Permalänk

Fifa 15 (PC) Problem någon som vet något om det?

Hej alla Sweclockers!

Jag har ett problem med när jag ska logga in på ultimate team.
Problemet är när man ska skapa en säkerhets fråga och efter att jag har gjort en kommer det alltid upp
"Your Security Question coud not be created"
Jag har inte skrivigt några konstiga tecken inga Å,Ä,Ö
Jag har även testat att skriva med små och stora bokstäver även testat med siffror men det blir ingen skilnad...

Om någon vet en lösning så får du hjärna skrivan den här!

Permalänk

Hej! Söker lite FIFApolare att lira med och byta spelare i FUT!

Lägg gärna till mig på Origin.

Millqvist78

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 | Processor: AMD Ryzen 5 5600 |
RAM: 32 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | Grafikkort: Radeon™ RX 6700 XT MECH 2X 12G OC | Chassi: Montech X3 Mesh | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Hdd: 1TB WD Blue SN550 NVMe| Speldisk: Kingston NV2 2TB| Monitor: Gigabyte G32QC 32"|

Permalänk
Medlem

Kom igen, det måste väl ändå finnas fler här som vill spela i ett klubblag?
http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Kom igen, det måste väl ändå finnas fler här som vill spela i ett klubblag?
http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Vad ska man göra? Jag spelar bara seasons

Visa signatur
Permalänk

Drulovic vilken division?
Jag är med i ett klubblag så kan tyvärr inte vara med.
Vänta på att transfer fönstret är öppet och lägg bud på mig då kanske de släpper mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Drulovic vilken division?
Jag är med i ett klubblag så kan tyvärr inte vara med.
Vänta på att transfer fönstret är öppet och lägg bud på mig då kanske de släpper mig

1an 200 vinster snart booom!

Visa signatur
Permalänk

Fan vad grymt!! Spelar du fair? Har gamepad?
När jag menar fair att du kör normal fotboll inga konster som inte finns in verkligheten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Fan vad grymt!! Spelar du fair? Har gamepad?
När jag menar fair att du kör normal fotboll inga konster som inte finns in verkligheten.

Gamepad och relativt fair antar jag. Inga inlägg mestadels 1-2 pass och mål innanför box.

Visa signatur
Permalänk

Jag vill gärna spelat mot dig , jag är riktigt bra vet du

Permalänk
Medlem
Skrivet av drulovic:

Vad ska man göra? Jag spelar bara seasons

Man styr sin egen gubbe, och 21 andra gör detsamma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Man styr sin egen gubbe, och 21 andra gör detsamma.

Bjud in mig, precis gjort en gubbe...skitkul

flashgrodon. CAM!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av drulovic:

Bjud in mig, precis gjort en gubbe...skitkul

flashgrodon. CAM!

Kan säga med en gång att du inte kommer att få spela CAM i FC Sweden iaf. Mittback, ytterback eller målvakt saknas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Kan säga med en gång att du inte kommer att få spela CAM i FC Sweden iaf. Mittback, ytterback eller målvakt saknas.

Kan spela mittback det spelar ingen roll bara ni är bra. Tänker inte vara delaktig i ett lag där alla spelar Allan Ballan

Visa signatur
Permalänk

Någon som vill ge lite input på mitt BPL-team i FUT, andra spelare, formationer?

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 | Processor: AMD Ryzen 5 5600 |
RAM: 32 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | Grafikkort: Radeon™ RX 6700 XT MECH 2X 12G OC | Chassi: Montech X3 Mesh | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Hdd: 1TB WD Blue SN550 NVMe| Speldisk: Kingston NV2 2TB| Monitor: Gigabyte G32QC 32"|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Midvintersorg:

Någon som vill ge lite input på mitt BPL-team i FUT, andra spelare, formationer?

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?...

Alldeles för långsam offensiv. En spelare med duglig pace räcker inte långt.

Visa signatur
Permalänk

Ok, har du några tips på bra spelare som inte kostar miljoner? Sugen som fasen på Sturridge men han ligger på runt 70k, har bara runt 10k just nu.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 | Processor: AMD Ryzen 5 5600 |
RAM: 32 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | Grafikkort: Radeon™ RX 6700 XT MECH 2X 12G OC | Chassi: Montech X3 Mesh | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Hdd: 1TB WD Blue SN550 NVMe| Speldisk: Kingston NV2 2TB| Monitor: Gigabyte G32QC 32"|

Permalänk
Skrivet av Tjodd:

Kan säga med en gång att du inte kommer att få spela CAM i FC Sweden iaf. Mittback, ytterback eller målvakt saknas.

Kör gärna ytterback om de funkar bara jag kan bli av med lagget i mitt fifa... Tips någon? är inte grejerna i burken som krånglar.

GTX 780
16 Gb ram
i5 2320
850W nätagg

Permalänk
Medlem
Skrivet av skumtoppaz:

Kör gärna ytterback om de funkar bara jag kan bli av med lagget i mitt fifa... Tips någon? är inte grejerna i burken som krånglar.

GTX 780
16 Gb ram
i5 2320
850W nätagg

Lägg till nitr0fueled och snacka med honom om klubben.

Hur mycket jobbar processorn? Har du provat att ta bort fps-begränsningen?

Permalänk
Skrivet av skumtoppaz:

Kör gärna ytterback om de funkar bara jag kan bli av med lagget i mitt fifa... Tips någon? är inte grejerna i burken som krånglar.

GTX 780
16 Gb ram
i5 2320
850W nätagg

Gå in på Nvidia Control Panel - Manage 3d settings- Fifa 15- Power Management Mod ändra till maximum performance.
Så kommer du bli av med lagget

Permalänk
Medlem

Har addat några av er högre upp i tråden. GSandstroem på origin. Spelare en del fifa just nu...

Funderar lite på vad man ska ha för style på sina spelare i FUT. Känns som att många online bara prioriterar pace och finishing. Personligen föredrar jag välrundade spelare och har just nu användt t.ex "shadow" för att väga upp för en långsam mittback eller mer strength på en kvick anfallare. Är detta en bra lösning eller bara dumt?

Mitt lag

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på nån sida där man kan fixa lite matchmaking, fifa 15 PC. Företrädelsevis svenskar...