Rösta fram Årets datorbutik 2012!

Permalänk
Medlem

Har inte handlat mycket på Inet, mest på Komplett och Webhallen dock detta år så har det endast varit Webhallen i princip, tycker Webhallen blivit ruskigt bra på senaste.

Visa signatur

CPU Intel Core i9-10900K 4,9GHz - CPU kylare NZXT Kraken Z73 - Chassi Fractal Design Meshify 2 XL - Ram Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - GPU MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X - Moderkort ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO (WI-FI) - M.2 Samsung 970 EVO series SSD 500GB - SSD 3x Samsung SSD 860 EVO 2TB - PSU Be Quiet! Dark Power Pro 11 850W

Permalänk
Medlem

För mig väger kundservicen tyngst och därför fick Inet min röst i år igen. CDON är oftast billigast men deras kundservice är under all kritik, ljuger och är otroligt seg så därför blir de årets uppstickare istället för vinnare.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dahle86:

Kör jag en fajt på datorkomponenter fick jag resultatet 294-295, dock är det ointressant eftersom det är priset på den varan jag är ute eftersom avgör. Dock kommer jag välja bort CDON om det inte skiljer mer än ett par kronor då båda mina garantiärenden rätt dåligt skötta.

Jag bara tog något ur luften, kan ju lika bra jämföra vilka butiker som helst. Trist att ärende sköts dåligt, det blir aldrig en god erfarenhet. Jag har faktiskt haft turen att genom åren bara haft problem med ett moderkort från Dustin, dock efter 7-8 månader...det sköttes dock med bravur från deras sida.

Permalänk

Senaste tiden tycker jag att Inet har legat väldigt högt i pris... Senast jag satte ihop ett system så var Webhallen billigare än Inet på alla produkter.
Webhallens enda negativa del är deras hemsida som är riktigt dåligt upplagd. I allmänhet dålig navigering och sortering enbart bestående av högst/minst pris.

Röstar dock för Webbhallen i år ändå.

Permalänk
Medlem

1: Komplett för deras enorma lagedrsaldo, samt deras fyndhörna, 2: Alina är bäst över disk,3: Inet för att det är gratis frakt, men de faller på att de har ett klent utbud, oftast är det billigare på Komplett även med frakten på 95:-.
cdon har aldrig levererat till mig i tid, Komplett är snabbast på helgen, med leverans på Måndag, Inet på tisdag.
Saknar NetOnNet men de har ju haft uppehåll i komponentsegmentet.

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk

jag tog också cdon i år ... jävligt bra priser och erbjudande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

Inet har blivit för dyra, blev cdon för mig i år.

läste nån tråd där nån kört "fight" på prisjakt mellan dom och gjorde det med och cdon utklassade inet men nästa dag var det nästan 50 / 50, inet måste sett tråden och ändra priser precis under cdon på vissa saker så det såg bättre ut på "prisjakt butiker fight" <.<

En från inet kommenterade själv i tråden och sa att de haft dåliga priser men skulle förbättra det och börjat sänka en del.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Inet har

BÄST SERVICE

BÄST LEVERANSTID

ÅRETS MEST HANDLANDE BUTIK (Enligt mig)

Jo, men vad hände med LÄGSTA PRISER

Inet ni läser helt klart detta! vad Hände med lägsta priset ?

Hade inte CDON haft en så riktigt jobbig sida att kolla på (stänger ner den bara man ser skiten ju) så hade rösten helt klart gått dit!

Man skulle ju kunna tro att det är CDONS VD som har byggt sidan, och ingen annan vågar sätta ner foten och säga hur mycket den suger...

Edit/Det skulle varit roligt och se en sammanställning, på hur mycket Sweclockersmedlemmar handlar hårdvara för tillsammans per år? Det blir några kr

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Har haft en del med Inet att göra i år och vad kan man säga? Garantiärenden gick väl både bra och dåligt dock den senare av mindre betydelse. Har bra utbud men definitivt inte den billigaste. Saknar spel som kanske är det största minuset.

