Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Heroes & Generals - Free2play fps

Permalänk
Medlem

Heroes & Generals - Free2play fps

Tjena!

Hittade ingen tråd om detta spel så jag tänkte tipsa om ett lovande spel som utvecklas av reto. Det är just nu full fart i beta stadiet. Det finns fortfarande diverse buggar självklart, men gänget på reto arbetar aktivt och släpper uppdateringar och tweaks nästan dagligen.
Infanteri av olika slag, fordon, stridsvagnar, flygplan och cyklar står till förfogande! Ni som spelade War Thunder kommer känna igen er i upplägget. Det är också tal om ett samarbete med steam, eftersom deras nuvarande servrar bara pallar runt 3000 inloggade spelare samtidigt så tror jag att steam kan bidra mycket med sina resurser!

Registrera er nu!

http://www.heroesandgenerals.com/16/en/index.html

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av sockfan:

Tjena!

Hittade ingen tråd om detta spel så jag tänkte tipsa om ett lovande spel som utvecklas av reto. Det är just nu full fart i beta stadiet. Det finns fortfarande diverse buggar självklart, men gänget på reto arbetar aktivt och släpper uppdateringar och tweaks nästan dagligen.
Infanteri av olika slag, fordon, stridsvagnar, flygplan och cyklar står till förfogande! Ni som spelade War Thunder kommer känna igen er i upplägget. Det är också tal om ett samarbete med steam, eftersom deras nuvarande servrar bara pallar runt 3000 inloggade spelare samtidigt så tror jag att steam kan bidra mycket med sina resurser!

https://www.youtube.com/watch?v=WvaD71wO_ic#t=34

Registrera er nu!

http://www.heroesandgenerals.com/16/en/index.html

Har suttit och väntat på öppen beta sen de annonserades på Greenlight. (Greenlight är för övrigt Steam sämsta initiativ någonsin, bara massa ofärdiga skitspel som hamnar på frontpage i store och de blir ju aldrig klara).

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Har suttit och väntat på öppen beta sen de annonserades på Greenlight. (Greenlight är för övrigt Steam sämsta initiativ någonsin, bara massa ofärdiga skitspel som hamnar på frontpage i store och de blir ju aldrig klara).

Nu vet jag inte vilket/vilka spela du syftar på som inte har blivit klara, men jag får ändå känslan av att reto kommer fullfölja H&G även om det är en bra bit kvar från att lämna beta

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem

Det är inget Pay To Win spel alltså?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv

Jag har spelat det. Har doc för mig att man måste betala om man ska "låsa" upp vissa saker. Har dom ändrat detta? Inget är ju gratis som sakt....

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det är inget Pay To Win spel alltså?

Klart du kan köpa dig fördelar som andra vapen, fordon och olika boosts. Men att putta in pengar i ett spel som fortfarande är beta är ren idioti skulle jag säga Men det är absolut inte så att du blir överlägsen för att du har köpt grejer.

Skrivet av anon186265:

Jag har spelat det. Har doc för mig att man måste betala om man ska "låsa" upp vissa saker. Har dom ändrat detta? Inget är ju gratis som sakt....

Det finns inget måste, du låser upp saker genom att bara spela och använda vissa vapen, fordon osv. Men valutan man får efter varje runda skulle jag säga är ganska generös gentemot många andra med liknande upplägg. Dessutom får du mer ju högre rank du är vilket är trevligt

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sockfan:

Det finns inget måste, du låser upp saker genom att bara spela och använda vissa vapen, fordon osv. Men valutan man får efter varje runda skulle jag säga är ganska generös gentemot många andra med liknande upplägg. Dessutom får du mer ju högre rank du är vilket är trevligt

okej! Men blir nog RO2 för min del i fortsättningen

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av sockfan:

Klart du kan köpa dig fördelar som andra vapen, fordon och olika boosts. Men att putta in pengar i ett spel som fortfarande är beta är ren idioti skulle jag säga Men det är absolut inte så att du blir överlägsen för att du har köpt grejer.

Har de sagt att det kommer bli en reset när spelet släpps? Annars ser jag inte idiotin i att lägga in lite pengar?

Inte annat än att det blir så mycket tråkigare när man köper sig fördelar, något jag tycker de borde ta bort. Annars kommer spelet snart ha gått under.

EDIT: Måste dock säga att spelet är ganska intressant. Har bara kommit till rank 2 så mycket har inte låsts upp än, men de verkar ha bra idéer.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

200 guld gratis från H&G

5MILLIONHEROESANDGENERALS

Settings/redeem voucher.

Permalänk
Hedersmedlem

*** inlägg raderat ***

Jag har raderat ett +1-inlägg. Forumreglerna ställer krav på att ett inlägg ska tillföra något. Se § 1.6.

/KimTjik