Officiella spela CS* med mig!

Permalänk
Medlem

Söker också spelkamrater.

*25 år
*Halvnoob
*Egen Mumbleserver
*Skype
*Spelar mycket med vänner, men ibland blir vi bara 2-3 stycken så kan vara kul att få med några andra så vi blir ett fullt lag.
*Spelar lite när som, mest eftermiddag/kväll.

http://steamcommunity.com/id/mickeoj

Permalänk
Medlem

Söker spelkamrater

Det vore kul att lira med andra likasinnade som gärna spelar i ett lag som kommunicerar med varandra.

*28 år
*Halvnoob (Silver 2 just nu)
*Skype
*Teamspeak
*Brukar spela med en vän, men vi behöver ju 3 till för att bli ett fullt lag.
*Spelar kvällar och helger (när jag har tid/känner för det)

http://steamcommunity.com/id/rejzer

Permalänk
Medlem

Söker skönt folk att lira med

*22år
*Halvnoob
*Skype
*Spelar under eftermiddagar och sent på helgerna

http://steamcommunity.com/profiles/76561197981712582/

Permalänk

nick: TUTTSi (+ kinesiska tecken efter)
ålder: 24
rank: hmm, tror jag är någon slags guardian

skotten sitter inte alltid men spelat cs sen 2001 och har spelförståelsen

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Medlem

Letar efter ett gäng sköna typer att lira Competive/Vadsomhaver med helst 25år+ yngre går bra också sålänge ni/du är trevlig, gruppen bör ha god stämning inte allt för tävlingsinriktad.
Dock kul om man har nån som vill leda och lägga upp spel etc.

Men letar framför allt efter chill dudes and dudettes att lira med har även TS3/Skype.

PM'a om ni har tips eller letar efter nån likasinnad eller så kan vi starta nått helt eget vill bara komma igång och lira competive/vadsomhaver med 'trevliga människor'

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Vi var 5 svenskar för ett tag sen men "yngligen" flyttade iväg och skulle plugga så nu är vi 3-4 samtidigt som kan spela bara så vi skulle behöva lite mer folk.
Tanken var att vi skulle göra ett lag och vi tränade lite på Dust2 men när vi inte var 5 längre så dog träningarna och vi gick tillbaka till att spela casual igen.

Så söker 1-2 svenskar som är sugen på att försöka göra ett lag.
Vi är 25+ och spelar för skoj men vi vill göra det organiserat, leka med taktiker och samarbeta.
Vår rank är oftast MGE / dubbel-ak men ibland sticker vi iväg till DMG / sherifferna och leker proffs.

Vi spelar oftast kvällstid / rätt så sent. Ofta startar vi inte förrän 21-22 och spelar till 23-24.
Ibland startar vi 19-20 tiden.

Lägg till mig så pangar vi.
Steam: link

Permalänk

Lite trött på att köa själv så jag söker lite folk att stacka med lite närsom.

Ligger runt LEM/Supreme och ser gärna att du gör detsamma.

Steam: supersubiie / Urbandurban

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att spela med folk kvällar/helger.

Är 28 år och har nyligen börjat spela cs:go efter flera år med cod/bf, spelade en massa cs1.6 back in the day dock.
Är Gold Nova 1 men det känns som det beror mer på gruppen jag spelar med idag än min egen färdighet.

Har ingen ambition att ställa upp i turneringar, men vill gärna spela med vettigt folk som är aningen seriösa iaf.
Finns tillgänglig kvällar/helger, har egen mumble-server som det underlättar.

finns här: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960317169

Permalänk
Medlem

Är 29år och söker vettigt folk att spela med.
Jag har precis börjat spela CS igen, senast var kring tiden då 1.6 släpptes.
Spelar Competitive.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198153577492

Permalänk

Söker någon/några att spela med

Vill hitta någon/några att spela MM med och eventuellt kanske andra matchups.

25 år
Pendlar mellan LE/LEM

Trött på att spela med ryssar...

http://steamcommunity.com/profiles/76561197972878305/

Permalänk
Medlem

Strukturera upp tråden lite, den är rejält grötig!
Första posten bör innehålla nick, rank, ålder osv

Falcon nickar jag, adda gärna(skriv Swec CS), Gold1 och 35 år.
Söker ej boosters utan seriöst och bra teamplay. Skype/Teamspeak.

Permalänk
Medlem

janneost på steam och som nick
Rank: MGE
Ålder: 30
Skype/TS

Bara att adda mig!

Visa signatur

CASE: NZXT H440W White MOTHERBOARD: MSI Z97-G45 Gaming CPU: Intel I5 4690K @ stock CPU Cooler: Hyper 212 EVO RAM: 16GB Kingston HyperX Fury 1866Mhz GPU: ASUS GTX 1070 PSU: EVGA 600W SSD: Samsung Evo 850 250GB Kingston V300 120GB MOUSE: SteelSeries Rival KEYBOARD: Xtrfy XG1-R MONITOR: BENQ XL2411Z & AOC i2367Fm

Permalänk
Medlem

Steam: http://steamcommunity.com/id/maykis/
Rank: Orankad p.g.a inaktivtet
Ålder: 22

Söker; stabilt folk att spela med, helst 20+. Tanken är att bilda/gå med i klan snarast möjligt för att pusha både motivation och intresse. Har stidigare spelat i flertalet organisationer, innan sommaren bland annat.

