Dator ca 25k några sista ord eller Kör! :D`?

Permalänk
Medlem

Fint val av PSU måste jag säga:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

dem som du länkade, presterar dem lika som listan jag hade tidigare ^^? bara så du vet så hade jag fått 88 000 kronor och tänkte använda 25k på datorn och jag tänkte köpa en så bra som möjligt för högpresterade spel och 3d användning bla. filmtittande. och den ska vara riktigt framtidssäker :), morssan sa nyss av imorgon bitti ska jag förbi komunen sedan banken då jag får pengarna och om det går få bättre prestanda och allt xD så behövs inget sparande

Jadu, 88k låter inte helt fel Grattis!

OnT: Ja de presterar lika bra som den du linkade. Sen om den är framtidssäker eller inte är svårt att svara på då jag inte kan spå in i framtiden vad som kommer. Men jag förmodar att den lär maxa de flesta spel 1-2 år framöver!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fattyd:

Jadu, 88k låter inte helt fel Grattis!

OnT: Ja de presterar lika bra som den du linkade. Sen om den är framtidssäker eller inte är svårt att svara på då jag inte kan spå in i framtiden vad som kommer. Men jag förmodar att den lär maxa de flesta spel 1-2 år framöver!

tack ^^,. btw tror du den väsnar mycket pga att chassit är litet och luftflödet sämre ?

btw så har dem slutat sälja det där grafikkorted spelar det något stor roll vilket märke man väljer om man ska välja en annan typ :)?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

tack ^^,. btw tror du den väsnar mycket pga att chassit är litet och luftflödet sämre ?

btw så har dem slutat sälja det där grafikkorted spelar det något stor roll vilket märke man väljer om man ska välja en annan typ :)?

Menar du mITX chassit så ska det inte låta mycket nej. De prövade även ljudnivån i Sweclockers test och där lät det inte mycket alls! Ang. grafikkortet så spelar det ingen roll nej Jag tror att inet tog bort produkten för att lägga till samma på en gång då de just fått in 10st! http://www.inet.se/produkt/5409495/msi-geforce-gtx-690-4096mb

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fattyd:

Menar du mITX chassit så ska det inte låta mycket nej. De prövade även ljudnivån i Sweclockers test och där lät det inte mycket alls! Ang. grafikkortet så spelar det ingen roll nej Jag tror att inet tog bort produkten för att lägga till samma på en gång då de just fått in 10st! http://www.inet.se/produkt/5409495/msi-geforce-gtx-690-4096mb

aha det är nice då lägger jag till det

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

då är beställningen klar och tar väll ca 1-2 veckor innan jag får varan då chassit kommer till lager den 4 juli där omkring.
kommer nog lägga up bilder på köpet senare efter uthämtning

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci