Hvordan får jeg oppdatert DayZ fra 95417 til 95775? (ikke steam versjon)

Permalänk
Avstängd

Hvordan får jeg oppdatert DayZ fra 95417 til 95775? (ikke steam versjon)

Jeg har spilt DayZ i noen dager, men nå i dag etter å ha logget meg på en server med Six Launcher, så får jeg feilmeldingen: "Bad version. Server rejected connection."

Er det sånn å forstå at jeg har en for gammel versjon noe sted?

Jeg har lastet ned, pakket ut og installert beta update i rekkefølge for:
95660
95724
95777 (nest siste versjon)

Men likevel får jeg samme feilmelding når jeg logger meg på en server med versjon 95775 og der i DayZ klienten så er versjonen (nederst til høyre) fremdeles 95417.

Jeg skjønner ingenting og vet ikke hva som er galt.

Permalänk
Avstängd

Jeg leser et sted om mange gobal bans etter å ha oppdatert til 95777 angivelig, men det er kanskje bare tull?
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/65601-they-are-bann...

Permalänk
Medlem

Jag är jävligt dålig på Norska/Danska. Men http://www.arma2.com/beta-patch.php/
DU kanske måste uppdatera ditt dayz http://dayzmod.com/?Download (torrent)

Eller så uppdaterar du med sixlauncher!

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Avstängd

Hehe dette hjelper ikke dessverre.

Jeg må nesten ha en mer konkret beskrivelse av hva som skal til altså.

Jeg har etterhvert skjønt at jeg kan logge meg inn på servere som er oppdatert til 95417, siden dette passer med min DayZ klient så er det kanskje selvforklarende at akkurat dette fungerer.

Men det å oppdatere DayZ til nyere versjon er for meg uklart. Skal forsøke nå å slette beta foldere som instruert på det offisielle forumet. Mulig at jeg har overlappende installasjoner eller noe sånt.

Permalänk
Skrivet av Decoman:

Hehe dette hjelper ikke dessverre.

Jeg må nesten ha en mer konkret beskrivelse av hva som skal til altså.

Jeg har etterhvert skjønt at jeg kan logge meg inn på servere som er oppdatert til 95417, siden dette passer med min DayZ klient så er det kanskje selvforklarende at akkurat dette fungerer.

Men det å oppdatere DayZ til nyere versjon er for meg uklart. Skal forsøke nå å slette beta foldere som instruert på det offisielle forumet. Mulig at jeg har overlappende installasjoner eller noe sånt.

Om jag förstod det hela rätt så har du installerat beta patcherna du listade där? Isf så att du får ''bad version'' på vissa servrar behöver inte ha med din version att göra. Är ofta server admins glömmer/för lata att ändra i server namnet vilken patch det är.

Tänkte ifall det bara förekommer på vissa servrar. Så du inte letar dig tokig efter ett fel som kanske inte finns

Tex uppdaterade jag till beta 95417 ifrån 95389 och innan det kunde jag komma in på lite mer än hälften av servrarna som körde 95417 med samma day-z version som jag.

Permalänk
Medlem

Six launcher har inte de senaste beta patcharna hela tiden. Så när du startar med six launcher så ner graderar du till en tidigare variant av beta patchen. Så starta från en cmd eller six updater efter du uppdaterat till senaste betan.

Permalänk
Avstängd

Da kan jeg sjekke om det er mulig å logge på en server med Six Updater og ikke Six Launcher.

Jeg leste instruksene på det offisielle forumet, og har fått satt opp Six Updater til å få tak i riktige patch'es for både beta og DayZ. Men inntil videre så ser det da ut som om versjon 95417 er siste oppdatering derfra, for jeg får ikke noe valg for å oppdatere til nyere versjon enn 95417 i Six Updater.

Slik ser Six Updater hos meg etter å ha forsøkt oppdatere automatisk:

Permalänk
Medlem

Har du prövat använda DayZ Commander? Det använder jag och det har hittills gått hur bra som helst att spela. Jag har version 95819 nu, dock står det att det är ARMA versionen.?

http://www.dayzcommander.com/

Permalänk
Avstängd

Hehe jeg har forsøkt bruke DayZ Commander for å logge med på DayZ servere, men jeg greier ikke å koble meg på, er nok noe jeg ikke har fått med meg. Men, jeg skal ta en titt på dette, kan jo tenkes at der er mulig å oppdatere derfra eller noe.

Jeg tror faktisk jeg greide å oppdatere beta versjonen til nest siste versjon, men kom da liksom ikke videre med akkurat Six Launcher tidligere.

Permalänk
Avstängd

Aah, jeg ser nå at Six Updater nå synes å ville oppdatere Beta til 95883. Dette ser bra ut, men ønsket nok å unngå at siste versjon ble installert. Men jeg får bare se hvordan det går da og heller vente på at flere servere oppdateres til 95883.

DayZ får visst en ny oppdatering i helgen tror jeg.