World of Tanks - Rekordtråden! (Även för allmänt episka rundor också)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Hellcat är grym. Är den fortfarande lika bra som innan 8.0? Funderar på att skaffa en.

Ja, den är bara roligare. Spårvagnar rekommenderar jag som hopp! Man flyger fint

Märks att det är många som kör den, eftersom det tog så lång till att få ace tanker med den. Troll tank

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Medlem

Seger!
Strid: Erlenberg den 3 november 2012 22:59:48
Fordon: VK 3601 (H)
Erfarenhet mottagen: 11 015 (x5 för första vunna striden varje dag)
Krediter mottagna: 48 421
Stridsprestationer: Radley-Walters medalj, Toppskytt, Försvarare

Helt okej!
Haft ace sen första matchen med vk:n

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk

KV1-S är en skoj tank!

Permalänk

Seger!
Strid: Erlenberg den 3 november 2012 22:49
Fordon: KV-1S
Erfarenhet mottagen: 9785 (x5 för första vunna striden varje dag)
Krediter mottagna: 53 110
Stridsprestationer: Sniper, Försvarare, Mastery Badge: Ace Tanker

Håller med KV-1S är grymt kul.
122 mm D-2-5T är riktigt kul att använda.

Permalänk

Seger!
Strid: Flygfält den 5 november 2012 09:43:44
Fordon: Objekt 704
Erfarenhet mottagen: 1 839
Krediter mottagna: 71 700
Stridsprestationer: Toppskytt, Prickskytt, Mästerskytt, Förtjänsttecken: Stridsvagnsess

Gillar dom svenska översättningarna, dom känns "söta";) Hyffsad runda iaf...

Permalänk
Medlem

Levlar i det tunga amerikanska trädet, måste säg att jag verkligen gillar de vagnarna (tidigare: 1 & 2):

Victory!
Battle: Arctic Region den 5 november 2012 22:37:59
Vehicle: M6
Experience received: 4 188 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 52 021
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Steppes den 16 november 2012 19:41:25
Vehicle: Black Prince
Experience received: 2 676
Credits received: 73 936
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Top Gun, Defender

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Malinovka den 22 november 2012 14:45:00
Vehicle: Object 212
Experience received: 3 626 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 58 455
Battle Achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Grejen med denna var inte skadan man själv gjorde eller dylikt, M40 på samma sida fick nästan lika mycket. Utan det var att matchen slutade 15m 0s. Vår hjälte johnevil [FACE] i sin 704 fick in skottet i sista halvsekunden. Som visserligen efterföljdes av två artyskott hundradelarna efter, men man vet aldrig.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Inaktiv

Oh yeah! Känner mig skillad o det...

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Murovanka den 29 november 2012 18:54:49
Vehicle: Caernarvon
Experience received: 5 442 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 82 254 (compensation for damage caused by allies: 97)
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Steel Wall, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Permalänk
Medlem

Min första 15-0, tror jag. Attans att det skulle bli med den tank jag nu tycker minst om i mitt garage. Fick ta ut en KV-1S som siktade, siktade, siktade.. och aldrig sköt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Min första 15-0, tror jag. Attans att det skulle bli med den tank jag nu tycker minst om i mitt garage. Fick ta ut en KV-1S som siktade, siktade, siktade.. och aldrig sköt.

http://i4.minus.com/jEm2hJEfxom8V.png

första 15-0? det borde du väl ändå fått ett par, du har spelat rätt många matcher? Har själv varit på både den vinnande och förlorande sidan med 15-0, ett par av dem i CW

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

första 15-0? det borde du väl ändå fått ett par, du har spelat rätt många matcher? Har själv varit på både den vinnande och förlorande sidan med 15-0, ett par av dem i CW

Kan inte minnas jag varit på vinnande 15-0 någon gång. Jag letar i screenshotarkivet men hittar inget förutom förlust efter förlust

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

En skaplig runda med T34 som vi FÖRLORADE.. hade varit fina credits om vi vunnit

http://pappy.homeip.net/bilder/WoT_T34_big_money.jpg

Skaplig runda med medaljer i min franska buttplug

http://pappy.homeip.net/bilder/WoT_Bat_Badges.jpg

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

En skaplig runda med T34 som vi FÖRLORADE.. hade varit fina credits om vi vunnit

http://pappy.homeip.net/bilder/WoT_T34_big_money.jpg

Skaplig runda med medaljer i min franska buttplug

http://pappy.homeip.net/bilder/WoT_Bat_Badges.jpg

varför skulle det bli bättre credits om du vann? det du tjänar mest på är skada och spotting-skada och det finns vad jag vet inget procentuellt påslag på credits vid en vinst som det finns för xp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

varför skulle det bli bättre credits om du vann? det du tjänar mest på är skada och spotting-skada och det finns vad jag vet inget procentuellt påslag på credits vid en vinst som det finns för xp.

Endast en liten extra bonus. Så Poppy har principiellt rätt.
"The "Joining a battle" (Fixed amount scaling with player's tank tier) reward is multiplied by 1.85. No bonus to other rewards earned during the battle."

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Hyfsat nöjd.

Visa signatur

Riggen: Corsair 600T :: i7 2600K@4,8 - Thermalright Silver Arrow :: MSI Z77 MPOWER :: Corsair Vengeance 16gb DDR3 1600MHz :: Corsair AX 850 Gold Modulär :: EVGA GTX580 SOC :: Corsair Force GT 120gb :: Samsung 830 120gb :: Samsung Ecogreen 2tbx2

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

varför skulle det bli bättre credits om du vann? det du tjänar mest på är skada och spotting-skada och det finns vad jag vet inget procentuellt påslag på credits vid en vinst som det finns för xp.

Jag tänkte mest att man då hade kanske överlevt lite längre och kunna raffsa ihop ännu mer pröjs.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem

överlever du får dina gubbar mer xp, mycket mer

Permalänk
Medlem

Så, Efficiency: 1500.
Nu återstår det att fortsätta utvecklas och bli bättre.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

Jag tänkte mest att man då hade kanske överlevt lite längre och kunna raffsa ihop ännu mer pröjs.

Problemet där är att då hade dina medspelare fått lov att spela bättre, vilket resulterar i att du får mindre targets och gör mindre skada vilket leder till mindre credits.

Jag brukar ofta få bra med credits när teammates spelar dåligt, just för att man själv har mer hp att skjuta bort. Det brukar ju dock ändå sluta med förlust när man blir svärmad av de sista 3-4 spelarna från alla håll utan att kunna göra så mycket.

Permalänk
Medlem

Hade en ganska epic runda med min lilla T-50 checka in den om ni vill!

http://mwreplays.com/replay/97HVTFTZ6VBV/

Victory!
Battle: Mines den 6 december 2012 17:40:08
Vehicle: T-50
Experience received: 2 888 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 23 215 (compensation for damage caused by allies: 7)
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner

Permalänk
Medlem

Ett par roliga rundor, först en med object 268 där jag får ett nytt personligt rekord i damage done för denna tank, slutar på lite drygt 8,5k damage

http://mwreplays.com/replay/8XVJY8BSHNQL/

Sedan en toppnotering i xp med m4 användandes derp-kanonen och premium ammo:

http://mwreplays.com/replay/J9XAJU7MQEUQ/

Slutar på 5,474 xp (2,737 x 2)...gjorde ca 3,8k damage denna runda

Permalänk
Medlem

En match jag blev lite nöjd med

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: El Halluf den 7 december 2012 22:10:13
Vehicle: Type 59
Experience received: 2 254
Credits received: 147 294
Battle Achievements: Scout, Patrol Duty, Confederate, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Airfield den 14 december 2012 23:32:12
Vehicle: M4A3E8 Sherman
Experience received: 3 546 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 34 471
Battle Achievements: Top Gun, Ranger, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Inaktiv

Lekte brawler med min E-50! Jag var ute efter skulder att driva in!

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Redshire den 17 december 2012 16:47:29
Vehicle: Type 59
Experience received: 4 958 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 162 463
Battle Achievements: Sniper

Gick fin fint!

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Många fina medaljer

Och att jag som enda överlevande och med 1% hp vann rundan var rätt kul

Samma sak fast med arty xD

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Redshire den 18 december 2012 15:48:06
Vehicle: Hetzer
Experience received: 1 081
Credits received: 21 744
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "1st Class"

Hehe, kan inte mäta sig med så många av de andra rapportera i tråden, men 8 kills i alla fall, nytt rekord för mig.