World of Tanks - Rekordtråden! (Även för allmänt episka rundor också)

Permalänk
Medlem

2974xp.

Efter att ha dragit dom längsta svordomarna i typ 10 spel, x5 weekend.
Värsta var nog när jag såg att jag hade knappt skott kvar där i slutet. Får tacka igen för ett derp lag på andra sidan

http://mwreplays.com/replay/SN5TEDYZDNWA/ Replay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

http://i.solidfiles.net/53420f47a6.jpg

2974xp.

Efter att ha dragit dom längsta svordomarna i typ 10 spel, x5 weekend.
Värsta var nog när jag såg att jag hade knappt skott kvar där i slutet. Får tacka igen för ett derp lag på andra sidan

http://mwreplays.com/replay/SN5TEDYZDNWA/ Replay.

Snyggt

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

den var jäkligt bra googel, och att sen lyckas få den på x5 är inte fy skam

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Mycket tillfredsställande. Den där tycker jag du ska ladda upp på PlanetWoT så det blir lite fart bland gnällspikarna där när du tar tredjeplatsen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Mycket tillfredsställande. Den där tycker jag du ska ladda upp på PlanetWoT så det blir lite fart bland gnällspikarna där när du tar tredjeplatsen.

Uppade precis. Man gillar ju att skapa lite snällt vrede, helt klart.

http://www.planetwot.com/viewImageReplay/?id=5723

Permalänk
Medlem

Räntar på lite med XP en helg som denna

Victory!
Battle: Fjords den 13 april 2013 12:37:30
Vehicle: Comet
Experience received: 10 505 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 52 443

Permalänk

Low tier var man men folk är rädda för "lilla besten";), eller dumma o ställa sig framför:)

Victory
Airfield den 14 april 2013 10:46:50
KV-1S Exp:: 12 035 (x5) + Credits 48 421
Achievements: : Sharpshooter

Permalänk
Medlem

Type 62

Permalänk

Victory!
Battle: Highway den 17 april 2013 17:49:18
Vehicle: T-62A
Experience received: 3 582 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 66 709
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Permalänk
Medlem

kan ta lite stryck

Den kan ta en smäll eller 2 tanken

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Med tanke på nuvarande tävling har jag kört en del i min "frustration relief" tank, dvs pz II

Fick till en runda med 2040xp som jag hoppas räcker till 1k guld

http://wotreplays.com/site/202190#malinovka-frispel-pzkpfw_ii

Edit: Också en toppnotering på antal dödade tanks, lyckades slå ut 12 st

Permalänk
Medlem

Type 59

När man behöver grinda credits så är det sällan Type 59 sviker.

Visa signatur

Asus ROG Strix X570-E || AMD Ryzen 9 5900X || 32GB @ 3600Mhz || MSI Radeon 6800 XT "FE" || Corsair AX850W || Fractal Design Define 7 Compact || Noctua NH-D15 Chromax || Samsung 980 Pro 1TB || Samsung 980 Pro 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av rickie:

[IMG]Den kan ta en smäll eller 2 tanken

8k taget för tier VI är mycket bra, tier X klass rent av. En IS-7 eller Maus som haft en bra match kan få liknande.

Skrivet av Frispel:

Fick till en runda med 2040xp som jag hoppas räcker till 1k guld

Lär ju vara många som kör tanks med hög potential för detta ändamål, typ PzII. Men 2040 lär vara tillräckligt för minst top 50 ivf. Du kan nog hoppas på en 62a åtminstone. Lycka till!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

8k taget för tier VI är mycket bra, tier X klass rent av. En IS-7 eller Maus som haft en bra match kan få liknande.

Jo, fy fasen vad det small i fronten på den stackarn! blev nog endel rage i motståndar laget. vi vann lite tack vare denna framryckning över fältet som ja gjorde, alla andra campade så jag tänkte.... 200+ armor, visa vad du går för

Rätt MM så är det inte lätt att ta död på den framifrån

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

8k taget för tier VI är mycket bra, tier X klass rent av. En IS-7 eller Maus som haft en bra match kan få liknande.

Lär ju vara många som kör tanks med hög potential för detta ändamål, typ PzII. Men 2040 lär vara tillräckligt för minst top 50 ivf. Du kan nog hoppas på en 62a åtminstone. Lycka till!

