Lumia 920 vs Note 2, Nexus 4 eller Xperia V?

Permalänk
Medlem

Jag lutar mest åt en note 2 tror jag om inget bättre dyker upp kanske en Nexus 4 men vet inte än

Permalänk
Medlem

Det blev en Lumia 920 igår men saknar redan Android. Om någon vill byta mot en Nexus 4 så skicka PM!

Permalänk
Medlem

Xperia V är en pigg rackare. Förutom 4G och vattenskyddad så är formfaktorn är imo lite mer tilltalande än många andra dagsaktuella telefoner. Den ryms i fickan och är så lätt att tunna kläder inte börjar hänga som om man hade en sten i fickan.

Just storlek och vikt tycker jag brukar vara viktigt för hur nöjd jag blir med en telefon i längden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"bästa sättet att spara tid är att använda den"

Permalänk
Medlem

Nexus 4 eller Note 2.. det är frågan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av missrawr:

Nexus 4 eller Note 2.. det är frågan!

Gul 920 eller röd 920.. det är frågan!

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Om du inte har något emot ett OS med lite barnsjukdomar så skulle jag rekomendera Lumia 920 utav dom telefonerna, Nokia gör enligt min mening kvalitets produkter.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av missrawr:

Har kollat apputbudet på windows phone 8 nu, och jag lär nog sakna många av androidapparna som jag använder dagligen.

Vilken mobil är snabbast?

Vad beträffar appar, kan du vänta ett par månader vågar jag nästan lova att alla appar du vill ha kommer finnas fär windows phone med. Som jag förstår det är kodningen mellan Android o WP8 såpass lik att det går snabbt att konvertera apparna. Med all god kritik som WP8 fått redan så har jag väldigt svårt att tänka mig att app tillverkare inte kommer göra appar till alla mobil OS. Sen vet jag iofs inte vilka appar det rör sig om som du kommer sakna, är det fanboy framställda appar specifikt till android finns ju risken att dom inte kommer till något annat OS

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //