The Cave bugg på ps3?

Permalänk
Medlem

The Cave bugg på ps3?

Hej,

Jag tror att detta är ett ganska long shot då det säkert inte är så många som spelar/spelat The Cave.

Jag satt ett par timmar igår och spelade och tyckte det var väldigt roligt när en av de tre karaktärerna "föll" genom golvet in bakom banan, tror ni förstår hur jag menade. Problemet är när jag resetade karaktären med L2 + R2 så hamnade han på "fel" sida av en fallucka och den verkar inte gå att använda igen så han är liksom fast Jag testade starta om konsolen men såklart sparades det när man stänger av....så han är fortfarande kvar. Har någon en lösning på detta utan att börja om från början? Jag har inte hittat nånstans där man kan börja om en bit bak eller så då det inte finns banor.

Ev spoiler om någon bryr sig, det är om vilken bana.

Det är äventyrartjejens del av banan, dvs den egypiska. Så ska man svinga sig över med en sigill och trycka in i en sak så öppnas en port, där man sedan ska ställa sig på en knapp vilket öppnar en lucka där dom två andra ska hoppa ner (man kan ställa sig på en orm, ett lejon, och två andra symboler i det hålet). Det är där en ena karaktären inte kommer ner och luckan går inte att öppna igen.

Dold text

Hjälp uppskattas då det är ett väldigt roligt spel men vill inte börja om