VAD SKA JAG SPELA? Desperat nästan ju!

Permalänk
Medlem

The Witcher 2 måste du ju spela!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

The Witcher 2 ! eller Trine eller Trine 2

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueson:

Bara om man är historik intreserad? Det har ju inte så mycket med den riktiga historien att göra, visst är jag själv historisk intresserad men själv spelar jag det p.g.a. att det är ett grymt sandbox kingdom där du kan åka runt och leka hjälte ^^
OT: Jag tycker också att du ska spela Mount & Blade, fast du kanske ska testa The Witcher 2 med? Ett extremt bra rpg spel!

Jag menade DLCn Napoleonic Wars. :3
Vanilla Warband är inte särskilt historiskt alls.

Visa signatur

4770 | 980

Permalänk
Medlem

Om du känner dig för att leka hacker. Pröva Uplink!

Permalänk
Skrivet av cappe:

Som topic lyder. Vad ska jag spela?
Rift: Spelat, sådär spel men inget kul längre
WoW: Har konto sen 2 år tillbaka har ett par 85's tvekar om jag ska köpa ny speltid.
BF3: Spelar då och då, men känner ingen känsla i spelet typ.
CS: Tråkigt
GW2: Väntar
Tera: Tråkigt
GTA: Tröttnat
Skyrim: Tröttnat
Ja osv, känner inte att det finns något kul spel knappt på marknaden. Något tips? Gillar spel som age of empires, men alla spel som är liknande är gamla och vill ha något nytt.

Heroes of Newerth, är free to play nu och otroligt roligt (livslängd 100000000000000000 år)

Permalänk

Settlers tre! grymt roligt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Tribes: Ascend, StarCraft II och World of Tanks!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Eftersom du skriver att du gillar Age of Empires tänker jag först och främst på andra strategispel som Starcraft II och Dawn of War II. Sedan är ju alltid League of Legends gratis om man vill testa något annorlunda. Började nyss spela det själv efter varit skeptisk till genren. Tycker det är rätt avslappnande att spela, även om jag är kass på det. Inte lika hektiskt som Starcraft.

Permalänk

Minecraft kan man spendera väldigt många timmar på.
dra ner deras demo och testa om du har tråkigt

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk

Minecraft - Där kan man döda måånga timmar, speciellt online!

League of Legends - Där har jag dödat oändligt många timmar, rekommenderas starkt!

Permalänk
Medlem

Heroes of might and magic III. Kostar typ 100 spänn med alla expansioner.

Permalänk
Inaktiv

Istället för spel

Har du funderat på att börja styrketräna? Det är ett bra alternativ till Dataspel.

Permalänk
Medlem

Kör gamla spel om du inte har något och köra, som typ Black & White, Dawn of War. Finns sjukt mycket o välja på

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cappe:

Som vadå?

Ja vet inte, men köp en billig MC och far runt och glid och njut av naturen.. Ut på trevliga utflykter med kaffe och macka med:)
Man behöver ingen sporthoj med 150+ hästar för att ha roligt på MC.
Köp en billig supermotard så kan du köra lite var du vill.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Spela League of legends eller Starcraft 2

Du kan ju spela sc2 starter edition gratis

eller varför inte lite dota ?

Permalänk
Medlem

LoL, Sc2 är sköna spel.

Diablo 3 släpps ju om 12 dagar också.

Permalänk
Medlem

Crysis & Torchlight

Är vad jag spelar i väntan på Diablo 3.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Helt klart Starcraft 2 fram tills Diablo 3 kommer

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem

Wurm
Diablo

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Morrowind, Heroes of Might and Magic 3, Diablo 2 LOD, Masters of Orion 2. Baldurs Gate 1 & 2, Icewind Dale..

Skitbra spel allihopa.

(Orkar inte läsa allt folk skrivit...)

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

black & white 1 + 2

Permalänk
Permalänk
Medlem

Gör såhär!

Steg 1 : Gå in på FZ.se och få en betanyckel till The Secret World här http://www.fz.se/beta/?id=45
Steg 2 : Köp Diablo III
Steg 3 : Kötta på tills GW2 kommer ut!

Permalänk
Proffsmobbare

Träna 5-6 gånger i veckan, men ännu hårdare och ännu längre. När du inte tränar så sätter du dig på en cykel.

När du gråter av träningsvärk och inte är upptagen med sömn eller mat så är du välkommen att lira lite KillFunYeah!

Permalänk
Medlem

SC2, D3, LoL, HoN, Dota2 ifall du får en key. Osv

Permalänk
Medlem

Mina stabila är LoL, TF2, Firefall Beta, Navyfield, Brickforce, WoW priv.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Du kanske inte ska spela spel? Spelar du något instrument så kan du alltid satsa på att göra någonting kreativt istället?!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Deus Ex Human Revolution.

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem

Starcraft 2?