Ändra minimum phone number length detection i Opera Mobile 16 utanför Offroad?

Permalänk
Lego Master

Ändra minimum phone number length detection i Opera Mobile 16 utanför Offroad?

Jag sitter här med Opera Mobile for Android 16 och sliter mitt hår.
Av olika anledningar vill jag att webläsaren ska kunna känna igen korta telefonnummer (så lite som 4 siffror) och ringa dem genom att trycka på dem.
Jag har lyckats komma in på about:config-sidan genom att dra igång Offroad-läget, och ändrar där inställningen till 4. Problemet är att när jag stänger att Offroad verkar inte längre inställningen gälla, och intranätsidan jag vill kunna ringa från är just en intranätsida och går alltså inte att komma åt via Offroad.

Jag hittar inget som hjälper mig på Opera-forumen, så jag provar här. Nån som har haft lycka med detta? Måste jag roota enheten och gröta runt i ini-filer?

Uppdatering:
Opera Classic stöder inställningen jag vill ha, men då kan jag inte komma åt intranätsidan för att "servern kräver en autentiseringsmetod som inte stöds". Suck.

Uppdatering 2:
Chrome stöder samma funktion, men där verkar det inte finnas några inställningar alls, oavsett hur jag härjar. Chrome://flags innehåller inget vad jag hittar.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Lego Master

Alternativt, finns det nån app till Android eller plugin/addon till nån av dess webläsare som helt sonika går igenom texten på en hemsida och skapar klickbara telefonlänkar av alla sifferkombinationer av valbar längd, som sedan skickar dessa nummer till dialern? Eftersom det handlar om att ringa interna nummer så kommer en vanlig telefonnummerdetektor ignorera dem; de börjar inte på något riktnummer eller annat identifierbart, de är bara 4- eller 5-siffriga sifferföljder.

False positives är oundvikligt i mitt scenario, och det lever vi med. På sidan i fråga kommer alla sifferkombinationer att vara telefonnummer ändå.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield