Svart Ergonomiskt Tangentbord... HÄLP!

Permalänk
Medlem

Svart Ergonomiskt Tangentbord... HÄLP!

Är det någon vänlig själ som råkat stöta på ett svart ergonomiskt (böjt alltså) tangentbord som INTE är trådlöst? För jag har inte planerat att ta någon joggingtur med tangentbordet så jag ser inte riktigt vitsen med ett trådlöst tangentbord, sen vill jag gärna slippa batterififflet... och gärna utan multimediaknappar också men dom spelar väl ingen större roll egentligen...

Har letat som en gnu letar efter gräs på tundran... men ingen jaktlycka... hjälp skulle vara ytterst tacksamt...

Visa signatur

-=[ Use the S/PDIF Luke! ]=-

Permalänk
Hedersmedlem

Batterififfel? På mitt trådlösa tangetbord bytte jag batterier efter ca 1 ½ år.

Permalänk
Medlem

Åhå...

Okejs jo har hört att batterierna räcker ett tag, men jag ska fortfarande inte ut o jogga med tangentbordet, nä skämt åsidå, jag har hittat ett trådlöst som jag funderat på men jag är fortfarande lite skeptisk till trådlösa ting... så om det finns ett icke trådlöst alternativ så tar jag det... men som sagt... det verkar döfött att försöka hitta t.ex det här tangentbordet med sladd:

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LOGCDCOM

Iallafall hos svenska återförsäljare... men det är ganska dyrt det här bordet dock...

[edit] Aah... såg att det följde med en mus till det där också... därför priset var så högt... nåja.. det kanske får bli ett trådlöst ändå dårå när jag hittar ett sånt...

Visa signatur

-=[ Use the S/PDIF Luke! ]=-

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

det där logitech tangentbordet kan jag rekomendera varmt

Permalänk
Medlem

Sånna tangentbord finns typ bara med mus som medföljer, så det blir lite extra cash pga. det.
Batterier i ett tgb drar inte så himla mycket.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Har också letat efter ett svart ergonomiskt, kan ta ett trådlöst om det är så, mem jag vill inte han nån värdelös musjävel på köpet. ms har också ett svart trådlöst men de e ocså me mus...

Visa signatur

[color="blue"]Det som inte dödar härdar[/color]
AMD 64 3000+|MSI K8N Neo2 Platinum|1024Mb pc3200|x800pro & Radeon 7000|M-Audio Revolution 5.1|Samsung 193P+ & LG 1715S|Altec Lansing MX5021

Permalänk
Medlem

Ah på oneshop var det ju lite billigare iallafall (tack [!])...
men störigt att dom envisas med att skeppa med en mus hela tiden...
speciellt när dom har storsäljare som mx500 och mx700... eller så är det medvetet för att tjäna pengar...
eller så är det min ständiga otur... vad vet jag...
Men man får väl se det från den ljusa sidan... då har jag två möss... *kliar sig på huvet*

Men åhå en rekomendation på det bordet också!
Mmm det såg onekligen ganska härligt ut... men men vi får väl se hur generösa CSN är den här månaden
och hur hutlösa priserna är på studentlitteraturen inför nästa block... heh...

Visa signatur

-=[ Use the S/PDIF Luke! ]=-