Kungen är tillbaka

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Firkraag:

Jag skrev aldrig att alla inte ville ha det så, men du svarade på en post som sa att GW2 inte lyckats hålla kvar spelare och gav en anledning som inte håller till varför det är så.

Du är nog trött. Ha en bra dag.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av mungo_skata:

Du är nog trött. Ha en bra dag.

trött?

lanbonden: "wowkillers misslyckas, kan inte behålla sina spelare länge."

du: "det är för att spelet är svårt, skill baserat och gear betyder inte så mycket."

vad spelar det för någon roll vad anledningen till att folk slutar är, det är inte mindre fail ifall mer än hälften slutar pga svårighetsgrad än ifall de slutar av någon annan anledning. vad är så svårt att förstå?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Efter fuskandet på world first lich King har jag tappat all respekt för hans guild.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Efter fuskandet på world first lich King har jag tappat all respekt för hans guild.

Men många guilder gjorde det. Hur många guilder respekterar du fortfarande?

F.ö tycker jag Kungen e skittråkig att titta på.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Firkraag:

trött?

lanbonden: "wowkillers misslyckas, kan inte behålla sina spelare länge."

du: "det är för att spelet är svårt, skill baserat och gear betyder inte så mycket."

vad spelar det för någon roll vad anledningen till att folk slutar är, det är inte mindre fail ifall mer än hälften slutar pga svårighetsgrad än ifall de slutar av någon annan anledning. vad är så svårt att förstå?

Att du har missförståt mitt inlägg fullständigt. Du kan inte bara läsa vissa ord. Läs om allt en gång till så får vi se om du förstår.
Och sluta hitta på saker. Citera ordentligt i fortsättningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Men många guilder gjorde det. Hur många guilder respekterar du fortfarande?

F.ö tycker jag Kungen e skittråkig att titta på.

Inga andra guilder för det kom hotfix snabbt efter Nihilum / Ensidia förlorade world first och fick sin ban. Hade dom inte fuskat hade dom ändå inte klarat world first.

Tittar du på sport och tycker det är ok när dom dopar sig till en vinst bara för att det är många som dopar sig varje år?

Nej bort med skiten! Perm ban hade varit mer passande!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Hehe ja jag känner ju inte killen så kan inte säga något om hur han är som person, men kolla detta:

http://www.youtube.com/watch?v=Vsu9jWSVAGc&feature=relmfu

"I own Einstein", störtskönt och inte ett uns av seriositet där iaf

Han spelade med Kungen på Kungens stream förut, D3 spelade de.

Permalänk
Medlem

Kungens stream är så otroligt kass och tråkig, spyr fan. Kolla in Reckful's stream, skön snubbe som väldigt ofta pratar med folk i chatten

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av Mo0rbid:

Kungens stream är så otroligt kass och tråkig, spyr fan. Kolla in Reckful's stream, skön snubbe som väldigt ofta pratar med folk i chatten

Hahah tycker nog han är rätt okej, hyffsat kul att kolla på kortare stunder då han är rätt spontan och beter sig lite roligt ibland. Men håller med dig till viss del, jag tycker inte han ägnar så mycket tid åt sina viewers faktiskt. Förvisso har han ju flera tusen åt gången och chatfältet är rätt sönderspammat, men lite mer kunde han snacka med folk och anstränga sig att svara på frågor etc.

Har inte kollat på Reckful, men Towelliee har jag sett en del och det känns som han lägger ner betydligt mer tid på folk i chatten. Man ser på streamen att han regelbundet kastar ett öga på chatten, såvida han inte är väldigt koncentrerad på spelet.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Skrivet av ninnuam:

Kappvändare... den där kungen alltså.

El, kanske helt enkelt uttråkad pga, av bristen på roliga MMORPG nu för tiden??

Permalänk
Skrivet av gammarayburst:

Hahah tycker nog han är rätt okej, hyffsat kul att kolla på kortare stunder då han är rätt spontan och beter sig lite roligt ibland. Men håller med dig till viss del, jag tycker inte han ägnar så mycket tid åt sina viewers faktiskt. Förvisso har han ju flera tusen åt gången och chatfältet är rätt sönderspammat, men lite mer kunde han snacka med folk och anstränga sig att svara på frågor etc.

Har inte kollat på Reckful, men Towelliee har jag sett en del och det känns som han lägger ner betydligt mer tid på folk i chatten. Man ser på streamen att han regelbundet kastar ett öga på chatten, såvida han inte är väldigt koncentrerad på spelet.

Towelliee är grym Samma med Affinitii, hans stream är riktigt nice. Dem flesta i chatten kallar honom för bathrobe guy.

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk

jadu, kungen är enligt mitt tycke en utav dom vanliga "elitist jerks" som är jävligt bra men ändå känner att dom måste vara stöddiga, dessutom stör jag mig på hans engelska DPS uttalas inte "dips"

EDIT: men att han är en bra spelare säger jag absolut inte emot.

Permalänk
Medlem

Det ända jag inte klarar av med kungen är det hans jävla skratt. Usch!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krythorian:

jadu, kungen är enligt mitt tycke en utav dom vanliga "elitist jerks" som är jävligt bra men ändå känner att dom måste vara stöddiga, dessutom stör jag mig på hans engelska DPS uttalas inte "dips"

EDIT: men att han är en bra spelare säger jag absolut inte emot.

Förstår inte varför så många kollar på honom, han försöker inte ens vara underhållande, han bara spelar. Hade han varit någon annan än Kungen hade ingen tittat, men eftersom han automatiskt får så många tittare försöker han inte ens..

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av anden12:

Han har väl haft 2500+ i 2v2, 3v3 och 5v5.. så jo, nog har han varit en riktig pvpare alltid..
Däremot är det ju PVE som han är känd för.

Det här var i TBC när han och hans kompisar hade det sjukaste raidgearet och körde på en dålig BG. Han var aldrig 2500+ heller för den delen. TBC PvP var ju så snuskigt obalancerat också.