Där Inet visar brister är Webhallen bättre och vise versa. Har bra utbud, framförallt spel (med spelrelease event) men är inte heller så speciellt billig. Garantiärenden är väl kanske en av dem sämre enligt det som jag har upplevt. Känns som att dem är omöjliga att ha och göra med när du vill utnyttja garantin på en produkt, såvida du inte precis har tagit emot varan över disk (helt plomberad, oöppnad) och även då är dem tröga.

Komplett tycker jag är och har varit stabil men inte speciellt utstickande. Inga billiga priser här heller men bra utbud och ibland bra kampanjer. Hämtningsbutiken fyller sin funktion men är väl kanske inte lika ambitiös som de ovan. Garantiärenden har jag inte upplevt. Otroligt dumt måste jag säga, att man ska behöva betala en fraktavgift för att endast få produkten till hämtbutiken (något som är gratis hos dem andra). Vill jag köpa en sladd blir den oftast dubbelt så dyr! Stort minus!

CDON tycker jag är en stor uppstickare. Bra utbud, bra priser, ibland bra kampanjer. Garantin vet jag inte så mycket om men det enda som saknas är väl en fysisk butik. Otroligt jobbig hemsida också! Stort plus för att dem har börjat med att anordna hårdvarumässor!

Dustin. Inga wow priser men ibland bra kampanjer, bra utbud samt garantin är bra. Saknar också fysisk butik. Stort plus för att dem anordnar årliga hårdvarumässor!

Tog väl Inet i år igen även om jag ville få CDON/Dustin upp dit. Inet har trots allt en fysisk butik och är bra på garantiärenden vilket väger tungt för mig.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Dock så sjunker CDON nåt enormt på sin urusla service och kundbemötande anser jag. Har problem med att jag aldrig får ett kvitto via mailen på mina beställningar, detta skiter dom högaktningsfullt i trots att jag har kommenterat och sagt till dom fler gånger. Och Nej, det ligger inte i nån skräppost/scam mail utan jag får helt enkelt inget. Hur det sen är att kontakta butiken ska vi inte ens tala om, så jädra stor dealbreaker att dom vägra köra med telefon-support som vanliga (dom flesta iaf) butiker, känner mig helt utlämnad då det tarv minst 1-2 dygn att ens få svar på en fråga, för snabba vid tangentbordet är dom fan inte. Enda gånger jag handlar på CDON är när dom kör nån superrea av nåt slag, då man i stort sett struntar i butikens rykte och kör på det billigaste.

Håller verkligen med, CDON är numera en absolut nödväg för mig och de inom min vänskapskrets som söker råd. Då jag just nu håller på med en RMA på mitt 7970 som gav upp lördagen den 17e! Skickade iväg RMAn direkt och fick då ett svar på måndagen där de frågade efter serienummer.
Jag svarade inom en dryg timma kl 12:43 men de lyckades ej göra något mer under den dagen.

Dagen efter återkommer de och säger att de har skickat en RMA ansökan till sin leverantör. Därefter var det helt dött i 6 dagar tills idag då jag får ett meddelande att:
"Hej,

Leverantören har nu sökt igenom deras system flertal gånger men kan inte hitta detta S/N:
****** ******
Kan ni dubbelkolla.
MVH

CDON"
S/N stämde dock och jag skickade iväg svaret med det, sedan dess har det vart tyst.
Det som jag är mest bekymmrad över är den långsamma kommunikationen, hur kan ett företag som vill kunna uppfattas seriöst helt nobba telefonsupport och istället vara väldigt långsamma via mail. Vet ej hur detta kommer sluta men det kommer krävas en enorm kompensation för att få tillbaka mitt tycke om företaget.

Håller mig i fortsättningen till Komplett, Inet eller Dustin som jag alltid haft bra erfarenheter med. Inets support är oslagbar och man får snacka direkt med en tekniker som är på samma nivå som en själv istället för hos CDON där ingen jag haft kontakt med hade koll på produkten alls.
Så tänk efter nu nästa gång ni ser att CDON är en 100-lapp billigare. Vill ni kunna reda ut ett ärende snabbare än en 1/20 dels år så råder jag er att hålla er till seriösare butiker.

