[BF4] Tävlingsdags på SweClockers.com 64 HC CQ!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av kf:

!contest ger mig regler men helt tyst efter !register. Testade för ett par timmar sedan, samt igen nu på "Flood Zone". BF4 nick "rullgrus".

Det finns en gräns i koden på tre bokstäver ser det ut som. Skriv "!register Agentq15", vi kan då snoka reda på din inloggning i koden och ändra till "kf" manuellt.

Beklagar strulet, jag visste inte att vi hade en sådan begränsning!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:

!contest ger mig regler men helt tyst efter !register. Testade för ett par timmar sedan, samt igen nu på "Flood Zone". BF4 nick "rullgrus".

Så, har fixat ditt nick nu. Ledsen för att det blev lite strul. Hade fått fel info om vad kraven var på användarnamnslängden på SweClockers så krävs mins 3 tecken.

Permalänk
Medlem

Rolig tävling! Men efter 3-4 games insåg jag att Medics och Squadleaders har en klar fördel, och efter de la jag ner det för jag tycker inte att det är roligt att spela på ett speciellt sätt för att vinna en tävling. Men lycka till ni som är kör på!

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av iskalle:

Rolig tävling! Men efter 3-4 games insåg jag att Medics och Squadleaders har en klar fördel, och efter de la jag ner det för jag tycker inte att det är roligt att spela på ett speciellt sätt för att vinna en tävling. Men lycka till ni som är kör på!

Alla har precis samma förutsättningar för att vinna. Ingen klass eller utrustning ger dig fördelar.

18h kvar på tävlingen strax. Det är jämnt i toppen och det finns mycket utrymme för att knipa en reserved slot.
Kämpa på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av agentq15:

Alla har precis samma förutsättningar för att vinna. Ingen klass eller utrustning ger dig fördelar.

18h kvar på tävlingen strax. Det är jämnt i toppen och det finns mycket utrymme för att knipa en reserved slot.
Kämpa på!

Hm, konstigt. Satt och räknade och när jag började reviva en del ( dock låg poäng) så steg jag över 120 ranks. Bara reflekterade över det, men eftersom ni vet vad som räknas så får jag väl lita på det.

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Moderator
Moderator

Nu är det lite mindre än två timmar kvar på tävlingen!
Admins börjar granska topp tio omedelbart kl 19:00!

Behåll era inställningar på battlelog då vi behöver kolla era rounds och stats. Varmt tack för ert deltagande. Hoppas ni har haft några roliga rundor på servern!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator

Nu är tävlingen stängd!
Vinnarna kommer att annonseras senare - vi ska försöka hinna med innan jul!

Behåll era inställningar på battlelog då vi behöver kolla era rounds och stats. Varmt tack för ert deltagande!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

GG boys and girls, må bäste spelare vinna !

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av kotten84:

GG boys and girls, må bäste spelare vinna !

och hoppas man får veta vad man räknade på för att få fram vinnaren..
jag försökte köra minst 1timme varje dag ungefär, mer hann man inte pga jobb även helg. Tråkigt, ville verkligen försöka å få en chans i topp 10

god jul! Speciellt till vinnaren som får en väldigt fin julklapp!

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

Oavsett resultat och uträkningar så vill jag återigen nämna att det varit en bra tävling. Känns väldigt välgjort och genomtänkt, så ni förtjänar helt klart lite extra glögg och pepparkakor dessa tider. Bra beslut att inte gå ut med vad för faktorer som räknas in innan tävlingen då detta kan utnyttjas ganska galant. Detta var faktiskt riktigt lurigt. Skulle tippa på att det inkluderar totala lagpoäng av något slag under en runda. Zavod (nära mellan flaggor) och jämna rundor (kanske ska avslutas med en förlust för ditt lag?) verkar ha varit något som knytit ihop spelarna i toppen. Alternativt lagpoäng i effektivet.

Har nog aldrig sett folk inne på en server kämpat så enormt för sitt lag som under denna tid. Sen är det väl lite trist att det behövs en tävling för att få igång oss spelare på denna nivå. Så här kunde det alltid varit om inte hela spelet är så fokuserat på din individuella statistik som är det enda folk är intresserade av. Men men, det är ett annat ämne.

Återigen; skoj! God jul

Permalänk
Medlem

Galet skoj att ni kör en tävling som är tillräckligt oklar som motiverar spelare att spela som ett lag samtidigt som ni på samma gång håller hela rankningen lite mystisk. Detta gör att folk inte statspaddar upp de "rätta" värdena, så kör ni fler tävlingar fortsätt på samma väg! Skulle nästan vilja säga att ni fortsätter att hålla det hemligt tillsvidare för att kanske nyttja det längre fram i framtiden, meeeeen på samma gång är jag riktigt nyfiken på hur ni har räknat

Något som jag dock la märke till var att servern till och från kunde vara så pass full att det inte gick att ta sig in på ett tag, så i framtiden kanske det är aktuellt att använda fler servrar för tävlingen (bör inte vara så svårt att ha två servrar som ni mäter värden ifrån).

Men som daniel redan har sagt, galet skoj event och det uppskattas nog av hela communityt som har varit/är aktiv inom Battlefield. Om det nu blir så att man får en VIP-plats så vill jag redan nu meddela att jag kan skänka den till någon som spelar oftare än vad jag gör, finns ingen mening med att jag ska upp plats som jag inte kommer fylla hela tiden

Ne Goejul! och Godnatt!