Hög felfrekvens för Playstation 4 enligt kunder på Amazon

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Hyperträd:

Eller så köper man Nintendo, för deras grejor håller åtminstone vad dom lovar.

kolla in min signatur Har haft min Wii U sen release!

(men den blev bäst efter patchen som gjorde den sjukt mycket snabbare så håller fortfarande vid mitt ord)

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Bättre å vänta, låt alla som köper nu beta testa konsollen haha var ju precis samma med 360 å ps3 massor som gick sönder inom ett par månader bara samma fel så känner ingen rusning köpa nåt som kommer faila säkert orkar inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Som jag förstått det är det dessutom vanligt med fejkade recensioner på Amazon (både positiva och negativa). Jag har slutat läsa dem sedan länge tillbaka.

Visst finns det fjekade betyg och recensioner över allt - på alla sajter. Man får ta och läsa kommentarer med en smula salt och intelligens, samt att ta de för vad de är. Personligen så har dock sajter som tex Amazon (prylar, böcker) och Tripadvisor (hotell, reseorter, etc) get mig mycket värdefull information trots att detta kan förekomma.

Fördelen med just Amazon, jämfört med de flesta andra sajter, är att de har verifierade köpare av produkter. Dvs; vill du seriöst skriva ner tex PS4:an med att ha mycket problem med kvaliteten, så måste du först köpa en PS4:a ifrån Amazon innan du kan skriva en fejkad recension av denna. Tror att det är väldigt fåtal, även av de mer extrema fanboyzen, som är villiga och har råd till detta.

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Skrivet av Spetsen_nr11:

Nej, bara dålig på att uttrycka mig kort. Det är du desto bättre på, men jag fattar ändå ingenting. Vad menar du med "läs gärna 170"?

oj. jag refererade till min text som just då var nr 170 tidigare i tråden.
men nu är det ju helt fel så då har jag lärt mig nånting.

minns inte säkert men troligtvis så är det nr 169. tydligen ett medelande har raderats.