Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Win 7 - Stänga av Sleepmode ?

Permalänk
Medlem

Win 7 - Stänga av Sleepmode ?

Jag har en dator som jag vill ska vara "normal" tills jag stänger av den, även om jag så går ifrån den i 24h

Det är Windows 7, och om jag går ifrån den en stund så loggar den ut mig. Så man måste logga in som en användare, sure utan lösen osv. Men anyway.
Den har program som körs men dom slutar när den som sagt går in i sleep mode.

Och jag hittar inte var settings är för stänga av skiten.

Tack på förhand.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Kontrollpanelen\Alla objekt på Kontrollpanelen\Energialternativ\Redigera schemainställningar

stäng av skärmen efter: Aldrig
försätt datorn i strömsparläge efter: Aldrig

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWolfbane:

Jag har en dator som jag vill ska vara "normal" tills jag stänger av den, även om jag så går ifrån den i 24h

Det är Windows 7, och om jag går ifrån den en stund så loggar den ut mig. Så man måste logga in som en användare, sure utan lösen osv. Men anyway.
Den har program som körs men dom slutar när den som sagt går in i sleep mode.

Och jag hittar inte var settings är för stänga av skiten.

Tack på förhand.

Control Panel\Hardware and Sound\Power Options\Create a Power Plan

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps