Permalänk
Medlem

Hej, Willep99 heter jag, 16 år. Har kört ets2 sen det släpptes och ligger i skrivande stund på lvl 47. Jag har G25 och kan alla trafikregler. Jag skulle gärna vilja köra för Sweclogistics! Kan börja idag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Willep99:

Hej, Willep99 heter jag, 16 år. Har kört ets2 sen det släpptes och ligger i skrivande stund på lvl 47. Jag har G25 och kan alla trafikregler. Jag skulle gärna vilja köra för Sweclogistics! Kan börja idag

Skickades från m.sweclockers.com

Du är välkommen:) Jag kommer PM'a detaljer.

Är det Willep99 på Steam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Du är välkommen:) Jag kommer PM'a detaljer.

Är det Willep99 på Steam?

Tack så mycket,
Nej, gick lite snabbt där, willep1999 hette jag tydligen på steam.

Tack!
/William

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Willep99:

Tack så mycket,
Nej, gick lite snabbt där, willep1999 hette jag tydligen på steam.

Tack!
/William

Skickades från m.sweclockers.com

Då har du ett PM. Välkommen!

Permalänk
Medlem

Hej! Vad krävs för att man ska kunna få vara med o köra multiplayer?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Hej! Vad krävs för att man ska kunna få vara med o köra multiplayer?

Att du beskriver dig själv, lite erfarenheter men huvudsakligen att du följer våra regler och kör trafiksäkert:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Att du beskriver dig själv, lite erfarenheter men huvudsakligen att du följer våra regler och kör trafiksäkert:)

Jo men vilka för pogram? Måste man ha köpt spelet i steam? Lixom dom grundläggande sakerna?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Jo men vilka för pogram? Måste man ha köpt spelet i steam? Lixom dom grundläggande sakerna?

Sån info finns på deras hemsida men japp.

Steam, profil publik, spelet på/i Steam. Ladda ned installera MP i samma mapp som ETS2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Sån info finns på deras hemsida men japp.

Steam, profil publik, spelet på/i Steam. Ladda ned installera MP i samma mapp som ETS2.

Okej så jag som har köpt spelet på skiva kan ej vara med? Har profil i steam och har lagt till ets som mitt spel

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Okej så jag som har köpt spelet på skiva kan ej vara med? Har profil i steam och har lagt till ets som mitt spel

Bara aktivera produktnyckeln i Steam så laddas det ned.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Bara aktivera produktnyckeln i Steam så laddas det ned.

Förlåt att jag verkar efterbliven och masar men vart på steam finner man det då😂

Permalänk
Medlem

Används MyVTC fortfarande? I så fall får du gärna skicka inloggninguppgifter tcntad då jag börjat köra ETS igen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Förlåt att jag verkar efterbliven och masar men vart på steam finner man det då😂

Steam > (Spel, längst upp på vänster sida) Aktivera

Skrivet av Marwelln:

Används MyVTC fortfarande? I så fall får du gärna skicka inloggninguppgifter tcntad då jag börjat köra ETS igen.

Jag har inga inloggningsuppgifter.
MyVTC används ja. Vad heter du där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Steam > (Spel, längst upp på vänster sida) Aktivera

Jag har inga inloggningsuppgifter.
MyVTC används ja. Vad heter du där?

Har nu fått ordning på allt och är inne på deras hemsida, vilken mp ska man ladda hem? Game client : version 0.1.4 alpha eller php sdk ( for web developers ) version 1.0

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Har nu fått ordning på allt och är inne på deras hemsida, vilken mp ska man ladda hem? Game client : version 0.1.4 alpha eller php sdk ( for web developers ) version 1.0

Tycker ju att det är självklart, Game client.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tycker ju att det är självklart, Game client.

Haha tycker jag med! Nu när jag fick tänka en stund

Permalänk
Medlem

Hur är det meningen att logga in på mp när man inte kan skriva @

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Hur är det meningen att logga in på mp när man inte kan skriva @

Klistra in ett eller använd, vad det nu heter, ascii? Alt+<nån tgt>

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Klistra in ett eller använd, vad det nu heter, ascii? Alt+<nån tgt>

Har provat att klistrat in men de funkar inte

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Har provat att klistrat in men de funkar inte

Den var spännande, alt+64 ??

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Nu när 1.17 är släppt så är även den skandinaviska DLC'n med oss chaufförer. Jag hoppas vi kan återses på de Svenska vägarna inom kort:)

Permalänk
Medlem

Har börjat köra igen på dom svenska vägarna och skulle gärna se att ni fixade typ en teamspeak eller skype grupp eller något liknande så man kan köra tillsammans.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av oolllee:

Har börjat köra igen på dom svenska vägarna och skulle gärna se att ni fixade typ en teamspeak eller skype grupp eller något liknande så man kan köra tillsammans.

Hej!

Vi har fått låna en liten del av Swec's mumble-kanal för detta ändamål, vilket vi tackar för såklart:)

Är Teamspeak mer intressant? Jag själv har skype: tcntad

Permalänk

ansökan

tjena har kört ets och ets2 sedan de släpptes,17 år. kör gärna med er. steam namn:big_mac912

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av big_mac912:

tjena har kört ets och ets2 sedan de släpptes,17 år. kör gärna med er. steam namn:big_mac912

Välkommen!

PM'ar dig ID och lösen strax:)

Permalänk
Medlem

Antar att det är "Euro Truck sim" kanalen du syftade på i mumble?

En kul ide vore att ordna en konvoj med blå/gula lastbilar

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av oolllee:

Antar att det är "Euro Truck sim" kanalen du syftade på i mumble?

En kul ide vore att ordna en konvoj med blå/gula lastbilar

Så skulle det kunna vara, var tyvär ett tag sedan jag spanade in kanalen.

Det är lite tanken, att vi ska samlas men intresset i överlag för VTC'n har tyvär varit svalt. Nåt som visar sig på våran sida i form av inrapporterade körningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Så skulle det kunna vara, var tyvär ett tag sedan jag spanade in kanalen.

Det är lite tanken, att vi ska samlas men intresset i överlag för VTC'n har tyvär varit svalt. Nåt som visar sig på våran sida i form av inrapporterade körningar.

Tror problemet helt enkelt är att det är brist på kommunikation och för lite organisering.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av oolllee:

Tror problemet helt enkelt är att det är brist på kommunikation och för lite organisering.

Ja tyvär.