Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Ja jag har själv köpt spelet på faktura, antingen kan man betala hela beloppet med en gång eller halva eller typ 150 kr. Det står på fakturan vad lägsta beloppet man kan betala är. Betalar man mindre än hela så blir det automatiskt en delbetalning.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bonovox85:

Ja jag har själv köpt spelet på faktura, antingen kan man betala hela beloppet med en gång eller halva eller typ 150 kr. Det står på fakturan vad lägsta beloppet man kan betala är. Betalar man mindre än hela så blir det automatiskt en delbetalning.

En delbetalning som är helt åt helvete ja

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Det må så vara men betalar man av den ganska snabbt så är det ingen större fara ändå.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Entusiast

På battle.net så står det "staus:active" betyder det att jag kan spela det?:O

PRODUCT LEVEL
Diablo® III Standard Edition
ACCOUNT STATUS
ACTIVE
REGION
Global

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Chattade nyss med en viss carro på CDON. Vi får det på tisdagen, inte innan.

Intressant detta svaret fick jag från CDon "Vi kommer att skicka det så att det blir levererat till release dagen.", vilket jag skulle vilja tolka som att det kan dyka upp på måndag.

Permalänk
Medlem

Releasedagen är ju dock 15/5, alltså tisdag. Så säger någon att man får det på releasedagen så kan man inte spela klockan 00:01, utan när posten kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TGO:

Intressant detta svaret fick jag från CDon "Vi kommer att skicka det så att det blir levererat till release dagen.", vilket jag skulle vilja tolka som att det kan dyka upp på måndag.

Tekniskt sätt är releasedagen på tisdag, efterssom det släpps 00:01. Dock om man får det "tidigare" än releasedagen så är det måndagen.
Menmen kan tolkas olika.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Stackars posten Diablo 3 från Webhallen

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Kan man köpa diablo 3 i butik innan release date? Eftersom många får hem det bara för dem har beställt på nätet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fnikanor:

Hej tänkte bara en tråd där man får börja tagga upp sig lite tills den 15 maj. Undrar hur många som börjar sitta på en kopia av spelet? Hade glädjen att få hämta mitt ex idag på ica.

http://imageshack.us/photo/my-images/440/dsc0399g.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/687/dsc0392xs.jpg/

Vart beställde du ditt CE ?

Permalänk
Medlem

Beställde mitt från Webhallen, den blev behandlat i torsdags men står fortfarande "Elektronisk förhandsinformation har mottagits" hoppas man hinner få det till måndag

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spajdah:

Beställde mitt från Webhallen, den blev behandlat i torsdags men står fortfarande "Elektronisk förhandsinformation har mottagits" hoppas man hinner få det till måndag

Efter debaklet med BF3-realeasen så skulle jag inte hålla andan.

Men lycka till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spajdah:

Beställde mitt från Webhallen, den blev behandlat i torsdags men står fortfarande "Elektronisk förhandsinformation har mottagits" hoppas man hinner få det till måndag

Står samma på min CE från webhallen

Jag har även beställt en vanlig på CDON vilket inte hänt nått med än, samt en på discshop som står som levererad men det kanske betyder samma sak som på webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Efter debaklet med BF3-realeasen så skulle jag inte hålla andan.

Men lycka till.

Vad vare som hände med BF3 releasen då? =o inte hört nåt om de

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Intressant bild det där, och den besvarar även frågan vilken dag de skickar spelet

(Står "skickas måndag" på vagnarna)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagg3:

Intressant bild det där, och den besvarar även frågan vilken dag de skickar spelet

(Står "skickas måndag" på vagnarna)

Tänkte precis påpeka det haha

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Beställt min på Webhallen och ska hämta ut den natten mellan måndag och tisdag, på deras nattöppet!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagg3:

Intressant bild det där, och den besvarar även frågan vilken dag de skickar spelet

(Står "skickas måndag" på vagnarna)

Mjo dock i kommentererna på bloggen så skickas inte alla dem där på bilden på måndag enligt dem.

"Vi har haft väldigt tight dialog med Posten för att alla som har beställt Diablo 3 skall få sina beställningar på releasedagen. Det skall inte spela någon roll om det är collectors eller standard om man bor i norrland eller brevid lagret. För att lugna er som är oroliga. Man ser två burar som kommer skickas på måndag. Detta gäller inte alla sändningar. Vi vet hur viktigt det är att spelen är framme på releasedagen för alla kunder och vi gör det vi kan för att alla ska få det och anpassar våra utleveranser efter det."

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fick min CE från Hemmakväll idag

Väldigt nöjd med dom.

Permalänk
Medlem

Öppna i borlänge Hade velat gå på ett nattöppet hos er faktiskt, inte orkar jag åka ända till sthlm för att hämta d3

Permalänk
Skrivet av ZereCool:

Fick min CE från Hemmakväll idag

Väldigt nöjd med dom.

Samma här! och dessutom till priset 799kr+29kr frakt ^^

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

hahaha skön bild där på posten! tankat mitt redan köpte på b.net

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chourou:

Vart beställde du ditt CE ?

Hemmakväll.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Hämtar min kopia måndag kväll så är det bara att köra som fan 00.01!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | ASUS TUF RTX 3080 10GB |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
MSI MPG271QRX + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Artbook är grym kan jag säga. Fan vad de är duktiga. Vågar dock inte titta så mycket i den för man vill inte spoila spelet så det får vänta tills man klarat normal Boxen är stor som fan. Mycket större än jag räknade med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Samma här! och dessutom till priset 799kr+29kr frakt ^^

Samma. Väldigt bra packat också.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Samma här! och dessutom till priset 799kr+29kr frakt ^^

Och varför har inte jag hört talas om det tidigare? jag hade ju fan sålt min själ för det priset.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Och varför har inte jag hört talas om det tidigare? jag hade ju fan sålt min själ för det priset.

Jag avbokade på cdon och bokade om på hemmakväll för nån månad sen bara. CDON ville ha 995 eller så.