Kontakt; http://steamcommunity.com/id/maykis/
Skype: nelzon28

Permalänk

Steam-ID: sgfenrir
Rank: LEM
Ålder: 25

Spelade en hel del 1.5 och 1.6 för alldeles för länge sedan och har först nyligen börjat med CS-GO - och över loppet av mina 10 wins så har jag stött på en eller två otrevliga typer för mycket. Jag söker därmed dig glada typ vars ambition är att bli bättre och ha kul under tiden.
Jag finns på SweC mumble/ Steam!

edit: ny rank

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Asus P8Z77-V | Intel i5 3570K @4.2Ghz | Asus GeForce GTX 780Ti DirectCU II | Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance LP | Corsair Force GT 120GB | Eizo Foris FG2421 | Sennheiser PC360/Momentum | Audioquest Dragonfly v1.2

Permalänk
Medlem

Steam-ID: http://steamcommunity.com/id/Hooblerr
Ålder: 23

Har inte spelat mycket alls CS:GO men har några års erfarenheter med 1.6 och Source. Köpte spelet på mitt steamkonto för några dagar sedan och har spelat när man varit hemma ifrån jobbet. Tycker redan att det är frustrerande att spela ranked med 13 åriga ryssar som gapar. Som sagt är jag ny i CS GO så jag klassar mig själv som en noob i nuläget men man vill ju bara bli bättre och det funkar nog bäst när man har folk som kan spela med sig och prata med.

Letar inte efter någon sorts boost utan några som kan tänkas ha aningen tålamod och ranka upp ihop

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem

Spelar inte särskilt bra men känner att jag vill ha mer motstånd, spelar annars med kompisar som är i samma rank nuvarande Silver 2... om någon har lust att dra ett game då och då så är jag på! Steam: Falugan

Kan tänka mig att spela med folk kvällar/helger.

Visa signatur

Main: I5 3570K @4.2 / Nh-D14 / 16 Gb DDR3 @1888 MHz / Kingston Ssdnow v300 240Gb / 1TB WD Blue / Msi Gtx 760 Gaming In SLI / Nzxt Switch 810 Green / EVGA Supernova G2 750W / Steelseries g6v2 / Corsair M65 Rgb / Sennheiser Momentum / Blue Yeti / BenQ GL2450 x2 /

Permalänk

Skulle gärna hitta personer att spela med, är trött på dessa idioter som oftast förekommer när man spelar själv..

Är 26 år och ser helst att ni som kontaktar mig är 18+ men är inget krav. Jag eftersträvar bra kommunikation via teamspeak eller mumble, skype går FETT BORT. Skill ligger ganska lågt (Gold Nova Master/Fyra stjärnor) och ser helst att du ligger på ungefär samma nivå. (Lägre går bra men helst inga högrankade)
Har åtskilliga tusentals timmar bakom mig med gamla cs, är relativt ny på CSGO med ca 100 timmar.

Kontakta mig här på swec via PM, skriv ålder och rank samt länka din steamprofil.

Permalänk

Spelar cirka 1-3 games om dagen på vardagarna beroende på hur mycket läxor och prov som det är i skolan.
Är 16 år spelar helst med dom som är är i ungefär samma ålder som mig. Ranken ligger just nu på nova 2.
Vill endast spela med mogna, inga skrikande barn utan ni ska vara mogna och prata mycket in game.

Steam: borgen800

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk

29år (soon 30)
Spelat cs till och från sedan man laddade ner beta 5.2 med 56k modem.
Kan ni fatta att man hade zoom på colten på den tiden
Master guardian elite.

Steam : KrpNilsson

Permalänk
Medlem

Finns någon spelsugen ikväll? Blev hemmakväll och cs för hela slanten! Jag är Eagle, men du/ni kan vara vilken rank som helst!

Permalänk
Medlem

Letar nya vänner till Cs:Go - Lägg gärna till mig ----> 2Be2Fly

Permalänk

Letar efter sköna dudes omkring Eagle-ranken
är 22, har alla möjliga sorters kommunikationsmöjligheter TS/mumble osvosv.

lägg till så kör vi: http://steamcommunity.com/id/GODOGFORT/

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk

20+
rank nu legendary eagle master tror ja den heter
steam: ultraf0rm

Permalänk
Medlem

Hej!
Vi är 2st spelare (oftast) i ranken MGE/DMG samt Eagle(jag).
Ålder: 17 samt 18.
Vi söker 3st trevliga spelare som är: Trevliga, inte alltför låg rank samt vill köra lite matchmaking och förhoppningsvis gå upp i rank!
Skicka gärna PM eller adda mig på steam här.
Tack å hej!

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

Jag är den andra spelaren, adda gärna mig med. Är dmg.

Min profil.

Jag skulle kunna tänka mig spela lite, la till er två, Smileduck heter jag in game. Är rankad dmg.

Permalänk

23år, va ganska bra på css.
nu söker jag folk att spela cs:go med adda Linooosan

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem

Är 27 år gammal. Tänkte börja spela CSGO men man får ju hjärnblödning av att spela med random ryssar. Är Orankad och allmänt kass. Gillar tjejer, snus och bira.

Visa signatur

Enter the dark side...Athlon XP

Permalänk

Är 14 år, ingen jag känner spelar så om nån vill köra lite så adda
Kontonamn:jakomontal
Ingame: inyourballs
Är bara silver 1 och har lagt ner 75 timmar på cs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakomontal:

Är 14 år, ingen jag känner spelar så om nån vill köra lite så adda
Kontonamn:jakomontal
Ingame: inyourballs
Är bara silver 1 och har lagt ner 75 timmar på cs.

Hej! Du skulle kunna spela med mig. Jag är 13 år silver 3 och spelat i exakt 100 timmar

Permalänk
Medlem

20år, guldnova 3. Jobbar mig uppåt. Spelar mest competative. Dock utan mick just nu..

Söker annat folk att lira med..

Nickar Flawless*