WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem

Here you go.
Beta Key for U.S. Servers:
8TCE-TPSM-CFXZ-RPVS-E67D

Beta Key for European Servers:
P76Z-B2EU-239K-9LNZ-UJ8Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Om någon vänlig själ skulle vilja skänka en EU beta nyckel till helgen så att jag kan få spela med en polare så skulle vi båda bli väldigt tacksamma

Skrivet av planta:

Here you go.
Beta Key for U.S. Servers:
8TCE-TPSM-CFXZ-RPVS-E67D

Beta Key for European Servers:
P76Z-B2EU-239K-9LNZ-UJ8Y

Tog EU nyckeln , tack !!

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuumaa:

Beta Keys for U.S. Servers:
9PQ5-NANH-75LM-7XS7-TJV6

ARYW-MEUK-TTXG-XCAF-3UKY

Beta Keys for European Servers:
PSBZ-DML9-XTKJ-A6ES-FJYM

QHHW-W7XJ-4B4J-5E7W-JST8

Redeeming Your WildStar Beta Key
Log into your account
Click "Apply A Code" on the red banner near the top of the page
Paste in the serial key you received
Click Apply

Skrivet av idefix79:

Tackar!
Tog nyckel: QHHW-W7XJ-4B4J-5E7W-JST8

Skickades från m.sweclockers.com

Var PSBZ-DML9-XTKJ-A6ES-FJYM tagen? Annars är det bara att ta den

Permalänk

Jag har tagit PSBZ-DML9-XTKJ-A6ES-FJYM

Skrivet av Kuumaa:

Beta Keys for U.S. Servers:
9PQ5-NANH-75LM-7XS7-TJV6

ARYW-MEUK-TTXG-XCAF-3UKY

Beta Keys for European Servers:
PSBZ-DML9-XTKJ-A6ES-FJYM

QHHW-W7XJ-4B4J-5E7W-JST8

Redeeming Your WildStar Beta Key
Log into your account
Click "Apply A Code" on the red banner near the top of the page
Paste in the serial key you received
Click Apply

Permalänk
Medlem

Har inte tid att testa...
Beta Key for U.S. Servers: 8TUS-YSYZ-R4GM-36AX-RZ6K
Beta Key for European Servers: P7HW-SMZ2-GES4-HBG6-FF69

Permalänk
Medlem
Skrivet av marx109:

Har inte tid att testa...
Beta Key for U.S. Servers: 8TUS-YSYZ-R4GM-36AX-RZ6K
Beta Key for European Servers: P7HW-SMZ2-GES4-HBG6-FF69

Har en vän som önskade testa på US, men dessa är redan tagna.

Det vore kul om de som tar en nyckel faktiskt svarar i tråden också, så vi andra vet när nycklarna är tagna.

Permalänk
Medlem

funkar de för någon? :/

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

funkar de för någon? :/

16:00 öppnar betan, så det fungerar nog inte för någon än.

EDIT: Eller oj, du kanske menade koderna. Jag har en US-kod extra. DAG2-XPTM-77P9-YR3D-5APA

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som råkar ha en extranyckel över? EU helst, släng iväg ett PM
Edit: Har fått en nyckel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

16:00 öppnar betan, så det fungerar nog inte för någon än.

EDIT: Eller oj, du kanske menade koderna. Jag har en US-kod extra. DAG2-XPTM-77P9-YR3D-5APA

hitta de precis tack endå!

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Här är nycklar till den som vill ha

Beta Key for U.S. Servers:
58VX-TS7V-28BR-MGCT-JSYL

Beta Key for European Servers:
LRYK-Q34T-L4QV-VD2T-648M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rugins:

Här är nycklar till den som vill ha

Beta Key for European Servers:
LRYK-Q34T-L4QV-VD2T-648M

Joink, tog EU nyckeln. Tack så mycket Rugins! <3

Permalänk
Medlem

Grymt roligt tycker jag! Första gången jag provar ett MMO som känns som en potentiell 'WoW-killer'. Kanske just för att det är så otroligt likt WoW? Men väldigt polerat och känns mycket modernare. Fullkomligt älskar targetingsystemet, samt smådetaljer som att kunna sprinta, dubbelhoppa osv. Känns som att de satsat väldigt mycket på att man ska ha roligt också. Me gusta.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Grymt roligt tycker jag! Första gången jag provar ett MMO som känns som en potentiell 'WoW-killer'. Kanske just för att det är så otroligt likt WoW? Men väldigt polerat och känns mycket modernare. Fullkomligt älskar targetingsystemet, samt smådetaljer som att kunna sprinta, dubbelhoppa osv. Känns som att de satsat väldigt mycket på att man ska ha roligt också. Me gusta.

De sa de om Gw2, och Wildstar är mer likt Gw2 än wow.. kolla på Wow och Gw2 idag.. Gw2 är döendes, plus att de är f2p.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

De sa de om Gw2, och Wildstar är mer likt Gw2 än wow.. kolla på Wow och Gw2 idag.. Gw2 är döendes, plus att de är f2p.

Nu har jag inte provat GW2 värst mycket. Men det lilla jag provade gillade jag inte alls. Mycket på grund av att det känns så väldigt asiatiskt tror jag. WS å andra sidan älskade jag direkt, känns som en välbehövlig färsking i högen av alla MMOs. Men det är ju bara min personliga åsikt, det krävs ju ett par miljoner liktänkade för att spelet ska lyckas..

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Verkar finnas nycklar kvar här för dom som är intresserade : http://wildstarreport.com/2014/04/25/get-weekend-beta-key-war...

US: YSU7-BZK8-2869-CA2B-A53N
EU: 6TRE-BB78-DE64-Z4T9-TH9Y

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

kolla på Wow och Gw2 idag.. Gw2 är döendes, plus att de är f2p.

GW2 är "döendes". Var får du de uppgifterna ifrån?

Här är ett par länkar jag hittade:

Guild Wars 2 sales tail better than forecast, population “very healthy” - 2014-01-15
http://www.vg247.com/2014/01/15/guild-wars-2-sales-tail-bette...

Guild Wars 2 player base is on the rise after post-launch slump - 2013-08-23
http://www.polygon.com/2013/8/23/4650486/guild-wars-2-player-...

Nu har inte jag spelat på ett tag, men när jag spela senast förra året var det alltid fullt med folk och massor av contentpatchar.

Permalänk
Medlem

Beta Key for U.S. Servers:
CWPP-QQN9-XMJU-J3K7-Y6KM

Beta Key for European Servers:
SABH-MJWS-NXL5-SBQM-SCAE

Har icke tid att spela i helgen, så bättre att ge bort nycklarna istället

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Beta nyckel

Hinner inte spela det här men någon annan kanske kan ha kul:

Beta Key for U.S. Servers:
774P-B5BU-359K-QL7Z-DS96
Beta Key for European Servers:
N3ZE-EWR2-PBXU-SHZQ-KYPS

Visa signatur

3770K@4,5, Kingston hyperbeast 2133 Mhz, Gigabyte z77x - ud3h, Corsair H150i rgb, Corsair HX750i, Fractal Define-c.

"-Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

95Y8-Q64B-AQ8X-NFTQ-C7MU US 7UTW-VBSN-RGCK-H7TU-XB39
PE9T-QW7M-J8K4-VSZM-N56R EU NJJN-MH8E-JL7U-3D2P-5T3C

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Tack Cyberz! tog us koden

Permalänk
Medlem

US: BXKE-ZDM2-D7XV-3BCP-B2B6
EU: RBBS-AXMH-NYAD-BL3K-HRBZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

GW2 är "döendes". Var får du de uppgifterna ifrån?

Här är ett par länkar jag hittade:

Guild Wars 2 sales tail better than forecast, population “very healthy” - 2014-01-15
http://www.vg247.com/2014/01/15/guild-wars-2-sales-tail-bette...

Guild Wars 2 player base is on the rise after post-launch slump - 2013-08-23
http://www.polygon.com/2013/8/23/4650486/guild-wars-2-player-...

Nu har inte jag spelat på ett tag, men när jag spela senast förra året var det alltid fullt med folk och massor av contentpatchar.

Loggade in förra veckan.. Fanns knappt folk i städerna.. Runt 10 personer per stad.. sen massa NPCs som säger samma sak hela jävla tiden..
Jag bryr mig inte om vad länkar säger... Spelar på ett av de kända servers och den var helt död..

Permalänk
Medlem

Jag brukar inte vara den som tigger, men i detta spel ser jag potential för ett spel att ta över efter WoW. Så om någon har en nyckel till eu server som inte används, så skulle jag vara väldigt tacksam.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Loggade in förra veckan.. Fanns knappt folk i städerna.. Runt 10 personer per stad.. sen massa NPCs som säger samma sak hela jävla tiden..
Jag bryr mig inte om vad länkar säger... Spelar på ett av de kända servers och den var helt död..

