Cs GO + Telia VDSL....Nått som stör`?!

Permalänk
Medlem

Cs GO + Telia VDSL....Nått som stör`?!

Har problem med Var: i cs go och inte den som är nere vid tickraten och är från servern utan den som är uppe bredvid fpsen.

Så någonting måste det vara som stör från nätet eller datorn.... ligger runt 0.9-2.0.... sen möter jag en fiende och poff är 10+....
Nån som har tips på vad det kan vara?
Kör med Telia Vdsl

Permalänk
Medlem

Ingen duktig som vet varför Var: laggar iväg nu upp till 20+ ibland?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gh0sTy^:

Har problem med Var: i cs go och inte den som är nere vid tickraten och är från servern utan den som är uppe bredvid fpsen.

Så någonting måste det vara som stör från nätet eller datorn.... ligger runt 0.9-2.0.... sen möter jag en fiende och poff är 10+....
Nån som har tips på vad det kan vara?
Kör med Telia Vdsl

Måste ha mer info än så, datorkomponenter, router/modem, kabel/trådlöst, är det ping du menar??

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Kör telia vdsl 60 mbit brygat till en tomato router och allt tuffar på bra med låg ping för mig. Csgo känns responsivt

Visa signatur

KTH student, programmerare, arch användare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Måste ha mer info än så, datorkomponenter, router/modem, kabel/trådlöst, är det ping du menar??

Laptop Samsung R580 Telia Vdsl 30mbit , TG799vn v2, Kabel. inte fpsen den ligger på mellan 70-130 sen är det Var: 0.9-20+ sen ping runt 30ms

Skrivet av xobust:

Kör telia vdsl 60 mbit brygat till en tomato router och allt tuffar på bra med låg ping för mig. Csgo känns responsivt

Hmm okej... Inte haft detta problemet innan, tyckte det började ungefär för 2-3 veckor sen =p.
Vad är en tomato router?