Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Hedersmedlem

Tänk på att Sweclockers är ett forum och inte en chatt eller sms. Använd Redigera istället för att skriva flera egna inlägg direkt efter varandra. Tack på förhand för din medverkan till ett mer lättläst och överskådligt forum.

På samma sätt finns Citera flera när man svarar på flera inlägg samtidigt.

*Ett flertal inlägg sammanfogade*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

hur går det? har ditt nätagg dött av överbelastning än?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Oliver91:

hur går det? har ditt nätagg dött av överbelastning än?

jag struntade i att testa o gör så att jag sparar pengar till ett nytt istället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojjeofc:

jag struntade i att testa o gör så att jag sparar pengar till ett nytt istället!

till ett nytt nätagg? du behövde ju verkligen byta ut din processor, moderkort och ram

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Oliver91:

till ett nytt nätagg? du behövde ju verkligen byta ut din processor, moderkort och ram

jaja klart, men jag nöjer mig fortfarande med delarna jag har
det låter nästan kritiskt för en ny uppgradering, men med tanke på hur gammal riggen är så e det sjukt vad det orkar,
moderkortet börjar ändå flippa ur plus tid att uppgradera som du säger, hoppas man på att den okså orkar 7-6 år

planerat in att köpa nytt chassi, ramminne, processor, moderkort + cpu kylare.
men det blir nog närmre sommaren med tanke på att kalaset kommer gå på minst 4-5 tusen.
sen får det väll bli ett nätagg efter det

Permalänk
Skrivet av jojjeofc:

det funkar fortfarande bra, plus att om jag nu bygger en ny rigg senare slipper jag lägga dom pengarna, processorn klarar sig ett bra tag till

Att den processorn fortfarande funkar för dig är ett mirakel...