Kommer knappast att räcka till något av de bättre proserna då det är tier 2-4 som klumpas ihop där, kommer antagligen att vara fylld av hetzers med derpkanon och premiumammo eller t-50 eller liknande som fått till bra rundor. Det jag tänkte på var top 10xp scores för varje enskild tank vinner guld, med pz II som befinner sig in spannet tier 2-4 så är det 1k guld som gäller om man klarar top 10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frispel:

Kommer knappast att räcka till något av de bättre proserna då det är tier 2-4 som klumpas ihop där, kommer antagligen att vara fylld av hetzers med derpkanon och premiumammo eller t-50 eller liknande som fått till bra rundor. Det jag tänkte på var top 10xp scores för varje enskild tank vinner guld, med pz II som befinner sig in spannet tier 2-4 så är det 1k guld som gäller om man klarar top 10.

Ok, jag läste inte så noga, trodde alla priser var per tank. Men när jag tänker efter så skulle det varit lite väl generöst med exempelvis 15 000 premiumtanks.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Ok, jag läste inte så noga, trodde alla priser var per tank. Men när jag tänker efter så skulle det varit lite väl generöst med exempelvis 15 000 premiumtanks.

Vad är det för tävling? Hittar inget på deras hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Vad är det för tävling? Hittar inget på deras hemsida.

Den är nere nu så inte undra på att du inte hittar
Men handlar om att top exp får priser, och man behöver inte ens delta för att få vara med.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Grindade AMX 105AM för x2, gjorde en jäkligt fin första match där jag var snudd på 3k damage på Erlenburg men... med lite otur för min egen del samt ett magiskt team så blev det en loss
Nästa blev också loss på Arctic Region då ingen riktigt höll basen och det kom ett gäng tanks stormandes från norr. Oh well, fanns inget att skjuta direkt så var väl ganska okej ändå.

Men sen small det rejält! Hamnade typ i ett dödläge i 1vs4 men jag smet undan med en vinst och 1561xp, 10 kills på min Murovanka "tur" karta som jag fixade en fin score med IS-3'an, tidigare.

alt. http://www.planetwot.com/viewImageReplay/?id=5872 - http://wotreplays.com/site/202665

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Fjords den 28 april 2013 16:26:45
Vehicle: Leopard 1
Experience received: 3 774 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 88 713 (compensation for damage caused by allies: 277)
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

lägger upp en replay senare.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Drog till med en Radley-Walter's medalj (8 eller 9 kills, 9 i det här fallet) på en förlustrunda igår med min M48A1, gick även plus några hundra credits trotts att jag blev utslagen tillslut. Det var rätt segt att förlora den måste jag säga. Vissa lag lämnar lite att önska...

Permalänk

Äntligen kom den med "trolltanken"... En non-prem vinst iofs men men;)

Victory
Province den 4 maj 2013 19:25:11
Pz.Kpfw. I Ausf. C Experience received: 2 064 (x2 for the first victory each day) Credits received16 495
Battle Achievements: Patrol Duty, Scout, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Permalänk
Medlem

Kul runda i T71:an

http://wotreplays.com/site/204268#cliff-frispel-t71

Permalänk
Medlem

Du har dubbla rader av garageplatser...är det en modd eller inställningsak?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Du har dubbla rader av garageplatser...är det en modd eller inställningsak?

Mod

Vill du ha länk (är för sent så jag letar upp den i morgon i så fall)?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Mod

Vill du ha länk (är för sent så jag letar upp den i morgon i så fall)?

Tack, men nej tack.
Kör vanilla

Permalänk
Medlem

Tidig morgon siemka-random, en M4-match som kunda slutat när som helst. Mycket förvirrat till en start. En grille höll sig vid liv och höll mig sällskap.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

http://i.solidfiles.net/53420f47a6.jpg

2974xp.

Efter att ha dragit dom längsta svordomarna i typ 10 spel, x5 weekend.
Värsta var nog när jag såg att jag hade knappt skott kvar där i slutet. Får tacka igen för ett derp lag på andra sidan

http://mwreplays.com/replay/SN5TEDYZDNWA/ Replay.

Kanske bara jag som är dum i huvet men hur fick du det där "garaget"?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Kanske bara jag som är dum i huvet men hur fick du det där "garaget"?

Va väl del av nån special tror jag. World of tanks andra födelsedag eller nåt sånt

Permalänk
Medlem
Skrivet av D0ez:

Va väl del av nån special tror jag. World of tanks andra födelsedag eller nåt sånt

Ahaaa ok de var ju synd såg väldigt fräsht ut =/

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5