Väldigt Bra, Prisvärda och Snygga Chassin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR_brownstone:

I Fractal Desing Define R3 kan man ha både 3,5 och 2,5 diskar du skrev nej på 2,5
Nu har du fått till listan riktigt bra måste jag säga

Såg inte det kopierade från Inet.se

Permalänk

Ingen fara vi gör alla misstag i bland

Permalänk
Inaktiv

När kommer mest prisvärda eller bästa för luftflöde osv....

Permalänk
Medlem

Det kommer, fiskar röding i storuman just nu

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Osian:

2000+ :-
~2700:- Corsair Obsidian 800D - [Full Tower] [Vattenkylnings Anpassad] (3dGameManReview)

Jag gillar Inet starkt, men på just denna är de dyr, mycket billigare här http://www.dustinhome.se/product/5010330628/corsair-fulltower...

2254:- med frakt

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absurd:

Jag gillar Inet starkt, men på just denna är de dyr, mycket billigare här http://www.dustinhome.se/product/5010330628/corsair-fulltower...

2254:- med frakt

kk, wtf, det var inte lite skillnad

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du borde lägga till "NZXT Source 210 elite" då det för 500kr ger intern USB 3.0 och rätt bra möjligheter för kabeldragning osv.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Tjena grabbar

Hade tänkt införskaffa ett nytt chassi i samband med nya komponenter och jag skulle behöva er hjälp

Hade tänkt köpa en dator för ungefär 7-8k och chassit får då kosta max 800kr. Hade tänkt antingen ett BitFenix Shinobi, ett Fractal Design R3 eller ett FD Arc. Vad tycker ni?

Vill ha en kombination av bra luftflöde och tysthet. Måste väl dock säga att jag prioriterar ljudnivå då jag inte hade tänkt överklocka särskilt mycket.

Hade tänkt ha 3570K (kanske överklocka smått) med CM Hyper 212 EVO och ett 7850/7870 eller ett 660.

Tack på förhand

Permalänk
Skrivet av Dannema:

Tjena grabbar

Hade tänkt införskaffa ett nytt chassi i samband med nya komponenter och jag skulle behöva er hjälp

Hade tänkt köpa en dator för ungefär 7-8k och chassit får då kosta max 800kr. Hade tänkt antingen ett BitFenix Shinobi, ett Fractal Design R3 eller ett FD Arc. Vad tycker ni?

Vill ha en kombination av bra luftflöde och tysthet. Måste väl dock säga att jag prioriterar ljudnivå då jag inte hade tänkt överklocka särskilt mycket.

Hade tänkt ha 3570K (kanske överklocka smått) med CM Hyper 212 EVO och ett 7850/7870 eller ett 660.

Tack på förhand

R3:an är tystast av de 3, så kör på det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

R3:an är tystast av de 3, så kör på det.

Blir förmodligen det då

Inet har även rabatt på den vita versionen som passar in perfekt i rummet