Officiella spela CS* med mig!

Permalänk
Medlem

Letar efter sköna svennar att lira med. Kommit tillbaks till cs igen efter en paus. Ligger så lågt som nova 3 atm men lär väl ta mig upp till eagle igen. Steam ZingmarK adda bara så kör vi!

Permalänk
Medlem

Tja!

30 år. Trött på att spela med ryssar och andra som inte är seriösa.. Har Silver II rank och ser gärna att du/ni är mellan 20-40 år.

Nickar MKN

Permalänk

CS:GO Söker Folk att spela seriöst med :) [DMG/Eagle]

Tjena, Mitt namn är ville och jag söker några att lira cs lite mer seriöst med. jag är 18 år spelat CS:GO i ungefär 1213 timmar. I 1.6 har jag lirat ungefär 1233 timmar.
och jag är rankad som DMG. (Har varit i Eagle) om det är någon som är intresserad och kanske söker en femte spelare till sitt lag ställer jag gärna upp hör av er om det är någon som vill lira

Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561197997246729

Nick: SweeT

Permalänk
Medlem

Hej! söker folk att lira lite MM med, behöver inte vara seriöst men om det fungerar tillsammans kanske det kan bli så. Vi är 3 stycken som brukar lira.
Söker folk runt DMG, gärna 20+

Har ni mer frågor eller vill testa att lira så adda: johnpompolompowich (inte från öst bara steamnamnet)

Permalänk
Medlem

Letar eventuellt efter lite goa gubbar (och tjejer om det nu skulle vara aktuellt) att lira med. Köar för det mesta själv eller ibland med en polare men har gärna ett stabilt gäng att lira med.

Eagle är jag. Vill gärna ha folk på åtminstone samma nivå, men tveka inte på att skicka ett meddelande oavsett

Permalänk
Medlem

Tjena! Ni som hängde mycket i den gamla goa SC2 avdelningen i forumet känner säkert igen mig då jag var väldigt aktiv där. Var rätt duktig på SC2 och var Master i alla säsonger i HOTS. Har dock slutat med SC2 och börjat med CS! Därför söker jag folk att lira med!

Är förtillfället bara Silver Elite Master, men brukar lira med folk som är GNM / MG1 och göra bra ifrån mig. (Mina två senaste replays är ett exempel på det, men vet inte hur man laddar upp dem )
Så ifall ni är sugna på att lira, adda gärna ”AlfaBlommaN” på steam, jag har givetvis stabilt internet, mikrofon och så vidare.
Ha det king!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Fortfarande ny i cs go men är helt okej tack vare ungt spelande i cs 1.6..
http://steamcommunity.com/id/dragneelpc
Bara att adda!

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Medlem

Söker mogna spelare med ork att spela med en orankad som inte kan call-outs Har ca 10h på spelet nu, mycket offline med svåraste botarna för att lära mig kartorna. Sen en del DM och casual.
Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198023069100

Permalänk

2 spelare för casual klan

Hej!

Vi är tre killar (~22 år) som söker två till spelare för en klan. Just nu vill vi bara sätta ihop en stabil grupp som vi kan öva lite taktiker med etc. Våra ranker är MG-MGE och vi ser gärna att ni har en liknande rank och är 18+. Som sagt så är det casual lir bara, ingen press Adda Zeddios eller skicka pm här om ni vill lira

Permalänk

Alright, fått nog av att hamna med ett gäng flamers och allmänt omogna snubbar som gapar åt varandra i micen när man försöker spela och ha roligt.

Är DMG, 29 år, och spelar lite då och då när jag inte jobbar (jobbar skift). Mest nött public innan jag för någon månad sen började spela matchmaking så jag är lite nub på callouts och har inte full koll på vissa maps. Gillar att spela seriöst och få till ett bra teamplay. Jag flamear aldrig, det är bara att köra på om man gör något dåligt eller har ett par kassa rundor.

PM om ni vill köra lite. Kan köra redan ikväll.

Permalänk
Medlem

är 14 år gammal och är nova 3 pm mig om du vill spela

Permalänk
Medlem

Jag har inte lirat sen i somras men är sugen på att börja lira igen.
När jag slutade spela vad jag DMG.
Adda mig gärna om ni är sugna på att dra ihop ett team eller något liknande!
Ålder:19

Steam: hampelundin10

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att lira ihop med ett gäng grabbar i 25 årsåldern som sitter fast i mellan Silver Elite-Nova 4? (Vi pendlar upp och ned). Vi sitter verkligen fast och skulle behöva någon dominerande som kan styra upp oss mot rätt riktning och få ett välfungerande teamplay.

http://steamcommunity.com/id/mickeoj

Permalänk

29 år spelat sedan beta 5.2
steam : timmy2003
MGE/DMG

Permalänk

25 år och spelat sen tidigt 1.5

steam: dB^
MGE men spelar gärna med allt möjligt folk

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk

Ålder: 14år gammal.
500+ timmar i CS:GO
Rank: 2 acc ena gold nova 2 och på det andra MGE
Nick: Ivo Kwan
Har en fågel som profil bild.