Som det ser ut tills vidare alltså om inget abrupt händer.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Dock så sjunker CDON nåt enormt på sin urusla service och kundbemötande anser jag. Har problem med att jag aldrig får ett kvitto via mailen på mina beställningar, detta skiter dom högaktningsfullt i trots att jag har kommenterat och sagt till dom fler gånger. Och Nej, det ligger inte i nån skräppost/scam mail utan jag får helt enkelt inget. Hur det sen är att kontakta butiken ska vi inte ens tala om, så jädra stor dealbreaker att dom vägra köra med telefon-support som vanliga (dom flesta iaf) butiker, känner mig helt utlämnad då det tarv minst 1-2 dygn att ens få svar på en fråga, för snabba vid tangentbordet är dom fan inte. Enda gånger jag handlar på CDON är när dom kör nån superrea av nåt slag, då man i stort sett struntar i butikens rykte och kör på det billigaste. Vad gäller leverans så är det verkligen blandat från den här butiken, alltifrån 2 veckor till 1 dag med varor i lager och ordern lagd långt innan kl 16:00, Suck. INET anser jag fortfarande ha den bästa kundservicen vilket jag tror dom vinner på år för år, trots sina små överpriser ibland, inte pingvinstänger som alla får för sig. Förstår inte riktigt hatet mot denna butik som vissa hyser? Bästa butik ska ju vinna, är det samma år efter år så är det ju snarare upp till konkurrenterna att börja se över sina rutiner och hur dom kan bli bättre?

Om man ska vara ärlig, detta är bara reklam åt Inet faktiskt, och varje år ser man "årets butik" på deras hemsida i början av tråden måste vara det mest korkade jag hört om jag ska vara ärlig. Skryta för att man beviserligen är en bra butik? Jo man tackar, reklam är reklam.
Så, nu har jag sagt mitt

Dom ärenden som jag har haft med CDON's kundtjänst tycker jag att dom har klarat av galant. Dom svarar snabbt och ger konkreta svar, och har något problem uppstått så har dom oftast bjudit på en rabattkupong på 50kr som kompensation. För min del så är CDON årets vinnare. Inet är en bra butik, men jag tycker dom ha legat väldigt passivt det här året medan CDON har gjort enorma framsteg. Dom har bra priser, brett sortiment, bonustrappan, snabba leveranser och det dyker ständigt upp erbjudanden och rabattkuponger på deras Facebooksida.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk

Jag är helt klart imponerad av CDONs framfart i år men än har de långt kvar till de riktigt bra som Inet.

Permalänk

Webhallen och på andra plats Inet!

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Medlem

Inet har ju klart bäst support, cdon billiga priser men sämre support. Trogen Inet handlare!

Permalänk
Medlem

Inet har nästan(?) sämst priser av de nominerade, däremot har de fantastisk service, snabb leverans och utan tvekan den mest stilrena och lätthanterliga hemsidan av de större återförsäljarna.

Min röst ---> Inet.

Edit: CDON fick min röst som årets uppkomling. Varit väldigt nära att trycka "köp" när jag läst några av deras annonser i år.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Dustinhome levererar som vanligt. Finns en hel del fynd att göra om man inväntar kampanjer! Dessutom stabil och säker med en stark ägare. CDON är helt klart årets uppstickare. Vilka fynd man gjort där!

Inet har jag aldrig handlat på och kommer säkert aldrig att göra det. Höga priser och dåligt utbud. Kanske den fysiska butiken är bättre.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem

Med tanke på att jag inte fått några pingvinstänger på sistone, så knep Webhallen min röst. De ligger trots allt mitt i innerstaden.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Dom ärenden som jag har haft med CDON's kundtjänst tycker jag att dom har klarat av galant. Dom svarar snabbt och ger konkreta svar, och har något problem uppstått så har dom oftast bjudit på en rabattkupong på 50kr som kompensation. För min del så är CDON årets vinnare. Inet är en bra butik, men jag tycker dom ha legat väldigt passivt det här året medan CDON har gjort enorma framsteg. Dom har bra priser, brett sortiment, bonustrappan, snabba leveranser och det dyker ständigt upp erbjudanden och rabattkuponger på deras Facebooksida.

Vidare...att jämföra cdons och Inet's priser är verkligen svårt, då en aktör är en liten kedja medans Cdon group som koncernen heter har flera medel att ta till för att hålla låga priser. Självklart har alla olika erfarenheter av ett företags sätt att hantera RMA, support osv. Men det är där jag anser att Inet vinner överlägset, stör mig nåt så enormt på att varje själ tycks tro i att deras framgångar beror på ett par pingvinstångar, seriöst?! Hur trångsynt kan man bli om man verkligen står bakom den åsikten och inte bara leker P12 bakom skärmen. Dom ligger högst upp för att dom är den bästa butiken i sin kategori helt enkelt, svårare än så är det inte. Knappast så att dom lyckas muta ett helt land med lite godis som vissa tror på fullt allvar.
Ska bli kul att se vad prisjakts utmärkelse av årets nätbutik visar....verkligen

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Väljer cdon för de har bra pris på komponenter men även på spel

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Tråkiga med komplett är att frakten kostar lika mycket som en bil.

Du har inte kollat deras frakt på länge va? Var längesen de sänkte.

Skrivet av skog1s:

Jo, men vad hände med LÄGSTA PRISER

Inet ni läser helt klart detta! vad Hände med lägsta priset ?

Hade inte CDON haft en så riktigt jobbig sida att kolla på (stänger ner den bara man ser skiten ju) så hade rösten helt klart gått dit!

Man skulle ju kunna tro att det är CDONS VD som har byggt sidan, och ingen annan vågar sätta ner foten och säga hur mycket den suger...

Edit/Det skulle varit roligt och se en sammanställning, på hur mycket Sweclockersmedlemmar handlar hårdvara för tillsammans per år? Det blir några kr

Hade faktiskt varit kul, personligen bestämde jag mig för att aldrig ta i CDON med tång mer efter en kaotisk laptop-affär. Konstigt nog har jag handlat problemfritt för över 20k därifrån i år och det med mycket bra support från deras kundservice med... Så min åsikt är ju ofrånkomligt att de blivit en helt annan butik under 1,5-2års tid än vad jag ansåg en gång i tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Vidare...att jämföra cdons och Inet's priser är verkligen svårt, då en aktör är en liten kedja medans Cdon group som koncernen heter har flera medel att ta till för att hålla låga priser. Självklart har alla olika erfarenheter av ett företags sätt att hantera RMA, support osv. Men det är där jag anser att Inet vinner överlägset, stör mig nåt så enormt på att varje själ tycks tro i att deras framgångar beror på ett par pingvinstångar, seriöst?! Hur trångsynt kan man bli om man verkligen står bakom den åsikten och inte bara leker P12 bakom skärmen. Dom ligger högst upp för att dom är den bästa butiken i sin kategori helt enkelt, svårare än så är det inte. Knappast så att dom lyckas muta ett helt land med lite godis som vissa tror på fullt allvar.
Ska bli kul att se vad prisjakts utmärkelse av årets nätbutik visar....verkligen

Ja att det skulle bero på att man får godis tvivlar jag på. Inet är en bra butik, det råder det inga tvivel om. Men jag skulle gärna vilja se lite mer kampanjer från deras sida, och inte bara att dom sänker priset på några varor, utan att dom sänker priset på en hel kategori. Det behöver ju inte vara något stort som halva priset på alla grafikkort, men kanske 20% på alla musmattor, bara att dom visar att dom är aktiv i branschen. Gratis frakt om man är Sweclockersmedlem börjar kännas lite gammalt. CDON har t.ex. 5% på utvalda datortillbehör, 15% denna månad. Och även om 5% kanske låter lite så blir det ändå en del om man köper något för några tusen. Då blir det mer än bara en fraktkostnad.

Men man får väl se vilka som vinner. Inet lär vinna då dom är en renodlad datorbutik, och det är ju det tävlingen går ut på, årets datorbutik. CDON är mer än bara en datorbutik och skulle väl kanske passa bättre som årets nätbutik snarare än datorbutik.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Dustin vinner ju ganska överlägset när det gäller utbud och servicen jag har fått under året har varit otroligt bra. Fick dock tag min nuvarande laptop från Inet till ett vääääldigt bra pris i mars. Leveranstiden är väl samma från båda företagen. Webbhallen tycker jag annars har gjort ett väldigt bra intryck på mig under året.

Permalänk
Medlem

Inet har bra support, dock tycker jag deras priset är lite väl höga om man jämför med t.ex. CDON och dustin. Därför landar min röst inte på inet detta året!

Permalänk

jag tycker Inet är duktiga när de kommer till serivce osv, men deras utbud är lite begränsat jämfört med tex komplett och deras priser är också lite höga.

Med detta sagt så har jag inte röstat på inet i år.

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Startrance:

Har inte handlat mycket på Inet, mest på Komplett och Webhallen dock detta år så har det endast varit Webhallen i princip, tycker Webhallen blivit ruskigt bra på senaste.

Jag håller med...köpte min dator i sign. Helnöjd med personalen på webhallen i malmö. Har varit i kontakt med webhallen per telefon också, överlag mycket bra! Dom fick min röst i år!

Permalänk

Blev Inet i år igen, de kanske inte är billigast men jag har alltid blivit nöjd med alla min inköp därifrån och då även dom gånger något har krånglat. Det väger tyngre i min bok än billigast möjliga priser.

På tal om billigt, visst där vinner kanske CDON men efter att dom har gett mig besvikelse efter besvikelse undviker jag att köpa ens spel därifrån nuförtiden. Priset tog dom väl när dom tre(!) gånger har lurat mig på rabattkoder som jag aldrig fick utnyttja eftersom dom efter flera månaders väntan inte lyckades leverera några produkter alls. Detta efter att gång på gång besvarat mina mail med "snarast möjligt". Dessutom kommer ju dessa billiga priser med en nackdel, nämligen avsaknaden av riktig support. Mailsupport i all ära, det kanske funkar med spel och film men ska man ge sig in i leken med komponenter osv bör man enligt mig ha en riktig telefonsupport!

Kontentan av det hela, Inet vinner pga sin support och trevliga bemötande tillsammans med ett okej sortiment och i övrigt okej priser samt snabba leveranser. Kort därefter kommer Komplett med goda priser och lite bättre utbud men något sämre kundtjänst och leveranstider. Misco förtjänar ett hedersomnämnande för en riktigt bra kundsupport, bra priser och okej leveranser. Dom faller dock på sortimentet och att mycket är beställningsvaror, med fler varor på lager hade dom för mig blivit Årets datorbutik!

I botten förtjänar CDON ännu en känga, dom kanske kan förtjäna en Årets uppstickare men dom har sannerligen långt kvar till titeln Årets datorbutik 2012!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Hoppas som de flesta andra att inte folk bara slentrian röstar på inet. Tycker de är långt ifrån bäst nu för tiden och de var länge sedan jag handlade hos dem. CDON fick min röst i år!

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem

Jag kollar alltid på prisjakt när jag ska handla, och jag har nog aldrig sett Inet i topp. Jag handlar nog mest hos webhallen, cdon och Alina, ibland från komplett. Alina tycker jag är värd ett pris som uppstickare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Som en del andra så la jag min röst på CDON, handkat mycket där under året. Enda "negativa" är att dem tar nån dag extra på sig att skicka iväg paketet till skillnad från Inet som alltid är snabba som illrar.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

1. Inet.se
2. CDON.se

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4