World of Tanks - Rekordtråden! (Även för allmänt episka rundor också)

Permalänk
Medlem

Video tiem!

Duo-plut scout+arty. 2vsahandful. Good fun have luck.

Gammal duo. Första experimentella duo-view videon. Helt random battle. Gold premium noob plays.

100% loss streak. Uselt musikval. Fusk. Loss. Långsam video. Uselt motstånd. Loss.

Dold text
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Första Patrol Duty jag lyckades få, hade varit nära flera gånger men inte riktigt fixat den. Missade ta screenshot på de andra resultatflikarna..

Dold text
Permalänk
Medlem

Det känns som om den här tråden behöver lite fart. Jag ger er två rundor i min T40, jag kör med 76mm inte derp kanonen.

2140 xp

Dold text

3300 xp (x2dock)

Dold text

Om någon är sugen på att spela så är det bara att kontakta mig via PM

Edit

Jag inser att åka runt och panga med T40 kanske inte så så jätte imponerande, så jag lägger upp en av mina bättre rundor (kan vara min bästa inte säker) i min favorit tank T32an T8 måste få godkänt.

Dold text
Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem

http://www.wotreplays.com/site/1049952#ruinberg-jackarl-vk_45...

En runda för ett tag sen när patch 9.2 släpptes. VK4502P Ausf B är en tank som fick en grym buff till sin armor, och vem som helst kan få bra resultat, (förutsatt att motståndarna är kassa).
Jag spelade precis så som man inte ska göra, (att inte "sidescrapa" etc), och fick ~8000 damage, 6 kills men förlorade eftersom.. ja, sina teammates kan man inte räkna med i world of tanks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

http://www.wotreplays.com/site/1049952#ruinberg-jackarl-vk_45...

En runda för ett tag sen när patch 9.2 släpptes. VK4502P Ausf B är en tank som fick en grym buff till sin armor, och vem som helst kan få bra resultat, (förutsatt att motståndarna är kassa).
Jag spelade precis så som man inte ska göra, (att inte "sidescrapa" etc), och fick ~8000 damage, 6 kills men förlorade eftersom.. ja, sina teammates kan man inte räkna med i world of tanks.

8k dmg är nice, tror aldrig jag gjort så mycket på en runda :/.

Min erfarenhet är att förluster ofta resulterar i 20-40% mer skada.

Här är ytterligare en runda med min T-32a extra utmaning med att vara minst i klassen också. Kul kul.

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?