Hur avinstallerar man ett program i Windows 8?

Permalänk

Hur avinstallerar man ett program i Windows 8?

Ja som titeln lyder och jag har Windows 7 startmeny så jag har inte tillgång till Windows 8 menyskärm. Kan ej hitta "Lägg till eller ta bort program" och i "Lägg till en Windows-funktion" verkar man bara kunna lägga till. Är mycket irriterad. Hatar Windows 8. Men i alla fall, hur ska jag göra? Har googlat men hittar inget svar. MVH Perry

Permalänk
Medlem

som vanligt. gå till kontrollpanelen, sen lägg till och ta bort program.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Nu skrev jag ju att jag inte hittar "lägg till eller ta bort program" Det dyker upp en lista med alternativ bara och där finns bara ett alternativ att lägga till program

*Edit* Kom på att jag kunde söka efter funktionen så det löste sig dena gången men är ju van att hitta rätt mapp medamma när man vill ändra något. Tack för hjälpen i alla fall. Du fick mig att tänka en gång extra. LOL.

Permalänk
Medlem

sök efter appwiz.cpl

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Medlem
Skrivet av djperryboy:

Nu skrev jag ju att jag inte hittar "lägg till eller ta bort program" Det dyker upp en lista med alternativ bara och där finns bara ett alternativ att lägga till program

*Edit* Kom på att jag kunde söka efter funktionen så det löste sig dena gången men är ju van att hitta rätt mapp medamma när man vill ändra något. Tack för hjälpen i alla fall. Du fick mig att tänka en gång extra. LOL.

http://www.stardock.com/products/start8/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av etermos:

sök efter appwiz.cpl

//E

Stort tacksam för svar! Ska kolla upp det

Permalänk

Tack men det är inte min dator det gäller

Permalänk
Inaktiv

Är ju bara gå in i kontrollpanelen, fungerar precis som i Windows 7, så jag förstår inte problemet...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

win+s, lägg, enter

Skickades från m.sweclockers.com