Paypal som minderårig?

Permalänk
Medlem

Paypal som minderårig?

Jag är bara 14 år gammal och kan därför inte få in pengar på mitt Paypal-konto via bank eller kreditkort. Jag har testat SpendOn men det fungerar inte heller. Någon som vet hur man kan göra? Ska helst gå att köpa något med kontanter i butik.

PS. Mina päron tror att exakt allt på internet är virus och scams, så de går inte att använda

Mod får gärna flytta på tråden om den är felplacerad

Permalänk
Medlem

Få en polare att föra över slantar, det är väl det mest anonyma och säkraste.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Få en polare att föra över slantar, det är väl det mest anonyma och säkraste.

Har inga polare över 18 D:

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Har inga polare över 18 D:

Syskon, familjevänner, lärare? Någon bekant på forat?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg raderade*

Se §4 i reglerna: bumpning är inte tillåtet.

Vad gäller trådens ämne så är Paypals användarvillkor som de är, säkerligen av en anledning: du måste vara över 18 år för att öht ha ett konto. Om så inte är fallet så kan de komma att frysa ditt konto för att du bryter mot deras användaravtal. Ska du använda Paypal så bör du göra det genom ett konto som någon, företrädelsevis just dina förmyndare (vanligen föräldrar), administrerar.

Då tråden handlar om att kringgå sådana spärrar, och det även, beroende på exakt vad det gäller, gränsar till svensk lagstiftning om rätt att ingå avtal så låser jag tråden med grund i §8 i reglerna.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.