Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Skaffade en 360 för GTAV, vilka fler 360 exklusiva spel bör man skaffa?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Frystpingvin:

Håller inte med ett dugg om är fightingspel är bättre på PC. De spelas bäst i soffan med vänner och varsin handkontroll.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja så är det helt säkert.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Katten_BoB:

Tales of Vesperia är ett trevligt spel. Och som jag har förstått det hela, ett 360 exklusivt spel.

Tackar, ska kollas upp även om jag har haft svårt för japanska RPG's.

Permalänk
Avstängd

Tack för alla svar känns som om det finns intressantare PS3 exklusiva titlar än till 360.
Jaja, försent nu..;) Skulle gjort research innan. Hur som helst tror jag gtav, red dead och forza kommer hålla mig upptagen ett bra tag..:)

Permalänk
Medlem

Red dead redemption är kalasbra!

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iaken:

Red dead redemption är kalasbra!

Jo jag vet I första posten och i posten innan din så nämnde jag att jag redan har det..;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Skaffade en xbox 360 bundle med GTA V, har även köpt Red Dead Redemtion. Finns det fler spel som ej finns till PC man inte bör missa?
Vägrar spela FPS med handkontroll dock.

Som någon sa tidigare i tråden är ju Halo serien riktigt bra. Jag som du är ingen fanboy men tycker trots din bävan gentemot fps spel med handkontroll att framförallt Halo: Reach är ett fantastiskt spel som alla borde spela igenom oavsett om de är insatta i Halo sagan eller inte.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1600@3,9 ghz med NZXT kraken GPU: Asus rog strix 1080 PSU: Corsair RM 850W MOBO: Asus rog strix b350 OS: Windows 10 home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av niblA88:

Som någon sa tidigare i tråden är ju Halo serien riktigt bra. Jag som du är ingen fanboy men tycker trots din bävan gentemot fps spel med handkontroll att framförallt Halo: Reach är ett fantastiskt spel som alla borde spela igenom oavsett om de är insatta i Halo sagan eller inte.

Ok, absolut beredd att ge det en ny chans. Är ju ett antal år sedan jag spelade igenom ettan..

Permalänk
Medlem

fav:
forza
red dead redemption

bra:
skate 1
bayonetta
gears of war (gillade bara co/op)
soul calibur
star wars: force unleashed

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Gears of War 3 är nog det bästa spelet jag spelat across the board! Co-op, online, på förfesten, ensam etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Gjorde jag fel som inte köpte ps3 bundlen istället? "The last of us" missar jag ju hur som helst..
Har ps3 något motsvarande som är lika bra som forza i racingväg?
Spelade orginal Halo och blev inte imponerad alls.

Nja fel har du väll inte precis gjort. Problemet är att det inte finns så många Exklusiva titlar till Xbox som bara finns till Xbox, de flesta finns antigen till PC eller andra konsoler. PS3 har mångt många fler Exklusiva spel. Finns liksom en anledning varför jag knappt använt min 360 på ca 3 år på grund av detta.

Det sagt det finns ett par bra Exklusiva spel som inte redan nämnts i tråden.
Lost Odyssey
Blue Dragon
Tales of Vesperia ( redan nämnts men värt att nämnas igen )

Sedan för konsol exklusiva titlar så har du
Resonance of fate
Star Ocean 4.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Gears Of War helt klart!!

Sen har jag inte spelat detta men många gillar Fable....

Och om du inte hunnit spela det än Alan Wake.

När man är en konsol spelare, tänker man inte på vad som kommer till PC, iaf inte jag

Permalänk
Avstängd

Tackar tackar, ett antal spel som ska införskaffas nu!
Varit en dedikerad PC spelare men börjar inse hur skönt det är att slippa sitta vid datorn och kasta sig i soffan med en handkontroll för lite "casual gaming" ibland.

Permalänk
Medlem

Förstår dig helt, har själv vart en PC-spelare. Men för att slippa pilla med grafikinställningar, drivers nya komponenter i datorn osv osv så köpte jag ett 360. Bara att slänga i skivan och köra. Då är allt redan optimerat och klart! Visst grafiken är lite sämre och FPS är lite skönare med en mus och tangentbord, men vad gör det.