Permalänk
Medlem

Tråd låst

Så fort man försöker diskutera hårdvara blir tråden låst. Har man en fråga blir tråden låst trodde sweclockers va en hemsida där man kunde diskutera i och få svar på frågor istället låser Mr moderator låser trådar för han inte gillar dom. Banna mig då -.-

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Så fort man försöker diskutera hårdvara blir tråden låst. Har man en fråga blir tråden låst todde sweclockers va en hemsida där man kunde diskutera i och få svar på frågor istället låser Mr moderator trådar för han inte gillar dom. Banna mig då -.-

Ja jag såg en tråd nyss där mod endast låste för att då sista ordet.

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Lexius:

Så fort man försöker diskutera hårdvara blir tråden låst. Har man en fråga blir tråden låst todde sweclockers va en hemsida där man kunde diskutera i och få svar på frågor istället låser Mr moderator trådar för han inte gillar dom. Banna mig då -.-

Förstår inte riktigt meningen med denna tråden.
Du kan be Moderator att låsa upptråden om så skulle vara intressant attt fortsätta.

Annars är 11 av dina 13 trådar fortfarande öppna.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Hur kontaktar jag moderatorn? Han kanske ser denna tråden:D

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Lexius:

Hur kontaktar jag moderatorn? Han kanske ser denna tråden:D

Moderatorerna brukar ofta skriva varför de låser tråden.
Bara att klicka på deras namn eller länk i signaturen och skicka ett PM.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Bara rubriken är anledning nog att låsa tråden.
Moderatorn har rätt. Du gräver upp gammal info som INGEN bryr sig om för att trolla/promota AMD.

Troligtvis för att försöka boosta ditt ego för att du köpt en sån processor och inte har råd med en ny Intel.

Permalänk
Medlem

Moderatorn gav mig ett väldigt dåligt svar när han låste tråden svaret va Några år för sent kanske? okej då kan han ju svara på varför 965 be som är äldre fotvarande säljs.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Onödigt diskussionsunderlag.

*Tråd låst*

Permalänk
Medlem
Skrivet av o0ski:

Onödigt diskussionsunderlag.

*Tråd låst*

Haha, you almost got me there

Trådar blir inte låsta i onödan här. Om det mot förmodan skulle bli missförstånd så ska du som sagt PMa moderatorn som låste tråden och förklara så kanske de kan låsa upp den om du redigerar ditt första inlägg så att man fattar poängen du vill få fram/diskutera. Intel vs AMD-tråden har inget att diskutera och därför låstes den.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Lexius:

Så fort man försöker diskutera hårdvara blir tråden låst. Har man en fråga blir tråden låst todde sweclockers va en hemsida där man kunde diskutera i och få svar på frågor istället låser Mr moderator låser trådar för han inte gillar dom. Banna mig då -.-

Hört talas om forumregler, generellt vett, sunt förnuft. ah, du fattar nog.

PS: Respekt för moderatorerna är den gyllene regeln, always remember

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Skrivet av Lexius:

Moderatorn gav mig ett väldigt dåligt svar när han låste tråden svaret va Några år för sent kanske? okej då kan han ju svara på varför 965 be som är äldre fotvarande säljs.

Den har också slutat tillverkas. Skillnaden är att det finns butiker som fortfarande har kvar den i lager. De flesta x6 tog slut tidigare

Du kan alltid skicka ett Pm till moderatorn som låste tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Den har också slutat tillverkas. Skillnaden är att det finns butiker som fortfarande har kvar den i lager. De flesta x6 tog slut tidigare

Du kan alltid skicka ett Pm till moderatorn som låste tråden.

Du gav iallafall ett bättre svar en Mr moderator:D

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Skrivet av o0ski:

Onödigt diskussionsunderlag.

*Tråd låst*

FAAAAAAAAAN!
Jag kan erkänna att jag gick på det...

On topic:
Det handlade inte om huruvida AMD processorn fortfarande är bra. Det var inte heller det du diskuterade i tråden. Det var mer att Intel processorn har ersatts med bättre saker vilket gör alla gamla tester irrelevanta om du inte ska köpa en själv och står och väljer mellan de olika modellerna. Det finns INGEN som är intresserad av denna information längre.

Du söker efter någon som ska berömma ditt val av processor för ett par år sen (eller nyligen om du är fattig/snål). Du är utan tvekan en AMD fanboy. Det ser man väldigt tydligt på dina tidigare svar.

Moderatorer kan ibland vara lite för snabba att låsa men din tråd hade inget värde överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem

Locked in 3....2....

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk

Nu får ni ge er!

*Tråd låst*

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av roykio:

Nu får ni ge er!

*Tråd låst*

Jag assisterar lite och passar även på att påminna om forumets regler som, bland mycket annat, faktiskt även avhandlar hur man beter sig om man har frågor om modereringen.