Bästa tv 32" till 42" för max 3500-4000 kr (2013)

Permalänk
Medlem

Bästa tv 32" till 42" för max 3500-4000 kr (2013)

Hej!

Begränsad prisklass och så mycket att välja på men behöver inte 3D eller massa smartfunktioner men diverse anslutningar är bra och såklart bästa möjliga bild full hd och hz och märke :).
Kanske plasma är bäst om jag ska bara titta på tv eller film förutom xbox och andra konsoler. Blir inget dataspelande på större skärm förutom usb-filmer eller funktioner för det.

Tacksam för många förslag eller länkar för tester och omdömen!

Permalänk

Jag rekommenderar dom flesta från LG, dom är oftast billiga och väldigt bra!

Permalänk
Medlem

Verkar som samsung och lg är de bästa i den prisklassen, men vill gärna köpa nåt som är "up to date" och inget som håller på gå ut ur sortimentet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneon:

Hej!

Begränsad prisklass och så mycket att välja på men behöver inte 3D eller massa smartfunktioner men diverse anslutningar är bra och såklart bästa möjliga bild full hd och hz och märke :).
Kanske plasma är bäst om jag ska bara titta på tv eller film förutom xbox och andra konsoler. Blir inget dataspelande på större skärm förutom usb-filmer eller funktioner för det.

Tacksam för många förslag eller länkar för tester och omdömen!

Haha jag som nyss var ute och letade efter en tv Kommer att bevaka denna tråd

Permalänk
Permalänk
Medlem

Absolut många fina apparater du hänvisat till Blir å kolla upp sen så.

Permalänk
Medlem

Kolla in netonnets inhouse märke Andersson, förvånansvärt bra kvalité för lite billig peng.
Dock skall det tilläggas att man kan ha otur med panelerna på dem men oftast bra och är den inte bra så kan du ju gå och byta den, köpte en Andersson till tjejen i Julklapp, bilden är fan bättre än min LG som kosta 3K mer.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

led är ju inte fel heller