Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

ASUS GTX680-DC2T-2GD5 GeForce GTX 680 + MSI B75MA-P45 ?

Permalänk
Medlem

ASUS GTX680-DC2T-2GD5 GeForce GTX 680 + MSI B75MA-P45 ?

Tjena!

Jag håller på att leta efter lite nya delar till min dator, och då undrar jag: Funkar det att ha ett ASUS 680 kort i detta moderkortet? Blir det problem med kortets storlek?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

det ska nog fungera. men det skulle vara lite mer värt om du spenderar lite mer på ett bra moderkort, jag skulle inte ta ett budget moderkort om jag skulle ha ett 680

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

det ska nog fungera. men det skulle vara lite mer värt om du spenderar lite mer på ett bra moderkort, jag skulle inte ta ett budget moderkort om jag skulle ha ett 680

Okej. Vilket moderkort skulle du rekommendera till ett 680?

Permalänk
Medlem

Asså vilket som helst fungerar... Sen handlar det bara om vilken prisnivå man vill lägga sig på, vet inte ett enda mobo som inte har PCIE i dagsläget.
Behöver du inte fler än 2 pci-e slots, har ett mindre chassie och vill ha grym kvalité så rekomenderar jag det jag har, men jag är lite svag för Asus ROG serie också
Drar runt min 3570k i 4.8 med ett musklick 5ghz efter lite bök... Inte direkt alla mobos som klarar hög klock, särskillt inte om man satsar på att landa under tusenlappen.

Ska du inte klocka o hålla på så fungerar vilket som helst i princip Skulle dock personligen gråta om jag såg ett 680 på ett billigt kort