Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

WHS - Windows Home Server - HJÄLP !!

Permalänk
Medlem

WHS - Windows Home Server - HJÄLP !!

Hej jag har en Hp mediasmart Home server. som jag gjorde restore på det gick bra men nu så vill jag installera windows home server connector.
men jag kan inte det som cd är för gammar & jag måste ha en 64-bit ver. man hur jag en letar så hittar jag den inte på nätet.
för nerladdning ... kan någon hjälpa mig.

Hjälp

Permalänk
Avstängd
Skrivet av peterede:

Hej jag har en Hp mediasmart Home server. som jag gjorde restore på det gick bra men nu så vill jag installera windows home server connector.
men jag kan inte det som cd är för gammar & jag måste ha en 64-bit ver. man hur jag en letar så hittar jag den inte på nätet.
för nerladdning ... kan någon hjälpa mig.

Hjälp

Hej.

Testa att ta ner denna:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=1622

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Har du installerat Power Pack 1? Jag tror att du får med installationsfilerna till x64 då.

Jag har dessutom för mig att jag hade lite problem med x64. Av någon anledning så har jag skrivit följande i mina anteckningar i installationsmappen

1. kör CMD som admin
2. msiexec /i "whsconnector_x64.msi" WHSMSI="RUNSETUP"

PMA mig om du vill ha tag i "whsconnector_x64.msi" utan att gå via Power Pack 1.

Visa signatur