordisk layout. :/

Är inte nordisk layout exakt samma som svensk? (mer än extra symboler på knapparna)
Dansk och norskt layout ser ju precis likadan ut? Eller har jag missat något?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Jag skulle varit intresserad om den kom ihåg vilken inställning man hade på bakgrundsbelysningen så att man slipper slå på belysningen manuellt varje gång. Samt är det verkligen svensk layout ni ska fixa? För MaxFPS säljer ju med nordisk layout, och vete tusan om det finns något med tangentbord jag hatar mer än nordisk layout. :/

Vad är det för fel med nordisk?
Bara för där är mer än 1 tecken på ex Ö?
Ersätt keycapen med en annan ;O

Permalänk

Hm, hittade även denna länk nu: http://www.ducky-nordic.com/
Kan ju va värt att vänta på och jämföra priserna med maxfps om man tycker priserna på maxfps är lite höga

Permalänk
Medlem

Vit led med bruna switchar skulle ju vara intressant, men har inte bestämt mig än... :/

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo