Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Behöver snabb hjälp!

Permalänk
Medlem

Behöver snabb hjälp!

Hej,

Lyckades nyss krångla till det rejält... (förhoppningsviss inte med er hjälp)

Har en ssd och en hdd, skulle flytta över lagringsplatsen för alla hämtade filer genom att gå in på hämtade filers egenskaper i C:/användare/minprofil/, råka lägga den fel så tänkte att jag då bara flyttar tillbaka den och gör om.

Valde då platsen C:/användare/minprofil som plats då jag förväntade mig att den skulle lägga sig på samma ställe alltså som under mapp till min profil. Men det gick helt åt helvete och min profil som tidigare hade mitt namn heter nu Hämtade filer, den har ett lås på sig och går inte att byta namn eller flytta om igen till rätt plats som jag tidigare misslyckats med...

Hur ska jag få tillbaka allt till hur det var innan för typ 15 min sedan? Alltså att under användare finns min profil med mitt namn och att i under mappen till min profil finns hämtade filer som det är som standard?

Tacksam för snabb hjälp, stör mig så sjukt på detta.

Visa signatur

Dator: ASUS Z170 Pro Gaming | i7 6700K | Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming | Noctua NH-U14S | Corsair RM750x 750W | Corsair 16GB 2133MHz CL13 Vengeance | Define R5 Blackout | Evo 750 500GB | WD 1TB | ASUS MG248Q | BENQ E2420HD

Permalänk
Medlem

En systemåterställning skulle kunna lösa ditt problem, förutsatt att det finns en återställningspunkt dvs.
Är det en dator som är kopplad till en domänkontrollant så är systemåterställning inte något bra alternativ.

Lycka till.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Notera kravet för att skapa en tråd enligt forumreglerna:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Du håller nog med om att rubriken "Behöver snabb hjälp!" inte ger särskilt många ledtrådar om vad det handlar om. Skicka ett PM med förslag på ny beskrivande rubrik och jag låser upp tråden.

/KimTjik