Ah, så vi ska lita mer på vad du säger än vad som sägs på nätet. Jag loggade in nu på Gandara och flyttade till DR och det var typ 20 pers på skärmen direkt. Har inte spelat på ett bra tag, tydligen är LA "trasigt" och en eventzon. Det har säkert gått ner sen launch, men tror du överdriver. Brukar vara lite binärt på nätet, antingen är det 1=proppfullt och kö för att komma in eller 0=helt död server. Det finns inget "3" typ?
http://abload.de/img/gw2_dr_gandaratwqmq.jpg

Det jag ser att de haft problem med är att det är tomt i level-zonerna, eftersom de flesta kör på sina max level gubbar. Tydligen har de slagit ihop allt på samma sätt som i ESO där alla spelar på samma server i de zonerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Ah, så vi ska lita mer på vad du säger än vad som sägs på nätet. Jag loggade in nu på Gandara och flyttade till DR och det var typ 20 pers på skärmen direkt. Har inte spelat på ett bra tag, tydligen är LA "trasigt" och en eventzon. Det har säkert gått ner sen launch, men tror du överdriver. Brukar vara lite binärt på nätet, antingen är det 1=proppfullt och kö för att komma in eller 0=helt död server. Det finns inget "3" typ?
http://abload.de/img/gw2_dr_gandaratwqmq.jpg

Det jag ser att de haft problem med är att det är tomt i level-zonerna, eftersom de flesta kör på sina max level gubbar. Tydligen har de slagit ihop allt på samma sätt som i ESO där alla spelar på samma server i de zonerna.

Jag kör också på Gandara.. Och jag ber inte er lita på mig.. Men Tycker inte ordet WoW killer för Wildstar är något o säga.. Gw2 sågs som en WoW killer.. Swtor Sågs som en Wow Killer.. Teso även så..

Jag är lite trött på wow killers.. Och tycker folk dömer för snabbt..
WS kanske är bra, inte testat de.. Men ta fan inte upp ordet wow killer.. för de enda wow killer spel är idag är döendes.. Jämnfört med WoW..
Gw2.. 20 personer Wow.. Låt de vara 100.. spelar ingen roll.. De är döendes jämnfört med vad de va förr..
LA är förstörd.. De nya staden är Vigile staden.. eller vafan de heter.. Och fanns knappt folk där mitt på dan.. Folk spelar på high level gubbar.. De enda som finns o göra är att fama cosmetics.. Städers är döende.. Det är min åsikt.. de enda som vet hur mycket personer som finns i servers är Arenanet dem själva.. Inte några länkar du sitter o länkar.. För de är personer precis som mig o dig som skrivit dem.. Vi alla vet att Arenanet aldrig kommer säga att spelet håller på o dör ut..

Permalänk
Medlem

Bara så ni vet finns det inga EU-servers än. Utan det är US man spelar på. Så ingen blir förvirrad av den höga MS:en.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Jag är lite trött på wow killers.. Och tycker folk dömer för snabbt..

Det kommer aldrig komma någon "WoW killer" om inte Blizzard släpper WoW 2 typ. Marknaden är mättad och spelen får istället inrikta sig på en mindre spelarbas, vilket inte är ett problem så länge de skalar efter det. Men då kan inte spelarna förvänta sig WoW+alla expansioner i saker att göra-material heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

95Y8-Q64B-AQ8X-NFTQ-C7MU US 7UTW-VBSN-RGCK-H7TU-XB39
PE9T-QW7M-J8K4-VSZM-N56R EU NJJN-MH8E-JL7U-3D2P-5T3C

Tack! Tog 7UTW-VBSN-RGCK-H7TU-XB39.

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Vi alla vet att Arenanet aldrig kommer säga att spelet håller på o dör ut..

Friskyttarna har varit med i GW2 sedan betan och även om tillströmningen av spelare mattas av med tiden (vilket gäller alla mmogs), får vi fortfarande flera nya ansökningar varje vecka och har riktigt bra aktivitet i gillet trots nya titlar på mmo-marknaden.

GW2s påstådda dödsryckningar är klart överdrivna.

Sorry för off topic, åter till Wildstar!