Permalänk
Medlem
Skrivet av M-1:

Riktigt läckra, skön känsla i dem. Lust att berätta lite hur du redigerat dem eller är det en yrkeshemlighet?

Tack Bara en hobbyhemlighet men det är inga HDR bilder, bara en bild som jag lekt med

Camilla Majewska, Photographer Emil Lundstrom by imaginize.net, on Flickr

Permalänk
Medlem

Samuel Permansgatan by A.Lilliehöök, on Flickr

Permalänk
Medlem

Blueberry by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

IMGP1222 by Oyegie, on Flickr

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag var i Berlin i helgen.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem

Köpenhamn

Copenhagen 2014 - 03 - Eduard Suenson by Zarako, on Flickr

Copenhagen 2014 - 02 - Poseidon by Zarako, on Flickr

Christiania

Copenhagen 2014 - Christiania 02 by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Dragon Egg by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Rain over Angered bridge by Zarako, on Flickr

Copenhagen 2014 - Christiania 11 by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

https://www.flickr.com/photos/eddiepolak/13974665709/

https://www.flickr.com/photos/eddiepolak/14166592881/

Två av mina senaste bilder!

Permalänk

Vädret var lite väl tråkigt för klättring så det blev lite fotografi istället

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Funkar stuprännan än by Christian Stohlander, on Flickr

Permalänk
Medlem

Copenhagen 2014 - 13 - Gefion Fountain and St Alban's Anglican Church by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Cows by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

by o.stenqvist, on Flickr

Permalänk
Medlem

Gaui X3 - X-ray by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Bumblebee by ztikkan, on Flickr

Permalänk
Medlem

Riktigt tjusigt

Miss #1918 by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

70-200 räcker inte riktigt till fågelfoto

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingFinn:

Du får beskära.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Du får beskära.

Den är rätt hårt beskuren redan, sitter och väntar på ett Tamron 150-600 men dom har visst leveransproblem, blev lite mer populär än dom väntat sej

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ever had one of those days? by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

DSC_0047 by Tic^, on Flickr

DSC_0045 by Tic^, on Flickr

Permalänk
Medlem

Summer Impression by n_micke, on Flickr

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Hirundo by miskasaarikko, on Flickr

Modeling by miskasaarikko, on Flickr

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk
Medlem

DSC_0009 by Tic^, on Flickr

Permalänk

I fredags mötte jag först upp med Captain Black Beard som blev intervjuande i radio, Rocket 95,3 FM, för deras nya platta "Before Plastic" som kommer ut den 23e maj. Sen tog de över studion. De har releasefest på Bryggarsalen 28e maj, om det är någon är sugen på att gå. Jag kommer vara fotografen för kvällen, och det kommer bli jävligt kul. Andra gången jag får jobba vid en lite större scen (med ordentligt ljus)!

Minns fortfarande hur förbluffad jag var första gången vid "riktig scen" när jag kunde köra på högre bländartal än 3.3f, dra ner ISO:n till 800, en slutartid på 1/125 och fortfarande ha för mycket ljus. Var helt övertygad om att kameran var trasig.

Captain Black Beard on Radio by bjoernfan, on Flickr

Sen fotade jag de assköna Snowy Dunes på Copperfields i Stockholm, som kör någon sorts psykedelisk utspace:ad rock'n'roll. Kommer någon singel av dem på Spotify inom någon vecka. Ser jag fram emot att höra! De hade en fruktansvärt härlig närvaro på scen, hoppas det kommer med i en studioinspelning!

Snowy Dunes by bjoernfan, on Flickr

Snowy Dunes by bjoernfan, on Flickr

Snowy Dunes by bjoernfan, on Flickr

Visa signatur

There is no future in timetravel.
site: undef.io - foto: bildad.se, flickr
Det enda vettiga är att sitta i en låda och dricka öl ur en hatt.

Permalänk
Medlem

Copenhagen 2014 - 19 - Marie by Zarako, on Flickr

Copenhagen 2014 - 28 - Opera by Zarako, on Flickr

Copenhagen 2014 - 22 - Den lille havfrue (The Little Mermaid) by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750