EDIT: Säg gärna att du är från Sweclockers om du vill spela!

Permalänk
Medlem

Är 20 år och har lirat sen 1.6, har ca. 1300h i CSGO och ligger på DMG-EAGLE, har 2 acc på vardera rank.
Helst skulle jag vilja lira med de som är bättre än mig och kan komma med feedback etc så man kan improva lite grann.
Så DMG/Eagle+ skulle vara nice, har givetvis mic.

http://steamcommunity.com/id/donger/

Permalänk
Medlem

Har inte lirat så mycket sen i somras men nu är jag fett sugen igen!
Söker lite grymma gamers som är sugna på att dra ihop ett team.

Ligger runt dubbel ak
Adda hampelundin10 på steam

Permalänk
Medlem

28 år gammal, söker folk att lira med. du/ni ska vara 20+.
Spelat cs sen 1.5 tiden, R60 liga, scut liga bland annat.
MGE rank, ser gärna att du/ni är i ungefär samma rank.
Jag har headset med fungerande mick.
Adda Sparky8605, nickar TaunyTiger.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

28 år gammal, söker folk att lira med. du/ni ska vara 20+.
Spelat cs sen 1.5 tiden, R60 liga, scut liga bland annat.
MGE rank, ser gärna att du/ni är i ungefär samma rank.
Jag har headset med fungerande mick.
Adda Sparky8605, nickar TaunyTiger.

Är 19 år!

Permalänk

Ändrat

Permalänk
Medlem

28år Sthlm. Behöver några att spela med.

Blir KONSTANT teamad i MM med ryssar som är HELT jävla efterblivna. Jag carryar så mycket det går, får alltid mest MVP/Frag, pratar i mic, ger info etc men dessa jävla idioter jag hamnar med gör att jag KAN inte ranka upp. Har 3 ggr blivit demoted från nova 3 till 2. Jag borde ligga bra mycket högre rank än detta. Men ensam så går det inte.

Steam: Blyg , har en bild på en gammal gubbe.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

Söker lite nytt folk att spela med då o då.

3-4 star gold nova eller vad det heter:) Inte spelat på en månad nu dock. Jag är helt OK men inte superskillad, jag kan baita fram dem åt dig
Är 30 år gammal så ser helst att du är 20+.

ADda på Steam: Guitarkalle

Permalänk
Medlem

Hej, är ny på CS, utan rank. Har vunnit 4 av 4 competetiva matcher. Jag är tydligen väldigt bra för att vara färsk. Ligger på 56% win på casual.

Annan info: 24 år gammal, stockholm.

Steam: [What a Hacker]Haexa

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk

Add mig gärna;D

Hej Alla, Jag är 21 år och söker någon som vill lira cs go.
Adda mig på steam: bibbips

Jag är gold nova 1.

Permalänk

Söker lite global/supremes att lira med någon trevlig gamingdag när polarna inte är online, Är global elite på mitt main account och supreme på mitt smurfaccount. Nickar berkie1(supreme smurf acc) och berkie (global main account) Det är bara att adda så kan vi panga lite noobs. tjo

Permalänk
Inaktiv

bla bla vänsterpartiet bla bla jag heter Jocke och är 18 år, Gold Nova Master (4 stjärnor, ööh). Kör med massa bra spelare så jag kan få in dig till bra gaeeemmsss. Kört sen 1.6 > CS.S > CS: Global Attack med 184 speltimmar

Jag nickar över 200 namn men kallas för DEVAZZOR.

Varnar er ja är P90 fanatiker.

http://steamcommunity.com/id/DEVAZZOR?l=swedish

>> 2 VAC-bans, är professionell fuskare.

och nej ja e inte singel

adda yo

Permalänk
Medlem

20 y/o söker någon och lira med då mina polare bara inne då och då! Har tre guldstjärnor i rank men spelar ingen större roll vilka jag spelar med!

http://steamcommunity.com/profiles/76561198046958220

Visa signatur

GPU: XFX Radeon HD 7870 2GB GDDR5, CPU: AMD FX-8320 X8 3.5GHz Socket AM3, Moderkort: MSI 990FXA-GD65 AMD 990FX 4xDDR3 SLI CrossFireX Socket AM3+ ATX, Chassi: Cooler Master HAF 922 Midi Tower,Kylning: CPU kylare: Cooling-CPU Cooler Master Hyper 412S, 120mm fläkt +orginal fläktar. Nätagg: Chieftec Super Series 650W PSU, Minne: 4x2gb 1333mhz ddr3, Hårddiskar: Samsung 840 Basic Series SATA III 2,5" SSD - 120 GB och 650 gb westerndigital!

Permalänk
Skrivet av anon244686:

Kört sen 1.6 > CS.S > CS: Global Attack

Global attack?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alligatorn:

Global attack?

oj ja menar global warfare