Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Återkommande spelare, vad skall man göra och vad har hänt?

Permalänk
Medlem

Återkommande spelare, vad skall man göra och vad har hänt?

Slutade spela någon månad efter release då jag inte fann något nöje med "end-game" men har nu bokat RoS och är ganska lost.

Är level 60 men har ingen koll på detta med paragon levels (fanns inte när jag slutade) osv och jag ser att auction house är nedstängt.

Så vad borde man göra inför expansionen? är level 60 men inga paragon levels och min gear var ganska bra när jag slutade men antagligen inte mycket att hänga i granen nu.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Lägg till carlen#2396 så hjälper jag till så gott jag kan

Permalänk
Medlem

Det enda som finns o göra igentligen just nu är väll o köra igenom spelet eller farma sin favorit act efter lite upgrades/paragon levels inför epxansionssläppet. Jag har på bara ett par dagar lyckas upgradera min wizard från att ha ca 80k dmg till 300kdmg.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Spelade 10 minuter idag för första gången på flera månader, fick två legendary drops heh.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Spelade 10 minuter idag för första gången på flera månader, fick två legendary drops heh.

Jag också på en timme och det var två likadana och dåliga legendarys
Började lira igen efter att inte ha spelat sen release och jag förboka ROS men sen läste jag att det inte skulle vara nån ladder vid start..
Blev att avboka tillsvidare, enda anledningen till att jag vill börja igen är ladder. Var samma i Diablo 2, roligt med nystart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Blev att avboka tillsvidare, enda anledningen till att jag vill börja igen är ladder. Var samma i Diablo 2, roligt med nystart.

Det blir ju i praktiken en reset i.o.m. att nästan alla level 60 items blir värdelösa då level 70 items är mycket bättre.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Det blir ju i praktiken en reset i.o.m. att nästan alla level 60 items blir värdelösa då level 70 items är mycket bättre.

Jo men dom som redan har bra items kan farma ännu bättre mycket snabbare än om man har en gubbe men kassa items. Känns bara som man ligger så mycket efter om man har kass gear
Sorry ska inte klaga mer hehe, det var mer att jag var sugen på ladder så blev lite besviken. Klart man kan lira ändå