Permalänk
Medlem

Små hörlurar

Tjena tänkte införskaffa ett par hörlurar eller mindre alternativ att ha med till jobbet.

vill undvika öronpluggar då dem har en tendens att gå sönder lätt.. om det nu inte är kvalité byggen.

Så har ni några tips på några att införskaffa prisklassen är 500 +/-

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem

Klassikern Koss Porta Pro kanske? Små och smidiga baslurar med riktigt bra ljud för sitt pris. Mina har klarat sig igenom ungefär 6 års daglig användning utan problem.

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

får nog hålla med poppu_chan där, i den prisklassen finns nog inget alternativ till porta pro, vansinnigt slitstarka lurar och sen är det ju väldigt smidiga å

om du råkar ha ifån finns det ju till den å Koss iPorta Pro

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poppu-chan:

Klassikern Koss Porta Pro kanske? Små och smidiga baslurar med riktigt bra ljud för sitt pris. Mina har klarat sig igenom ungefär 6 års daglig användning utan problem.

Porta pro är riktigt bra. Måste dock beundra att dina hållt i 6 år då jag fick vara glad om mina höll i 3 månader.

Permalänk

Hade tidigare ett par Porta Pro hörlurar, men då de jag hade konstant jag sönder, glapp, och då jag kände att designen inte tilltalade mig så köpte jag ett par Sony MDR-V55.
Kan varmt rekommendera dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majsodlarn:

Hade tidigare ett par Porta Pro hörlurar, men då de jag hade konstant jag sönder, glapp, och då jag kände att designen inte tilltalade mig så köpte jag ett par Sony MDR-V55.
Kan varmt rekommendera dem

dom är lite väl stora.. ska titta lite på dom dära kossa prmu

Visa signatur

Jag hatar Ånge.