Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Medlem

WEBHALLEN:

Jag bokade mitt PS4 utan inlogg. Går det att fixa så att ordern syns på mitt konto där nu i efterhand?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ludvigm:

WEBHALLEN:

Jag bokade mitt PS4 utan inlogg. Går det att fixa så att ordern syns på mitt konto där nu i efterhand?

Om du hör av dig till kundtjänst så bör de kunna fixa det.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Om du hör av dig till kundtjänst så bör de kunna fixa det.

Och det påverkar inte min plats i kön på något sätt? Är ett tag sedan nu...

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ludvigm:

Och det påverkar inte min plats i kön på något sätt? Är ett tag sedan nu...

Jag vet faktiskt inte men fråga dem innan de ändrar något

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jag vet faktiskt inte men fråga dem innan de ändrar något

Går det att lösa i efterhand annars när konsolen är skickad?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ludvigm:

Går det att lösa i efterhand annars när konsolen är skickad?

Ja

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tack för snabba svar! Får lösa det efteråt då.

Permalänk
Webhallen

Goda nyheter, December-leveransen av PS4 landar idag.

Innan frågorna kommer om man kommer att få en ur denna leverans:
Ni kommer att få hämtmail alt. kunna se på er orderstatus (dvs att ordern flyttas från "Under behandling" till "Behandlade" inom kort om ni blivit tilldelade en maskin ur denna leverans.
Butikerna i Stockholm hinner vi köra till med vår egen lastbil idag, förmodligen också Uppsala. Butikerna i övriga Sverige bör få in dem på måndag eftermiddag. Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.

(Och nej, detta handlar inte om att favorisera Stockholm, det är en rent praktisk fråga i och med att varorna finns rent fysiskt här i Stockholm.)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Goda nyheter, December-leveransen av PS4 landar idag.

Innan frågorna kommer om man kommer att få en ur denna leverans:
Ni kommer att få hämtmail alt. kunna se på er orderstatus (dvs att ordern flyttas från "Under behandling" till "Behandlade" inom kort om ni blivit tilldelade en maskin ur denna leverans.
Butikerna i Stockholm hinner vi köra till med vår egen lastbil idag, förmodligen också Uppsala. Butikerna i övriga Sverige bör få in dem på måndag eftermiddag. Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.

(Och nej, detta handlar inte om att favorisera Stockholm, det är en rent praktisk fråga i och med att varorna finns rent fysiskt här i Stockholm.)

Oj, fick lite hjärtklappning när jag läste detta!
Önskar alla lycka till och hoppas så många som möjligt får en PS4 nu

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag bumpar min förra fråga.

Kommer det att gå ut ett mail innan måndag? Jag har bokat i Göteborg och kommer att hämta ut i butik. Kommer jag få reda på om jag får en eller inte innan måndag?

S

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Suxeeder:

Tjena!

Jag bumpar min förra fråga.

Kommer det att gå ut ett mail innan måndag? Jag har bokat i Göteborg och kommer att hämta ut i butik. Kommer jag få reda på om jag får en eller inte innan måndag?

S

Som sagt:

"Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag."

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Goda nyheter, December-leveransen av PS4 landar idag.

Innan frågorna kommer om man kommer att få en ur denna leverans:
Ni kommer att få hämtmail alt. kunna se på er orderstatus (dvs att ordern flyttas från "Under behandling" till "Behandlade" inom kort om ni blivit tilldelade en maskin ur denna leverans.
Butikerna i Stockholm hinner vi köra till med vår egen lastbil idag, förmodligen också Uppsala. Butikerna i övriga Sverige bör få in dem på måndag eftermiddag. Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.

(Och nej, detta handlar inte om att favorisera Stockholm, det är en rent praktisk fråga i och med att varorna finns rent fysiskt här i Stockholm.)

Om man beställt med posten då? Skickar ni ut idag då? Eller gäller denna leverans bara de som ska hämta ut i butik?

Permalänk
Skrivet av ludvigm:

Om man beställt med posten då? Skickar ni ut idag då? Eller gäller denna leverans bara de som ska hämta ut i butik?

Du lär ju märka de om ca 3h om den har ändrats till behandlad som han skriver

Permalänk
Medlem

Jag drog en beställning den 18/10 och har pratat med kundtjänst innan och idag och är refererad som gränsfall vilket betyder att jag kanske kommer få en. troligen kommer jag inte få en då jag är en evig optimist.

Visa signatur

_______________________________
<Sömn filantrop>

Permalänk
Skrivet av athle86:

Jag drog en beställning den 18/10 och har pratat med kundtjänst innan och idag och är refererad som gränsfall vilket betyder att jag kanske kommer få en. troligen kommer jag inte få en då jag är en evig optimist.

Bokade min 25/10 korkad som man är...... hoppas innerligt att man får en konsol. Då är jul semestern räddad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spoderman:

Bokade min 25/10 korkad som man är...... hoppas innerligt att man får en konsol. Då är jul semestern räddad!

Bokade också 25/10. Hoppas på det bästa.

Visa signatur

Nätverkstekniker, Programmerare, Designer
MSI B450 | AMD Ryzen 5 3600@4.2GHz 0.95v | 16GB Kingston HyperX 3400MHz DDR4 | EVGA Geforce GTX 780Ti | 120GB Samsung SSD | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Spänningen är olidlig! Bokade själv den 2/9, håller tummarna!

Permalänk
Skrivet av estiswe:

Spänningen är olidlig! Bokade själv den 2/9, håller tummarna!

Alla som får en konsol skulle dem kunna skriva sedan när ni bokade osv så man har koll på vart listan slutar denna gången.

Fråga till webhallen, vet att detta är väldigt väldigt tidigt, men ni kommer inte få en till leverans innan jul antar jag?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Spoderman:

Alla som får en konsol skulle dem kunna skriva sedan när ni bokade osv så man har koll på vart listan slutar denna gången.

Fråga till webhallen, vet att detta är väldigt väldigt tidigt, men ni kommer inte få en till leverans innan jul antar jag?

Nej tyvärr, det är en leverans innan jul och nästa blir först i januari.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Ungefär vilken tid uppdateras det om man kan hämta sin order i Stockholm?

EDIT: Fick svar från kundtjänst att jag leveransen som inkommer idag inte kommer att kunna täcka min order tyvärr(bokade 17/10).

Blir att vänta 1 månad nu då

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludvigm:

Om man beställt med posten då? Skickar ni ut idag då? Eller gäller denna leverans bara de som ska hämta ut i butik?

Kan tänka mig att de skickar ut samma dag. Du lär se ikväll om du fått ett Kolli-ID eller inte.

Sen kan det vara värt att nämna att stormen ställer till det för vissa postnummer:
http://www.posten.se/sv/Sidor/viktig-information.aspx

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Kan tänka mig att de skickar ut samma dag. Du lär se ikväll om du fått ett Kolli-ID eller inte.

Sen kan det vara värt att nämna att stormen ställer till det för vissa postnummer:
http://www.posten.se/sv/Sidor/viktig-information.aspx

Jag är ju så jävla korkad... Bor i Solna så skulle bara kunnat välja att hämta ut den i Webhallens butik i Solna Business Park...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludvigm:

Jag är ju så jävla korkad... Bor i Solna så skulle bara kunnat välja att hämta ut den i Webhallens butik i Solna Business Park...

Det hade ju vart det absolut smidigaste Plus att du sluppit frakten.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Förbokade min PS4 den 9/24 . Hoppas verkligen jag får den innan jul och antar att vi andra får reda på det på måndag medans andra i stockholm o så får reda på det idag.

Är det stor chans att jag kan få den under denna leverans om jag beställde den 9/24? Behöver inte vara 100% säker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Det hade ju vart det absolut smidigaste Plus att du sluppit frakten.

Japp, ibland är man lite hjärndöd

Permalänk
Skrivet av TobbeG92:

Ungefär vilken tid uppdateras det om man kan hämta sin order i Stockholm?

EDIT: Fick svar från kundtjänst att jag leveransen som inkommer idag inte kommer att kunna täcka min order tyvärr(bokade 17/10).

Blir att vänta 1 månad nu då

Det är fan inte sant.... då var den semestern åt helvete.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spoderman:

Det är fan inte sant.... då var den semestern åt helvete.

Mhm, så jävla ruttet. Bara att hålla tummarna att hela leveransen inte hämtar ut sina

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Goda nyheter, December-leveransen av PS4 landar idag.

Innan frågorna kommer om man kommer att få en ur denna leverans:
Ni kommer att få hämtmail alt. kunna se på er orderstatus (dvs att ordern flyttas från "Under behandling" till "Behandlade" inom kort om ni blivit tilldelade en maskin ur denna leverans.
Butikerna i Stockholm hinner vi köra till med vår egen lastbil idag, förmodligen också Uppsala. Butikerna i övriga Sverige bör få in dem på måndag eftermiddag. Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.

(Och nej, detta handlar inte om att favorisera Stockholm, det är en rent praktisk fråga i och med att varorna finns rent fysiskt här i Stockholm.)

Är order ändringar gjorda? Eller sker de kontinuerligt under em?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TobbeG92:

Mhm, så jävla ruttet. Bara att hålla tummarna att hela leveransen inte hämtar ut sina

Hehe mm..
Eller köpa en överpris ps4 på blocket........

Permalänk
Webhallen
Skrivet av xxhizorss:

Är order ändringar gjorda? Eller sker de kontinuerligt under em?

Skickades från m.sweclockers.com

Nu borde allt vara uppdaterat. (För de som beställt på postorder)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch