Permalänk
Medlem

Herregud, måste folk ha hjälp med allt. Tiden de tar att skriva frågan och sen kolla svaren är längre än att faktiskt kolla på programmet ifråga och testa sig fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WEBRUNNER:

Herregud, måste folk ha hjälp med allt. Tiden de tar att skriva frågan och sen kolla svaren är längre än att faktiskt kolla på programmet ifråga och testa sig fram.

haha ja ibland undrar man:)
Men vad gör man inte?

Permalänk
Medlem

Passar på att slå ett slag för Spotify-appen Tunigo. (Finns även som iPhone-app)
I mina ögon ett riktigt smidigt sätt att hitta spellistor efter t.ex. genre på.

Visa signatur

Stationärt: i7 3770k, Gigabyte GTX 780 WF, 4x8GB XMS3, MSI Z77A-GD65, Samsung 830 + 840, FD Newton 650W, FD Define R2
Bärbart: MacBook Pro 13" Tidigt 2011, Core i5, 8GB DDR3, OCZ Vertex 3 LT 240GB
Hemmaserver: HP Microserver N54L, 4GB ECC, Debian

Permalänk
Medlem

Någon som vet när spotify ska göra det gratis att använda deras app till telefonen? Läste om att de skulle göra det för ett tag sen men såg aldrig något datum..:P

Permalänk
Skrivet av WEBRUNNER:

Herregud, måste folk ha hjälp med allt. Tiden de tar att skriva frågan och sen kolla svaren är längre än att faktiskt kolla på programmet ifråga och testa sig fram.

Tänk på att inte alla är så smarta som du. Inte jag iaf
Därför är jag oerhört tacksam för all hjälp jag får här.
Tackar ödmjukast.

Permalänk
Medlem

Själv finner jag att Spotify's http gränssnitt är bättre. Speciellt under Linux.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Använd radio på någon artist du gillar, så spelar spotify likande artister. Sen när du gillar eller ogillar de låtar som spelas förfinar den radion / "spellistan" ytterligare. Funkar ypperligt.

Gränssnittet på Ipad är en dröm. Så himla seriöst, snyggt och funktionellt.

//Lasse

Permalänk
Skrivet av Lasse468:

Använd radio på någon artist du gillar, så spelar spotify likande artister. Sen när du gillar eller ogillar de låtar som spelas förfinar den radion / "spellistan" ytterligare. Funkar ypperligt.

Gränssnittet på Ipad är en dröm. Så himla seriöst, snyggt och funktionellt.

//Lasse

Varför är gränssnittet till Android sånt skit?

Edit. Lasse468 ditt tips fungerar perfekt!