Permalänk

problem med bad company 2

hejsan
köpte bad company 2 och vietnamn bad company 2 skulle komma i brevlådan och vietnamn skulle man ladda ner stog där man när jag ska ladda ner det så står det du har redan köpt denna varann
tacksam för svar

Permalänk
Avstängd

Lite svårt att förstå din post om jag ska vara ärlig.
Men ett första steg kan ju vara att säga var och hur du köpte det, så kan säkert någon hjälpa dig.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Går ju inte förstå ett enda ord av vad du skriver

Iaf du borde ju få en kod eller nånting för att vietnam är ju DLC, så det är väl bara att skriva in den koden när du klickar på vietnam knappen i spelet. Vietnam är redan förinstallerat med patcherna

Visa signatur

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras

Permalänk
Medlem
Skrivet av kolingen1966:

hejsan
köpte bad company 2 och vietnamn bad company 2 skulle komma i brevlådan och vietnamn skulle man ladda ner stog där man när jag ska ladda ner det så står det du har redan köpt denna varann
tacksam för svar

Skiljetecken tack. Gör det mycket enklare för oss andra att förstå.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

Ladda ned Origin > Redeem code > skriv in din kod > klart

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk

köpte det på komplett

Permalänk

Starta spelet och skriv in den där. Som andra säger så finns den i patcherna. Är det någon som spelar det längre? Tyckte det var grymt roligt! Bästa DICE levererat på länge! Blev ju inte sämre när "Fortunate son" var temalåten

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Starta spelet och skriv in den där. Som andra säger så finns den i patcherna. Är det någon som spelar det längre? Tyckte det var grymt roligt! Bästa DICE levererat på länge! Blev ju inte sämre när "Fortunate son" var temalåten

Inte så mycket Vietnam i EU om nätterna. Finns US servrar dock med okej ping. BC2 snurrar på fint dock (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Hmm nu blev man ju sugen som BC2-nörd att testa Vietnam
Undrar om http://www.viagame.se/product/lp25334/battlefield-bad-company... fungerar CD-ROM installerade BC2

Visa signatur

Baaahh